Inderdaad.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Dan te bedenken dat het met 1 begon
Innovatie, bah!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Conquest WAS Battlefield.quote:
gunmaster/tdm etc zijn meer gamemodes voor call of duty etc. en daarom weiger ik ook om daar aan mee te doenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:10 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Conquest WAS Battlefield.
Rush vind ik op zijn tijd wel tof, maar dingen als TDM enzo, please
Gunmaster is aardig voor tussendoor, maar verder mis ik soms het diverse wel.
Na drie rondjes van 1000 tickets op conquest vind ik het een verademing om soms toch even te spelen. Het is vooral TDM waar ik echt schurft aan heb. Arenagaming zonder hoger doel... En dan liever domination dan gunmaster natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
gunmaster/tdm etc zijn meer gamemodes voor call of duty etc. en daarom weiger ik ook om daar aan mee te doen
domination vind ik wel geinig op zijn tijd ja, maar defuse kijk ik wel naar uit. No respawn in battlefield , dat zorgt ervoor dat iedereen veel meer als in arma gaat spelen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:44 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Na drie rondjes van 1000 tickets op conquest vind ik het een verademing om soms toch even te spelen. Het is vooral TDM waar ik echt schurft aan heb. Arenagaming zonder hoger doel... En dan liever domination dan gunmaster natuurlijk.
Jij snapt het helemaalquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:11 schreef Skull-splitter het volgende:
Och, effe een aantal sessies tdm om wat up te levellenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
gunmaster/tdm etc zijn meer gamemodes voor call of duty etc. en daarom weiger ik ook om daar aan mee te doen
Lijkt op een dam rechtsquote:Op zondag 1 september 2013 11:32 schreef dennis3d het volgende:
http://bf4central.com/2013/08/new-battlefield-4-map-teased/
Plaatje van nieuwe map vanuit commander mode.
Nooit gespeeldquote:Op zondag 1 september 2013 12:20 schreef OuwePers het volgende:
[..]
Pure rip-off natuurlijk van C&C generals.
Die is nog niet uit, ben wel heel benieuwd aan de ene kant, aan de andere kant hebben ze de hele C&C reeks vernaggeld sinds EA het heeft overgenomen van Westwoodquote:
Oow lolquote:Op zondag 1 september 2013 12:37 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Die is nog niet uit, ben wel heel benieuwd aan de ene kant, aan de andere kant hebben ze de hele C&C reeks vernaggeld sinds EA het heeft overgenomen van Westwood
Daar is echt geen zak aan, je kan beter RA2 spelen, de versies daarna lijken er qua gameplay echt niet meer op ..quote:Op zondag 1 september 2013 12:39 schreef rubbels het volgende:
[..]
Oow lol![]()
Nog nooit C&C gespeeld, misschien die ene van de Humble Bundle maar eens proberen binnenkort...
Ziet er heel nice uitquote:Op zondag 1 september 2013 12:46 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Daar is echt geen zak aan, je kan beter RA2 spelen, de versies daarna lijken er qua gameplay echt niet meer op ..
Dit is de versie waar ik op wacht, vooral omdat het op de Frostbite engine is gemaakt: http://update.gamer4eva.c(...)-2-will-be-part.html
Dat moet wel supermooi zijn, maar die beperkingen in de gameplay hebben het echt verziekt imho.
Edit: Ik begon met RA95 via een 56k6 modem en dat heeft met 1100 gulden gekost toen lol ... superverslavend (maar wel 4X nr 1 van NL geweest)
1100 gulden om de telefoontikken te betalen, er was toen nog geen ADSLquote:Op zondag 1 september 2013 12:54 schreef rubbels het volgende:
[..]
Ziet er heel nice uit
En beperkingen zijn mss wel mooi, ben zegmaar niet al te goed in RTS games
En 1100 gulden om 1 game te spelen?Nr 1 van NL is wel weer nice dan
Klopt er was al een keer gelekt door iemand van Dice dat er een dam in kon zitten die kapot kanquote:
Damn, wat is dat verbeterd dan hahaquote:Op zondag 1 september 2013 13:06 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
1100 gulden om de telefoontikken te betalen, er was toen nog geen ADSL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |