Negers hebben tactisch voordeelquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:04 schreef Roces18 het volgende:
allemaal racisten hier. en we mogen ook zeker geen negers???@@@
Ik vind het vooral jammer dat er geen pijpen zijn waar je in kan om zo op een geheime locatie muntjes te scorenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:36 schreef Roces18 het volgende:
Ik mis wel dat we niet op paarden kunnen en geen zwaarden hebben. Kan ik mensen een beetje ouderwets afslachten.
ja nogal!!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:40 schreef very het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer dat er geen pijpen zijn waar je in kan om zo op een geheime locatie muntjes te scoren
beiden zijn nog niet uit. Maargoed, je bent 15 neem ik aan?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:53 schreef dennis3d het volgende:
Zegt alweer genoeg.
BF4 verslaat CoD alweer![]()
Beiden zijn inderdaad nog niet uit maar daar bij CoD waren ze blij met een nieuwe engine en daarna komen dat het toch een update is..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:57 schreef Catch22- het volgende:
[..]
beiden zijn nog niet uit. Maargoed, je bent 15 neem ik aan?
ja. Want het is nogal kinderachtig om die twee te vergelijk. Ze zijn dusdanig anders dat t niet relevant is en beiden een eigen groep spelers hebben.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:59 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Beiden zijn inderdaad nog niet uit maar daar bij CoD waren ze blij met een nieuwe engine en daarna komen dat het toch een update is..
BF blijft toch beter en dit filmpje zegt weer genoeg.
Die rare dingen tussendoor let ik niet op en ben 16 boeit het iets?
Die spelersgroep van CoD zie je alleen steeds meer terug op BFquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:02 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ja. Want het is nogal kinderachtig om die twee te vergelijk. Ze zijn dusdanig anders dat t niet relevant is en beiden een eigen groep spelers hebben.
Ik heb bf3 maar kan niet richten op een consolevind t wel gaaf maar kan er dus niets van
Laat die mensen toch ook eens een ander spel spelen man...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:03 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Die spelersgroep van CoD zie je alleen steeds meer terug op BF
Ik vind BF hartstikke leukquote:Op woensdag 28 augustus 2013 23:05 schreef rubbels het volgende:
[..]
Laat die mensen toch ook eens een ander spel spelen man...
Als je het niet leuk meer vind, waarom koop je het spel dan?
Tis me wat knulquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:53 schreef dennis3d het volgende:
Zegt alweer genoeg.
BF4 verslaat CoD alweer![]()
Spellen zijn niet te vergelijken bij BF is veel massaler terwijl je gewoon even een uurtje kan raggen in COD. Kan me met beide spellen vermakenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:19 schreef Roces18 het volgende:
No hatin' , op zijn tijd is COD wel geinig maar het wordt al snel eentonig omdat de graphics , mappen - alles er gewoon bijna hetzelfde uitziet als de vorige delen. Voor mij hoeft het niet
Grootste verschil is het speltempo. Ik was rond 2003 wel klaar met Q3 en UT behalve op LAN's, BF en desert combat vond ik veel prettiger. COD gaat weer hard naar het snelle toe sinds COD2, BF blijft het meer trage en dramatische broertje ervan, maar dat vind ik nu net de charme.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:19 schreef Roces18 het volgende:
No hatin' , op zijn tijd is COD wel geinig maar het wordt al snel eentonig omdat de graphics , mappen - alles er gewoon bijna hetzelfde uitziet als de vorige delen. Voor mij hoeft het niet
Ik ook. Zelf houd ik van erg tactische, langzame teamplay. CoD4 was daar extreem geschikt voor. Nu Ghost ook weer dedicated servers krijgt, gaat onze clan daar weer fijn een eigen server voor neerzetten. Dus ik zal ze toch allebei aanschaffen, denk ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Spellen zijn niet te vergelijken bij BF is veel massaler terwijl je gewoon even een uurtje kan raggen in COD. Kan me met beide spellen vermaken
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 14:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ook. Zelf houd ik van erg tactische, langzame teamplay. CoD4 was daar extreem geschikt voor. Nu Ghost ook weer dedicated servers krijgt, gaat onze clan daar weer fijn een eigen server voor neerzetten. Dus ik zal ze toch allebei aanschaffen, denk ik.
V.
QFTquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* Skull-splitter koffie van scherm veegt
BF is niet zoveel massaler dan COD hoor. Ga maar Planetside 2 spelen. Dan kom je erachter dat massaal ook niet alles isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 11:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Spellen zijn niet te vergelijken bij BF is veel ietsje massaler terwijl je gewoon even een uurtje kan raggen in COD. Kan me met beide spellen vermaken
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Sorry, maar wij hebben jarenlang een eigen server gehad met strakke regels, en dat werkte prima. Heb nu Windows 8 en het enige spel dat het daarop niet doet, is dus FOKking CoD4 dus hoe het het laatste halfjaar is geweest op die server, geen idee. Maar met regels, een goede server en adminsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
"actual paid focus group participants"quote:
Maar het spel verkoopt daar niet op, met regels en een goede server kun je ELK spel boeiend maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sorry, maar wij hebben jarenlang een eigen server gehad met strakke regels, en dat werkte prima. Heb nu Windows 8 en het enige spel dat het daarop niet doet, is dus FOKking CoD4 dus hoe het het laatste halfjaar is geweest op die server, geen idee. Maar met regels, een goede server en admins
Dus in dat opzicht kijk ik wel uit naar Ghosts.
V.
...maar dedicated servers waren er de afgelopen jaren verder niet in CoD-games, en nu weer wel in Ghost.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar het spel verkoopt daar niet op, met regels en een goede server kun je ELK spel boeiend maken.
Genoeg gezeik over geweest, maar BF3 heeft dedicated servers en nog steeds beroerde verwerking omdat ze tegelijkertijd naar clientside hitdetectie zijn gegaan...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
...maar dedicated servers waren er de afgelopen jaren verder niet in CoD-games, en nu weer wel in Ghost.
V.
Die hit-detectie zuigt echt ballen. Heeft vaak ook met pings te maken. Ik wordt gekilld achter cover, terwijl mijn volle hits niet worden geregistreerdquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Genoeg gezeik over geweest, maar BF3 heeft dedicated servers en nog steeds beroerde verwerking omdat ze tegelijkertijd naar clientside hitdetectie zijn gegaan...
Het lijkt wel of het erger is geworden de laatste maanden, ik kan nu bijna 10 meter lopen voordat ik dood valquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Die hit-detectie zuigt echt ballen. Heeft vaak ook met pings te maken. Ik wordt gekilld achter cover, terwijl mijn volle hits niet worden geregistreerd
V.
En ik met een M98B. En met 2/3 van de 1500+ kills een headshot, weet ik wanneer een body hit op een meter of 100 toch ZEKER raak moet zijn. Nee hoor, doodleuk door zo'n snuiter worden gedood terwijl hij volle 100% health houdt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:31 schreef Skull-splitter het volgende:
En ik kan aardig omgaan met een handgun![]()
Laatste patch was niet zo heel veel vooruitgang, veel servers lopen sindsdien ook laggy.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:40 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Het lijkt wel of het erger is geworden de laatste maanden, ik kan nu bijna 10 meter lopen voordat ik dood val
In cod 4 kun je iedereen neerschieten met 25% van de kogels in je magazijn. Dit zorgt ervoor dat het spel juist steeds sneller gaat. Het bevordert alles behalve langzame gameplay.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef Verbal het volgende:
Sorry, maar wij hebben jarenlang een eigen server gehad met strakke regels, en dat werkte prima. Heb nu Windows 8 en het enige spel dat het daarop niet doet, is dus FOKking CoD4 dus hoe het het laatste halfjaar is geweest op die server, geen idee. Maar met regels, een goede server en admins
Dus in dat opzicht kijk ik wel uit naar Ghosts.
Het is niet raar maar het zorgt wel voor slechte verwerking, en voor de grap loont het nog eens om te laggen ook.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:29 schreef BurnaBoy het volgende:
En tja, clientside hitdetection is opzich niet iets raars. Het zorgt ervoor dat het strafpunt van je fouten niet echt duidelijk is omdat je later doodgaat dan dat je eigelijk had moeten zijn. Dat is waarom het irritant is.
Nee, het zorgt er meer voor dat je eindelijk eens raakt wat je schiet. Lonen doet het nooit eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:54 schreef Skull-splitter het volgende:
is niet raar maar het zorgt wel voor slechte verwerking, en voor de grap loont het nog eens om te la
Grappig, juist met clientside heb ik meer irritatie dan wanneer alles serverside gaat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:14 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee, het zorgt er meer voor dat je eindelijk eens raakt wat je schiet. Lonen doet het nooit eigenlijk.
En ja, ik met mijn adsl weet alles van laggen. Want ik ben meestal degene die zo lagt
Niet te vergelijken eerlijk gezegd. Er gaat nu veel meer over de lijn dan wat er destijds ging en dat heeft gevolgen voor de hit detection. Verder wil DICE Battlefield leuk maken voor iedereen, dus voor mensen met een hoge ping e.d. heb je lag compensatie. Dat soort zaken had je toen allemaal niet in de huidige vorm. Als je verbinding ruk was dan had je pech. Het is allemaal een stuk complexer geworden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Toch frappant dat games als UT, Q3 en dergelijke daar allemaal veel minder gezeik mee hadden.
Lekker volwassen joh... ga dan naar een andere server.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:29 schreef BurnaBoy het volgende:
Tevens, ik heb een hekel aan servers die alles vlakgooien met regels. Ga dan gewoon een ander spel spelen. In cod2 had ik ook altijd schijt aan de rifle only servers. Gewoon met mp44 rondwandelen en gaan
ja, rond de 200 worden die afgekapt, ja. Maar mijn ping zit vaak rond de 15 en ik heb het al met mensen die een ping van 50+ hebben.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:43 schreef KoningStoma het volgende:
En nu hebben mensen met een degelijke verbinding 'pech', als ze drie meter om de hoek nog geraakt worden.
Gelukkig zijn er servers met een ping limiet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |