quote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* Skull-splitter koffie van scherm veegt
Sorry, maar wij hebben jarenlang een eigen server gehad met strakke regels, en dat werkte prima. Heb nu Windows 8 en het enige spel dat het daarop niet doet, is dus FOKking CoD4 dus hoe het het laatste halfjaar is geweest op die server, geen idee. Maar met regels, een goede server en adminsquote:Op donderdag 29 augustus 2013 15:51 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
* Skull-splitter koffie van scherm veegt
"actual paid focus group participants"quote:
Maar het spel verkoopt daar niet op, met regels en een goede server kun je ELK spel boeiend maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
Sorry, maar wij hebben jarenlang een eigen server gehad met strakke regels, en dat werkte prima. Heb nu Windows 8 en het enige spel dat het daarop niet doet, is dus FOKking CoD4 dus hoe het het laatste halfjaar is geweest op die server, geen idee. Maar met regels, een goede server en admins
Dus in dat opzicht kijk ik wel uit naar Ghosts.
V.
...maar dedicated servers waren er de afgelopen jaren verder niet in CoD-games, en nu weer wel in Ghost.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar het spel verkoopt daar niet op, met regels en een goede server kun je ELK spel boeiend maken.
Genoeg gezeik over geweest, maar BF3 heeft dedicated servers en nog steeds beroerde verwerking omdat ze tegelijkertijd naar clientside hitdetectie zijn gegaan...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
...maar dedicated servers waren er de afgelopen jaren verder niet in CoD-games, en nu weer wel in Ghost.
V.
Die hit-detectie zuigt echt ballen. Heeft vaak ook met pings te maken. Ik wordt gekilld achter cover, terwijl mijn volle hits niet worden geregistreerdquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Genoeg gezeik over geweest, maar BF3 heeft dedicated servers en nog steeds beroerde verwerking omdat ze tegelijkertijd naar clientside hitdetectie zijn gegaan...
Het lijkt wel of het erger is geworden de laatste maanden, ik kan nu bijna 10 meter lopen voordat ik dood valquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Die hit-detectie zuigt echt ballen. Heeft vaak ook met pings te maken. Ik wordt gekilld achter cover, terwijl mijn volle hits niet worden geregistreerd
V.
En ik met een M98B. En met 2/3 van de 1500+ kills een headshot, weet ik wanneer een body hit op een meter of 100 toch ZEKER raak moet zijn. Nee hoor, doodleuk door zo'n snuiter worden gedood terwijl hij volle 100% health houdt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:31 schreef Skull-splitter het volgende:
En ik kan aardig omgaan met een handgun![]()
Laatste patch was niet zo heel veel vooruitgang, veel servers lopen sindsdien ook laggy.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:40 schreef KroodjeBip het volgende:
[..]
Het lijkt wel of het erger is geworden de laatste maanden, ik kan nu bijna 10 meter lopen voordat ik dood val
In cod 4 kun je iedereen neerschieten met 25% van de kogels in je magazijn. Dit zorgt ervoor dat het spel juist steeds sneller gaat. Het bevordert alles behalve langzame gameplay.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef Verbal het volgende:
Sorry, maar wij hebben jarenlang een eigen server gehad met strakke regels, en dat werkte prima. Heb nu Windows 8 en het enige spel dat het daarop niet doet, is dus FOKking CoD4 dus hoe het het laatste halfjaar is geweest op die server, geen idee. Maar met regels, een goede server en admins
Dus in dat opzicht kijk ik wel uit naar Ghosts.
Het is niet raar maar het zorgt wel voor slechte verwerking, en voor de grap loont het nog eens om te laggen ook.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:29 schreef BurnaBoy het volgende:
En tja, clientside hitdetection is opzich niet iets raars. Het zorgt ervoor dat het strafpunt van je fouten niet echt duidelijk is omdat je later doodgaat dan dat je eigelijk had moeten zijn. Dat is waarom het irritant is.
Nee, het zorgt er meer voor dat je eindelijk eens raakt wat je schiet. Lonen doet het nooit eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:54 schreef Skull-splitter het volgende:
is niet raar maar het zorgt wel voor slechte verwerking, en voor de grap loont het nog eens om te la
Grappig, juist met clientside heb ik meer irritatie dan wanneer alles serverside gaat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:14 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee, het zorgt er meer voor dat je eindelijk eens raakt wat je schiet. Lonen doet het nooit eigenlijk.
En ja, ik met mijn adsl weet alles van laggen. Want ik ben meestal degene die zo lagt
Niet te vergelijken eerlijk gezegd. Er gaat nu veel meer over de lijn dan wat er destijds ging en dat heeft gevolgen voor de hit detection. Verder wil DICE Battlefield leuk maken voor iedereen, dus voor mensen met een hoge ping e.d. heb je lag compensatie. Dat soort zaken had je toen allemaal niet in de huidige vorm. Als je verbinding ruk was dan had je pech. Het is allemaal een stuk complexer geworden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Toch frappant dat games als UT, Q3 en dergelijke daar allemaal veel minder gezeik mee hadden.
Lekker volwassen joh... ga dan naar een andere server.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:29 schreef BurnaBoy het volgende:
Tevens, ik heb een hekel aan servers die alles vlakgooien met regels. Ga dan gewoon een ander spel spelen. In cod2 had ik ook altijd schijt aan de rifle only servers. Gewoon met mp44 rondwandelen en gaan
ja, rond de 200 worden die afgekapt, ja. Maar mijn ping zit vaak rond de 15 en ik heb het al met mensen die een ping van 50+ hebben.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 00:43 schreef KoningStoma het volgende:
En nu hebben mensen met een degelijke verbinding 'pech', als ze drie meter om de hoek nog geraakt worden.
Gelukkig zijn er servers met een ping limiet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |