abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130602241
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:51 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

* Skull-splitter koffie van scherm veegt
_O-
  donderdag 29 augustus 2013 @ 20:00:43 #78
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_130607695
quote:
10s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 15:51 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

_O- _O- _O-

* Skull-splitter koffie van scherm veegt
Sorry, maar wij hebben jarenlang een eigen server gehad met strakke regels, en dat werkte prima. Heb nu Windows 8 en het enige spel dat het daarop niet doet, is dus FOKking CoD4 dus hoe het het laatste halfjaar is geweest op die server, geen idee. Maar met regels, een goede server en admins ^O^

Dus in dat opzicht kijk ik wel uit naar Ghosts.

V.

[ Bericht 4% gewijzigd door V. op 29-08-2013 21:45:58 ]
Ja inderdaad, V. ja.
pi_130608437
quote:
"actual paid focus group participants" |:(
  donderdag 29 augustus 2013 @ 22:42:41 #80
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130616036
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef Verbal het volgende:

[..]

Sorry, maar wij hebben jarenlang een eigen server gehad met strakke regels, en dat werkte prima. Heb nu Windows 8 en het enige spel dat het daarop niet doet, is dus FOKking CoD4 dus hoe het het laatste halfjaar is geweest op die server, geen idee. Maar met regels, een goede server en admins ^O^

Dus in dat opzicht kijk ik wel uit naar Ghosts.

V.
Maar het spel verkoopt daar niet op, met regels en een goede server kun je ELK spel boeiend maken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:26:39 #81
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_130637628
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 22:42 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Maar het spel verkoopt daar niet op, met regels en een goede server kun je ELK spel boeiend maken.
...maar dedicated servers waren er de afgelopen jaren verder niet in CoD-games, en nu weer wel in Ghost.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:27:39 #82
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130637646
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:26 schreef Verbal het volgende:

[..]

...maar dedicated servers waren er de afgelopen jaren verder niet in CoD-games, en nu weer wel in Ghost.

V.
Genoeg gezeik over geweest, maar BF3 heeft dedicated servers en nog steeds beroerde verwerking omdat ze tegelijkertijd naar clientside hitdetectie zijn gegaan...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:29:19 #83
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_130637715
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:27 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Genoeg gezeik over geweest, maar BF3 heeft dedicated servers en nog steeds beroerde verwerking omdat ze tegelijkertijd naar clientside hitdetectie zijn gegaan...
Die hit-detectie zuigt echt ballen. Heeft vaak ook met pings te maken. Ik wordt gekilld achter cover, terwijl mijn volle hits niet worden geregistreerd -O-

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:31:08 #84
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130637768
Jup, soms echt mannetjes die mijn scherm vullen, leeg je er een magazijn in, draait ie doodleuk om en schiet uit een handgun in 1x een headshot :')

En ik kan aardig omgaan met een handgun :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_130638110
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:29 schreef Verbal het volgende:

[..]

Die hit-detectie zuigt echt ballen. Heeft vaak ook met pings te maken. Ik wordt gekilld achter cover, terwijl mijn volle hits niet worden geregistreerd -O-

V.
Het lijkt wel of het erger is geworden de laatste maanden, ik kan nu bijna 10 meter lopen voordat ik dood val :')
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:56:24 #86
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_130638716
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:31 schreef Skull-splitter het volgende:

En ik kan aardig omgaan met een handgun :')
En ik met een M98B. En met 2/3 van de 1500+ kills een headshot, weet ik wanneer een body hit op een meter of 100 toch ZEKER raak moet zijn. Nee hoor, doodleuk door zo'n snuiter worden gedood terwijl hij volle 100% health houdt.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:05:30 #87
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130640925
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 15:40 schreef KroodjeBip het volgende:

[..]

Het lijkt wel of het erger is geworden de laatste maanden, ik kan nu bijna 10 meter lopen voordat ik dood val :')
Laatste patch was niet zo heel veel vooruitgang, veel servers lopen sindsdien ook laggy.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:29:21 #88
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_130641591
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 20:00 schreef Verbal het volgende:
Sorry, maar wij hebben jarenlang een eigen server gehad met strakke regels, en dat werkte prima. Heb nu Windows 8 en het enige spel dat het daarop niet doet, is dus FOKking CoD4 dus hoe het het laatste halfjaar is geweest op die server, geen idee. Maar met regels, een goede server en admins

Dus in dat opzicht kijk ik wel uit naar Ghosts.

In cod 4 kun je iedereen neerschieten met 25% van de kogels in je magazijn. Dit zorgt ervoor dat het spel juist steeds sneller gaat. Het bevordert alles behalve langzame gameplay.
Tevens, ik heb een hekel aan servers die alles vlakgooien met regels. Ga dan gewoon een ander spel spelen. In cod2 had ik ook altijd schijt aan de rifle only servers. Gewoon met mp44 rondwandelen en gaan :Y)

Tevens
Kun je shotguns bannen, schakel je naar SMG of Quickscope of ironsighted snipers. Ban dat dan allemaal hou je niks over. Dus ja, langzame gameplay binnen COD? gooi dan health naar 400% dan krijg je dat.

En tja, clientside hitdetection is opzich niet iets raars. Het zorgt ervoor dat het strafpunt van je fouten niet echt duidelijk is omdat je later doodgaat dan dat je eigelijk had moeten zijn. Dat is waarom het irritant is.
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 17:54:42 #89
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130642268
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:29 schreef BurnaBoy het volgende:

En tja, clientside hitdetection is opzich niet iets raars. Het zorgt ervoor dat het strafpunt van je fouten niet echt duidelijk is omdat je later doodgaat dan dat je eigelijk had moeten zijn. Dat is waarom het irritant is.
Het is niet raar maar het zorgt wel voor slechte verwerking, en voor de grap loont het nog eens om te laggen ook.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:14:56 #90
240966 BurnaBoy
Ignorance is Bliss
pi_130642847
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:54 schreef Skull-splitter het volgende:
is niet raar maar het zorgt wel voor slechte verwerking, en voor de grap loont het nog eens om te la
Nee, het zorgt er meer voor dat je eindelijk eens raakt wat je schiet. Lonen doet het nooit eigenlijk.
En ja, ik met mijn adsl weet alles van laggen. Want ik ben meestal degene die zo lagt :P
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²
&nbsp
Vi Veri Veniversum Vivus Vici
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 18:39:32 #91
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130643679
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 18:14 schreef BurnaBoy het volgende:

[..]

Nee, het zorgt er meer voor dat je eindelijk eens raakt wat je schiet. Lonen doet het nooit eigenlijk.
En ja, ik met mijn adsl weet alles van laggen. Want ik ben meestal degene die zo lagt :P
Grappig, juist met clientside heb ik meer irritatie dan wanneer alles serverside gaat.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_130644889
Ik weet niet of deze al gepost is; een uurtje BF4 gameplay:
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:37:14 #93
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130651551
Ik ga nog eens mijn PC opnieuw installeren, veel random crashes nog steeds...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_130654398
BF3 is een hybrid tussen client en server side. De server houdt een geschiedenis bij van iedereen zijn positie om te valideren of iets een hit was of niet. Als je om een hoekje wordt neergeschoten was je gewoon vol in beeld bij diegene die schoot. Het is niet perfect, maar pure server side is ook kut.

Als je overigens vaak problemen hebt met het raken van mensen moet je je network smoothing factor eens omlaag gooien. Het beste is om dit gelijk te houden met je ping, dus een gemiddelde ping van 25 wil zeggen dat je de slider op 25% zet. Knifing animaties worden hierdoor soms erg raar, maar je zult merken dat je geen problemen meer hebt met hit registratie.

[ Bericht 6% gewijzigd door S1gnum op 30-08-2013 22:34:27 ]
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:59:38 #95
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130655840
Toch frappant dat games als UT, Q3 en dergelijke daar allemaal veel minder gezeik mee hadden.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_130659549
Server side is beter / consistenter voor mensen met een goede verbinding.
pi_130659621
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 22:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Toch frappant dat games als UT, Q3 en dergelijke daar allemaal veel minder gezeik mee hadden.
Niet te vergelijken eerlijk gezegd. Er gaat nu veel meer over de lijn dan wat er destijds ging en dat heeft gevolgen voor de hit detection. Verder wil DICE Battlefield leuk maken voor iedereen, dus voor mensen met een hoge ping e.d. heb je lag compensatie. Dat soort zaken had je toen allemaal niet in de huidige vorm. Als je verbinding ruk was dan had je pech. Het is allemaal een stuk complexer geworden.
pi_130661252
En nu hebben mensen met een degelijke verbinding 'pech', als ze drie meter om de hoek nog geraakt worden.

Gelukkig zijn er servers met een ping limiet :)
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 08:33:34 #99
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_130664957
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 17:29 schreef BurnaBoy het volgende:

Tevens, ik heb een hekel aan servers die alles vlakgooien met regels. Ga dan gewoon een ander spel spelen. In cod2 had ik ook altijd schijt aan de rifle only servers. Gewoon met mp44 rondwandelen en gaan :Y)
Lekker volwassen joh... ga dan naar een andere server.

En 'vlakgooien' ? Welnee. Wij hadden een paar zeer duidelijke regels, gebaseerd op de term 'tactical team play'. Ik geloof dat alleen de Desert Eagle niet was toegestaan wegens overpowered, en geen blind nades en geen rpg's op mensen.

Verder gewoon als team opereren. Er waren tientallen vaste bezoekers die dat concept erg fijn vonden (ik ook, daarom ben ik ook lid van die community geworden).

Niks mis mee, toch? Verder waren er toch al duizenden servers voor degenen die hersenloos wilden rondrennen (wat ik af en toe ook wel leuk vind, maar daar zocht ik dan een andere server voor uit).

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 08:35:43 #100
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_130664967
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2013 00:43 schreef KoningStoma het volgende:
En nu hebben mensen met een degelijke verbinding 'pech', als ze drie meter om de hoek nog geraakt worden.

Gelukkig zijn er servers met een ping limiet :)
ja, rond de 200 worden die afgekapt, ja. Maar mijn ping zit vaak rond de 15 en ik heb het al met mensen die een ping van 50+ hebben.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')