watquote:Op donderdag 19 september 2013 21:11 schreef BurnaBoy het volgende:
Naja het enige voordeel wat ik zie van met een controller een fps spelen(mits tegenspelers dat dus ook doen) is dat je game gewoon rustiger speelt. Kun je dus in theorie beter nadenken.
Op de pc word je al zo snel mongolig snel met richten dat het spel gewoon heel snel gaat spelen. Soms iets te snel
BF3 bedoel je, neem ik aanquote:Op donderdag 19 september 2013 21:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen maar omdat BF4 geen goede quickscope kent dan.
Het is meer dat spelers minder beperkt worden op de PC.quote:Op vrijdag 20 september 2013 07:56 schreef Afwazig het volgende:
Op de pc wordt meer van de spelers geëist.
hij had het over vaardigheid.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is meer dat spelers minder beperkt worden op de PC.
Jawel ik ben beter geworden in BFquote:Op donderdag 19 september 2013 09:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dennis is niets veranderd sinds BF3
Ook waar maar het is ook zo dat er meer van je reactiesnelheid wordt geëist door de besturing. Daardoor zijn andere spelers ook weer beter en moet jij ook weer beter zijn.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is meer dat spelers minder beperkt worden op de PC.
Nee, ik had het over dat het rustiger speelt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
hij had het over vaardigheid.
Upgraden van BF4 PS3 naar PS4 kost ¤ 10.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik twijfel eerlijk gezegd of ik deze voor de PS3 haal of de PS4. GTA V houd mij wel even zoet totdat de PS4 uitkomt, en BF4 is 32 vs. 32 op de PS4, dus dat is ook wel vet op zich.
Dus je hoeft niet opnieuw een disc te kopen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:51 schreef dekilo het volgende:
[..]
Upgraden van BF4 PS3 naar PS4 kost ¤ 10.
Check zelf ff.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus je hoeft niet opnieuw een disc te kopen?
Nee, je koopt online de upgrade, en om te spelen stop je de PS3 disc in je PS4.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus je hoeft niet opnieuw een disc te kopen?
Nice. Dan haal ik hem gewoon voor de PS3.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:06 schreef rubbels het volgende:
[..]
Nee, je koopt online de upgrade, en om te spelen stop je de PS3 disc in je PS4.
Dat is heel dom voor Battlefield een console halenquote:Op maandag 23 september 2013 18:14 schreef Dven het volgende:
Zal hem eerst halen voor de Xbox360. Over een paar maanden wel voor de PS4Speciaal voor deze game toch maar consoles kopen
Bij lange na niet zo dom als ditquote:Op maandag 23 september 2013 22:19 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dat is heel dom voor Battlefield een console halen
quote:
Zoals eerder al gezegd, op console kan ik tegen mijn vrienden en broertje spelen. Dat is mij meer waard dan tegen een stel onbekenden op PC. Buiten dat ziet mijn setting er een stuk strakker uit met console dan met PCquote:Op maandag 23 september 2013 22:19 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dat is heel dom voor Battlefield een console halen
zegmaar die setting waar je wel eens bezoek ontvangt, je vrouw/man/vriend/vriendin wel eens wat wil kijken, waar gegeten wordt?quote:Op maandag 23 september 2013 22:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals eerder al gezegd, op console kan ik tegen mijn vrienden en broertje spelen. Dat is mij meer waard dan tegen een stel onbekenden op PC. Buiten dat ziet mijn setting er een stuk strakker uit met console dan met PC
pffff console peasant.quote:Op maandag 23 september 2013 22:55 schreef Ties02 het volgende:
Ik haal ook een PS4 voor (o.a.) BF4 lekker puh!
Neen, niet daar. Ik heb een tweede appartement hier in de stad puur om te gamen, gitaar te spelen, een boek te lezen of andere me, myself and I-activiteiten te ondernemen. Daarbij gaat het netjes weggewerkt wordenquote:Op maandag 23 september 2013 23:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
zegmaar die setting waar je wel eens bezoek ontvangt, je vrouw/man/vriend/vriendin wel eens wat wil kijken, waar gegeten wordt?
Anyway, ik snap wel dat je consoles koopt naast je PC maar niet dat je alles daaromheen laat staan, zeker niet als je tactische shooters speelt.
BF4 niet voor de PC halenquote:Op maandag 23 september 2013 22:55 schreef Ties02 het volgende:
Ik haal ook een PS4 voor (o.a.) BF4 lekker puh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |