Wel doen Dventola, is leuk.quote:
Je weet dat je de PS ook niet meer voor 2014 gaat krijgen he? (Tenzij je al lang en breed ingeschreven hebt)quote:
QFTquote:Op donderdag 19 september 2013 21:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik snap gewoon niet dat je een tactische shooter op een console wil spelen als je de keus hebt.
Ligt vooral aan de hoeveelheid spelers ook dat je op de oude console nog tijd zou hebben om na te denken. Met 32 tegenstanders in plaats van 12 is het een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:11 schreef BurnaBoy het volgende:
Naja het enige voordeel wat ik zie van met een controller een fps spelen(mits tegenspelers dat dus ook doen) is dat je game gewoon rustiger speelt. Kun je dus in theorie beter nadenken.
Op de pc word je al zo snel mongolig snel met richten dat het spel gewoon heel snel gaat spelen. Soms iets te snel
Of van die 13 jarigen in het andere team die zo verrotte snel zijn dat jij het niet meer bij houd
Alleen maar omdat BF4 geen goede quickscope kent dan.quote:Op donderdag 19 september 2013 21:24 schreef Verbal het volgende:
Ik schiet menig 13-jarige nog regelmatig naar de eeuwige jachtvelden.
V.
Nee joh, gewend aan consoles, ik kan lekker met mijn broertje en vrienden in NL spelen, met mijn collega's, op consoles ben ik pro en op computer moet ik weer van amateur af aan beginnen.. Ik zit goedquote:
Je bent dus gewoon langzaam als je meer moet nadenkenquote:Op donderdag 19 september 2013 21:11 schreef BurnaBoy het volgende:
Naja het enige voordeel wat ik zie van met een controller een fps spelen(mits tegenspelers dat dus ook doen) is dat je game gewoon rustiger speelt. Kun je dus in theorie beter nadenken.
Op de pc word je al zo snel mongolig snel met richten dat het spel gewoon heel snel gaat spelen. Soms iets te snel
Of van die 13 jarigen in het andere team die zo verrotte snel zijn dat jij het niet meer bij houd
watquote:Op donderdag 19 september 2013 21:11 schreef BurnaBoy het volgende:
BF3 bedoel je, neem ik aanquote:Op donderdag 19 september 2013 21:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen maar omdat BF4 geen goede quickscope kent dan.
Het is meer dat spelers minder beperkt worden op de PC.quote:Op vrijdag 20 september 2013 07:56 schreef Afwazig het volgende:
Op de pc wordt meer van de spelers geëist.
hij had het over vaardigheid.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is meer dat spelers minder beperkt worden op de PC.
Jawel ik ben beter geworden in BFquote:Op donderdag 19 september 2013 09:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dennis is niets veranderd sinds BF3
Ook waar maar het is ook zo dat er meer van je reactiesnelheid wordt geëist door de besturing. Daardoor zijn andere spelers ook weer beter en moet jij ook weer beter zijn.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:12 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het is meer dat spelers minder beperkt worden op de PC.
Nee, ik had het over dat het rustiger speelt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 08:18 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
hij had het over vaardigheid.
Upgraden van BF4 PS3 naar PS4 kost ¤ 10.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik twijfel eerlijk gezegd of ik deze voor de PS3 haal of de PS4. GTA V houd mij wel even zoet totdat de PS4 uitkomt, en BF4 is 32 vs. 32 op de PS4, dus dat is ook wel vet op zich.
Dus je hoeft niet opnieuw een disc te kopen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:51 schreef dekilo het volgende:
[..]
Upgraden van BF4 PS3 naar PS4 kost ¤ 10.
Check zelf ff.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus je hoeft niet opnieuw een disc te kopen?
Nee, je koopt online de upgrade, en om te spelen stop je de PS3 disc in je PS4.quote:Op vrijdag 20 september 2013 19:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus je hoeft niet opnieuw een disc te kopen?
Nice. Dan haal ik hem gewoon voor de PS3.quote:Op vrijdag 20 september 2013 23:06 schreef rubbels het volgende:
[..]
Nee, je koopt online de upgrade, en om te spelen stop je de PS3 disc in je PS4.
Dat is heel dom voor Battlefield een console halenquote:Op maandag 23 september 2013 18:14 schreef Dven het volgende:
Zal hem eerst halen voor de Xbox360. Over een paar maanden wel voor de PS4Speciaal voor deze game toch maar consoles kopen
Bij lange na niet zo dom als ditquote:Op maandag 23 september 2013 22:19 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dat is heel dom voor Battlefield een console halen
quote:
Zoals eerder al gezegd, op console kan ik tegen mijn vrienden en broertje spelen. Dat is mij meer waard dan tegen een stel onbekenden op PC. Buiten dat ziet mijn setting er een stuk strakker uit met console dan met PCquote:Op maandag 23 september 2013 22:19 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Dat is heel dom voor Battlefield een console halen
zegmaar die setting waar je wel eens bezoek ontvangt, je vrouw/man/vriend/vriendin wel eens wat wil kijken, waar gegeten wordt?quote:Op maandag 23 september 2013 22:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Zoals eerder al gezegd, op console kan ik tegen mijn vrienden en broertje spelen. Dat is mij meer waard dan tegen een stel onbekenden op PC. Buiten dat ziet mijn setting er een stuk strakker uit met console dan met PC
pffff console peasant.quote:Op maandag 23 september 2013 22:55 schreef Ties02 het volgende:
Ik haal ook een PS4 voor (o.a.) BF4 lekker puh!
Neen, niet daar. Ik heb een tweede appartement hier in de stad puur om te gamen, gitaar te spelen, een boek te lezen of andere me, myself and I-activiteiten te ondernemen. Daarbij gaat het netjes weggewerkt wordenquote:Op maandag 23 september 2013 23:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
zegmaar die setting waar je wel eens bezoek ontvangt, je vrouw/man/vriend/vriendin wel eens wat wil kijken, waar gegeten wordt?
Anyway, ik snap wel dat je consoles koopt naast je PC maar niet dat je alles daaromheen laat staan, zeker niet als je tactische shooters speelt.
BF4 niet voor de PC halenquote:Op maandag 23 september 2013 22:55 schreef Ties02 het volgende:
Ik haal ook een PS4 voor (o.a.) BF4 lekker puh!
Nog meer reden een PC te halen dus. Awesome.quote:Op dinsdag 24 september 2013 08:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Neen, niet daar. Ik heb een tweede appartement hier in de stad puur om te gamen, gitaar te spelen, een boek te lezen of andere me, myself and I-activiteiten te ondernemen. Daarbij gaat het netjes weggewerkt worden
Arbeidsrechtquote:Op dinsdag 24 september 2013 11:20 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
BF4 niet voor de PC halen
Autoassist/te ver doorschieten bij elk poppetje wat je ziet lopen vs relatief natuurlijk rondkijken, mikken op vaardigheid en flexibiliteit hebben.quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:30 schreef Captainp00face het volgende:
PC
Je bent toch geen acnepuber?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:Op dinsdag 24 september 2013 17:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Autoassist/te ver doorschieten bij elk poppetje wat je ziet lopen vs relatief natuurlijk rondkijken, mikken op vaardigheid en flexibiliteit hebben.
PC van pakweg de laatste 3 jaar (middenklasse tot high) draait BF4 nog gewoon he...
Magoed, lekker op de bank zitten snap ik ook wel.Dit dus ik snap dat echt niet fps met een controllerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Blijf je even staan want ik moet een tikkie terug doen
![]()
![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.
Notarieelquote:
Je weet dat ik al 5 jaar op 1920.1200 game he? 4K is bijna niet te doen man...quote:Op woensdag 25 september 2013 09:14 schreef BurnaBoy het volgende:
PC is over 2-4 jaar gamen in 4K
Console heeft er nog een complete cycle voor nodig dus geef het een jaar of 10-12
Dat is niet helemaal waar. Het zal zeker een niche zijn maar het zal wel doorkomen.quote:Op woensdag 25 september 2013 10:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat het gewoon nog makkelijk tien jaar duurt omdat niemand zomaar een 4K scherm heeft staan...
Had je dat tweakers achtergrond artikel over OLED gelezen?quote:Op woensdag 25 september 2013 12:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik moet dat nog zien. Anders zat ik nu nog met een 19" CRT te wachten op een marktmodel OLED
De OR heef een resolutie van 1280x800 en de consumentenversie zal waarschijnlijk een resolutie van 1080p hebben. Dat valt best wel mee.quote:Op woensdag 25 september 2013 09:54 schreef BurnaBoy het volgende:
4k word waarschijnlijk de reden dat ik ooit een Crossfire ga bouwen. Juist omdat het zo tering zwaar is.
Ik zit ook al een aantal jaar op 1080p hoor. En 120 fps daarop pushen is ook lastig.
Naja, het is of 4k, of dingen als VR met Oculus rift oid.
Mijn 120 hz scherm kan BF3 pushen in 3d met 2x 60hz per oog. Mijn pc met een 7950(ja geen topkaart maar wel redelijk) gaat dan naar de 40fps range. En dat is nog met vrij veel dingen uit.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:43 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De OR heef een resolutie van 1280x800 en de consumentenversie zal waarschijnlijk een resolutie van 1080p hebben. Dat valt best wel mee.
Klopt. je kunt nu voor 8999 een tv kopen met oled tochquote:Op woensdag 25 september 2013 12:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik wacht daarop sinds 2002 he...
Met de Oculus Rift hoef je geen twee keer een vol scherm te renderen. Je hoeft maar twee keer een half scherm te renderen, dus het is minder zwaar dan traditioneel 3d gamen.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:46 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Mijn 120 hz scherm kan BF3 pushen in 3d met 2x 60hz per oog. Mijn pc met een 7950(ja geen topkaart maar wel redelijk) gaat dan naar de 40fps range. En dat is nog met vrij veel dingen uit.
Dat bedoelde ik een beetje. 3D pushen is gewoon zwaar als je ook nog wat leuke opties aan wil zetten zoals AA ed
Je snapt me niet, kutje.quote:Op woensdag 25 september 2013 12:46 schreef BurnaBoy het volgende:
Klopt. je kunt nu voor 8999 een tv kopen met oled toch![]()
Bij de buren, van LG
Eh, nee. Meer pixels/scherpte is altijd lekkerder. Pixels jagen als sniper is zooooo delta force...quote:Op woensdag 25 september 2013 17:06 schreef ems. het volgende:
Ach, headshots zijn headshots. Die zijn net zo lekker in 640x480 als in 1080p.
Haha, ja. Die weet ik nog. Gewoon de hele dag in multiplayer stilzitten en bewegende pixels knallenquote:Op woensdag 25 september 2013 18:01 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eh, nee. Meer pixels/scherpte is altijd lekkerder. Pixels jagen als sniper is zooooo delta force...
Wellicht wel, aangezien we elkaar toch nooit gaan snappen.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:24 schreef Dven het volgende:
Kin did draadje overigens niet best als met BF3 weer in een console en pc deel geknipt worden?
Daar waar Skull-Splitter is..quote:Op woensdag 25 september 2013 21:12 schreef Catkiller het volgende:
Wat een hoop nerd praat hier zeg.
Straks weer samen hele legioens uitmoorden?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:12 schreef Catkiller het volgende:
Wat een hoop nerd praat hier zeg.
Huh?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Straks weer samen hele legioens uitmoorden?
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:19 schreef Snoepje5 het volgende:
Gaat BF4 voor lag/problemen zorgen op de PS3? Zijn hier berichten over?
GTA V lagt nl ook af en toe nogal. Kan me voorstellen dat in BF4 online het nog erger is?
PCquote:Op woensdag 25 september 2013 23:47 schreef fyah het volgende:
[..]Koop een PC. Geef me 3 nadelen van een console en 3 van een pc
Hmm? Maar serieus?quote:Op woensdag 25 september 2013 23:47 schreef fyah het volgende:
Een user hier die ook Battlefield speelt.quote:
Wat ben je van plan, een PS4 kopen en het daar op gaan spelen? Met BF3 haalde je al niet alles uit het spel op de console, en dan praat ik niet over graphics want ik heb mijzelf 800 uur lang prima vermaakt met mindere graphics, maar gewoon met gameplay, het soms chaotische en nooit saaie van 64 spelers enzo. Als je gaat upgraden heb je dat ook na een maand of wat. Het is een stuk moeilijker maar tegelijkertijd ook leuker, meer mensen te doden ook.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:52 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Hmm? Maar serieus?
Want ik hoor wel dingen als 'voor de console zijn de framerates geoptimaliseerd' en 'bij de pc krijg je lage framerate met slechte grafische kaart' maar bij gta v heb ik netzogoed 'lag' ?
Klopt. Of als je een k/d van 4+ hebt.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
PC
Achterlijke regels op servers waardoor je met een SPM van 1000+ soms al gelijk gekicked en gebanned bent bij binnenkomst (mee gemaakt)
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:47 schreef fyah het volgende:
Jij speelt toch Xbox?quote:Op woensdag 25 september 2013 21:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Huh?
En die LVLCAP vid was ik ook al tegen gekomen ja, mij iets te veel van het goede.
Wij stellen hogere eisen. We zijn niet tevreden met middelmaat.quote:Op donderdag 26 september 2013 07:43 schreef Dven het volgende:
[..]![]()
Even een serieuze vraag. Waarom zijn gamers op een PC altijd zo aan het jammeren?
Dat is geheel je eigen probleem. Vraag is alleen waarom je altijd daarover moet zeiken tegen consolespelers?quote:Op donderdag 26 september 2013 09:21 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Wij stellen hogere eisen. We zijn niet tevreden met middelmaat.
Wat een liefdequote:Op woensdag 25 september 2013 23:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
PC
Hackers en shit
Achterlijke regels op servers waardoor je met een SPM van 1000+ soms al gelijk gekicked en gebanned bent bij binnenkomst (mee gemaakt)
Dennis3d
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Een user hier die ook Battlefield speelt.Volgens mij ook de eerste in het BF3 topic die aankondigde dat hij BF4 had besteld, die voor 70 euro toen net na de E3 via Battlefield.com
Ik ervaar het niet als probleem. Het is geen zeiken, het is opbouwende kritiek opdat jullie ook zien dat je zulke games op het verkeerde platform aan het spelen bent.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:28 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat is geheel je eigen probleem. Vraag is alleen waarom je altijd daarover moet zeiken tegen consolespelers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Would you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
Ik denk dat keuzes allang zijn gemaakt en dat mensen heel goed voor hunzelf een keuze kunnen maken. Jij als de niemand die je bent hoeft daar helemaal niets aan proberen toe te voegen. Lekker verder spelen met je superieure computer en hoogstwaarschijnlijk enige muis die je ooit in je handen zal hebben. Maar houd alsjeblieft op met het klagen op en het trachten te kleineren van mensen die een andere keuze makenquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Laat je niet zo kennen manquote:Op donderdag 26 september 2013 09:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk dat keuzes allang zijn gemaakt en dat mensen heel goed voor hunzelf een keuze kunnen maken. Jij als de niemand die je bent hoeft daar helemaal niets aan proberen toe te voegen. Lekker verder spelen met je superieure computer en hoogstwaarschijnlijk de enige muis die je ooit in je handen zal hebben.![]()
![]()
Ik word gewoon een beetje moe van al dat dat gedrag. Verder gaat de user op blokkeer en wens ik hem veel tijdsverdrijf op zijn PC'tjequote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Omdat consoleprofeten denken dat ze slimmer zijn en hun argumentatie klopt dan vaak niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 07:43 schreef Dven het volgende:
[..]![]()
Even een serieuze vraag. Waarom zijn gamers op een PC altijd zo aan het jammeren?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Butthurt.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik word gewoon een beetje moe van al dat dat gedrag. Verder gaat de user op blokkeer en wens ik hem veel tijdsverdrijf op zijn PC'tjeWould you like to know more?
Alles over cryptocurrency, bitcoin en blockchain in begrijpelijke taal![]()
-op een console valt helaas ook te cheaten door er een USB toetsenbord en muis aan te hangen. Nog niet hetzelfde maar begrijpt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 25 september 2013 23:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
PC
Hackers en shit
Dennis3d
Al verbaast het me nog hoeveel bans ik in een dagje gamen voorbij zien komen met aimbots en wallhacks, en daarnaast hoeveel spelers met opvallende K/D scores wegkomen met instant headshots, kills en met magazijnen in hun hoofd gepompt vrolijk doorlopen.
-liever achterlijke regels dan geen enkele regulatie of inspraak op serverkeuze. Een score P/M die aan het krankzinnige grenst is verdacht, en vaak helaas terecht. Kan ook een speelstijl forceren die wat minder run and gun is, iets wat ik vaak wel prefereer.
Daarnaast: filters, bitch. Use them.
-Dennis3D: die hoef je niet tegen te komen.
Nu nog 3 redenen voor de Console graag, want het vervalt weer in afzeiken ipv argumenten vóór een bepaald platform.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja maar ook PC, en BF4 ga ik daar wel op doen, omdat de Xbox toch nog niet komt en ik geen PS4 heb besteld.quote:
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Verrader!quote:Op donderdag 26 september 2013 14:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja maar ook PC, en BF4 ga ik daar wel op doen, omdat de Xbox toch nog niet komt en ik geen PS4 heb besteld.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Maar beta is uit?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Over 2 dagen beginnen met pre loadenquote:We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici![]()
Moet jij zeggen, jij bent al een jaar en wat offline.quote:Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]![]()
Ik ben naar het buitenland verhuist en heb daar geen console dus ik heb een x-cuusquote:Op vrijdag 27 september 2013 11:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, jij bent al een jaar en wat offline.
Kut excuus, gewoon wat minder kleren mee moeten nemen dan had je er plek voor gehad. Of supporten ze de Xbox 360 daar ook niet?quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben naar het buitenland verhuist en heb daar geen console dus ik heb een x-cuusOp zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[/quote]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: