Morgen ball 'n chain. mag niks doen van vriendjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:43 schreef Cwen het volgende:
Oh, en Hilz, wat een plaatje, jullie S.enn! Geweldig!
Zorg ook wel een beetje voor jezelf he.
En waar was Nellie dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:05 schreef Limone het volgende:
Morning! Ik droomde dat ik een hele platte buik weer had!
Die was nog wel in mijn buik, maar ik was even naar de wc geweest..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:07 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
En waar was Nellie dan?
Ik zag een mooie lieve S e n n & Roze koeken voor Wup!
Lange werkdag vandaag en daarna weekend, yes daar ben ik echt aan toe!
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:09 schreef Limone het volgende:
[..]
Die was nog wel in mijn buik, maar ik was even naar de wc geweest..
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:16 schreef Hilzillah het volgende:
Sull gefeliciteerd met je meisjeMooie namen ook!
Ik ben na mijn spannende avontuur weer huiswaards gekeerd. Ik had een bagger ontvangst in dat Dirksland, dus vandaar nu pas de update...
S.enn doet het gruwelijk goed. Alles saai volgens het boekje.BV gaat als een tierelier!
Ziekenhuis was goed te doen maar ben zoooooo vreselijk blij dat ik weer thuis ben![]()
Dusch... Wat rest is een footootje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's zijn niet GE-WEL-DIG, maar heb de afgelopen dagen vast gezeten aan allerlei snoeren dus mijn fotografische kunsten zijn nog niet echt los gegaan
Oh... En ik vind het helemaal niet leuk dat ik hier niet meer mag komen / niks te zoeken heb... Jullie zijn zo gezellig!
Ja! Mijn buik was zooo mooi plat direct!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]wat een knapperd!
En fijn dat alles zo volgens het boekje gaat.
En jij niet meer over de grond liggen dweilen en even rustig aandoen he!
Limoneals het na de bevalling nou zo makkelijk gaat
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:38 schreef Cwen het volgende:
Oh, en 41 weken!
Voor zover ik dat iets om te jompelen vind...
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:01 schreef NoBoNo het volgende:
Goedemorgen allemaal....bijgelezen:
Hilz wat een leuke kerel en wie zegt dat je hier niet meer mag komen?
Jipster, he bah niks an. Ook al is het goed....toch is het altijd een verdrietige gebeurtenis.
Ennneeehh....ondanks een klein katertje van gisteravond (wel erg gezellig met Douwe Bob en Racoon!) laat ik de yoghurt wel even staan...hele rare associatie bij nu...
Wil je er bij mij nog 'meisje' achter zetten?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:37 schreef Cwen het volgende:
En mobiel een nieuw topic geopend ook.
Graag quote voor aanpassen!
Hier alles goed, had na 5 smsjes of er al iets is vanochtend zo de balen dat ik m'n telefoon nauwelijks heb aangeraakt vandaag. Maar goed, dat werkt ook niet...
Ooh is dat volyoghurten????quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:20 schreef Kimpossible het volgende:
Cwen, hill en Kddoe anders even een synchroonbevalling hèhè.
Nee, maar ze kijkt er wel heel sensueel bij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:17 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Ooh is dat volyoghurten????![]()
En ik vroeger altijd denken dat je via die weg zwanger werd.....maar ze hebben mij altijd verteld dat het toch echt van onderen moest. Blijkt het nu toch wel zo te zijn....verdorie...![]()
dat moet me een bijzondere yoghurt zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:26 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Nee, maar ze kijkt er wel heel sensueel bij.
Fixed!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:03 schreef WupWup het volgende:
[..]
Wil je er bij mij nog 'meisje' achter zetten?
41+0 is een prachtige dag om te baren Cwen en hillie! Hopelijk kunnen jullie gestript worden.
oei, wat is er mis?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
Geen sticker van de VK, we moeten meteen door naar ziekenhuis![]()
Maar komt vast helemaal goed.
Oeh bah!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
wat is aan de hand dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
Nog een meisje <3quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:03 schreef WupWup het volgende:
[..]
Wil je er bij mij nog 'meisje' achter zetten?
41+0 is een prachtige dag om te baren Cwen en hillie! Hopelijk kunnen jullie gestript worden.
Ik pieste 7 potten vol ondanks 40 u/pw werk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:16 schreef Sleehakschoen het volgende:
Wat MvM betreft, kan dat wel icm werken? Ik heb er wel over nagedacht maar 90% van mijn plas eindigt zo'n beetje in de kantoorpot, dat wordt m dan niet...
Ik leverde ook maar 6 halve flessen in (elke dag een nieuwe fles) vanwege 40 uur werkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:16 schreef Sleehakschoen het volgende:
Wat MvM betreft, kan dat wel icm werken? Ik heb er wel over nagedacht maar 90% van mijn plas eindigt zo'n beetje in de kantoorpot, dat wordt m dan niet...
Ik kreeg elke week twee volle kratten, 8 flessen dus, en ging allemaal aardig vol! Pies toch t liefste eh meeste thuisquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:00 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ik pieste 7 potten vol ondanks 40 u/pw werk.
SDM sterkte in het ziekenhuis, ik hoop dat het meevalt!
Ik heb het wel eens gehad, maar niet echt bij stil gestaan omdat ik dacht 'dat het er bij hoorde'..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:31 schreef martine1984 het volgende:
Even een vraagje heb sinds een klein uurtje het gevoel alsof ik constant een harde buik heb. Het is niet dat het komt en gaat zoals ik wel eens heb als ik te veel gedaan heb. Pijnlijk is het niet echt maar het is absoluut niet prettig. Iemand die dit herkent? tips?
Er was inderdaad iemand die baalde dat ze de set niet compleet kon maken. Ik weet ook niet meer wie. Mocht degene ze niet willen en jij ze kwijt willen dan wil ik ze wel, alleen voor die zoetwaterpareltjesquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik was op een gegeven moment wel thuis maar plaste zo weinig dat ik echt die flessen niet vol kreeg.
Wie weet er nog wie heel graag die ketting en armband van mvm wil. Die kreeg ik in 2010/2011 bij Ean. Ik heb hem gevonden en ik doe er toch niks mee.
Ja, hier!!!!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:44 schreef Limone het volgende:
[..]
Er was inderdaad iemand die baalde dat ze de set niet compleet kon maken. Ik weet ook niet meer wie. Mocht degene ze niet willen en jij ze kwijt willen dan wil ik ze wel, alleen voor die zoetwaterpareltjes
quote:
vechten jullie het samen uit???quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:44 schreef Limone het volgende:
[..]
Er was inderdaad iemand die baalde dat ze de set niet compleet kon maken. Ik weet ook niet meer wie. Mocht degene ze niet willen en jij ze kwijt willen dan wil ik ze wel, alleen voor die zoetwaterpareltjes
nog een paar centimetertjes hoor, zitten op 6 denk ikquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:47 schreef Limone het volgende:
Gefeliciteerd KD! wat een aparte naam..
Hoe gaat het tot nu toe?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nog een paar centimetertjes hoor, zitten op 6 denk ik
Ik gok lachgasquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Nog even kd nog even.
heb je een ruggeprik?
Zet 'm op!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nog een paar centimetertjes hoor, zitten op 6 denk ik
Dat zou goed kunnen.quote:
mijn bloeddruk is echt idioot hier, zo rond de 80/55quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen.
En aangezien ik mijn bloeddruk vertrouw. En ook het protocol van het z-huis niet helemaal. Al ben ik het allerliefst thuis natuurlijk. Neemt vriend de bloeddruk meter van zijn moeder mee. Oke die is niet geijkt oid maar dan heb ik wel een beetje een richtlijn.
Ik haat hoofdpijn en sterretjes
dat is laag zeg.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mijn bloeddruk is echt idioot hier, zo rond de 80/55
ja dat krijg je van een ruggeprikquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mijn bloeddruk is echt idioot hier, zo rond de 80/55
Hmmm... Dat is minder, SDM! Of het begin van de bevalling, zo te horen...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:14 schreef Sharpdressedman het volgende:
Zo we zijn weer thuis.
Vriendin heeft veel pijnlijke buiken, wat bloedverlies, kindje beweegt minder en hartslagje was wat hmm bij de VK.
Net uur aan de CTG gelegen en echo bij gyn. Kindje loopt op de onderste lijn, dus nu goed in de gaten houden of het kindje het nog wel fijn blijft vinden in de buik.
Had altijd verwacht dat we een vrij grote baby zouden krijgen, maar hoofdje zat nu op 37 weken en buikje op 36.
Vriendin is 38 weken.
Vriendin heeft nog steeds redelijk veel buikpijn maar gyn gaf aan komt door de harde buiken.
Nu even warme kruik en anders straks toch nog even bellen met VK
Allebei. Ik belde ook toen mijn moeder druk deed dat ze gordelroos had, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
Het spoednummer bij de VK is dat alleen voor bevallingen of ook als je het niet vertrouwd of erg onzeker bent?
Vriendin is veel te veel bikkel en roept nooit zo snel iets. Maar als er iets is wil ik wel dat we bellen met VK.
Zeker, daar is het nummer absoluut ook voorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
Het spoednummer bij de VK is dat alleen voor bevallingen of ook als je het niet vertrouwd of erg onzeker bent?
Vriendin is veel te veel bikkel en roept nooit zo snel iets. Maar als er iets is wil ik wel dat we bellen met VK.
voor alllebei...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
Nu je er toch bent. Vriendin belde net hoe het met mij ging enz enz. En die vroeg bij Ean had je toch magnesium??? waar is dat precies voor???quote:
Magnesiumsulfaat heb jij gekregen denk ik?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nu je er toch bent. Vriendin belde net hoe het met mij ging enz enz. En die vroeg bij Ean had je toch magnesium??? waar is dat precies voor???
Euh??? kun jij het goed uitleggen???
thanksquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
Magnesiumsulfaat heb jij gekregen denk ik?
Dat geven ze bij zwangerschapsvergiftiging als de kans op stuipen aanwezig is. Sjiek gezegd als je bang bent dat pre-eclampsie over zal gaan in eclampsie (stuipen). Magnesiumsulfaat werkt op de bekabeling in je hersenen waardoor er geen kortsluiting ontstaat en je dus niet in een stuip-aanval schiet.
Hier staat er meer informatie over te lezen: http://www.fkmobiel.cvz.n(...)20%28mineraal%29.asp
Toch partiële solutio dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:25 schreef Kleurdoos het volgende:
trouwens wel goed dat ik hier beval, na t breken van de vliezen kwam er echt heel veel bloed mee. dus alles staat klaar mocht ik straks bloed nodig hebben (als er nog meer bloed mee komt na t persen/placenta)
Eensquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:17 schreef Spewey het volgende:
Ik meet 'm ook zelf, zei alleen dat de meting op dit moment gekleurd kan zijn door de stress van nu
En eens.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:20 schreef L-E het volgende:
Maar pe en hellp kunnen ook optreden zonder dat er sprake is van hypertensie.. het is schijnzekerheid.
F_r, wat volgens mij veel belangrijker is: hoe voel je je?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:02 schreef NoBoNo het volgende:
Hilz.....jij het toch niet stiekum L.iza in het echt?
Hoe bedoel je 'mogelijk' zwangerschapsvergiftiging?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heb m'n vorige zwangerschap ook mogelijk zwangerschapsvergiftiging gehad en beginnende HELLP, nu is alles ok en kan ik bij de verloskundige blijven maar de gynecoloog zei vandaag dat als ik klachten krijg zoals bv wazig zien, sterretjes zien en het gevoel van dat er een strakke band om m'n buik zit ik meteen moet bellen en ik dan meteen wordt doorgestuurd om bloed te prikken en de lever-en nierwaardes te bekijken.
Dus vooral die klachten moet ik in de gaten houden.
Maar mag van deze gynecoloog als alles goed gaat wel thuis bevallen als ik wil!
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:02 schreef NoBoNo het volgende:
Die is natuurlijk bevallen. Hillz niet toch? Grappig is t wel!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:02 schreef NoBoNo het volgende:
Nee helemaal niet. Ik was net 1 dag thuis en helemaal slaperig van de methyldopa. Op een gegeven moment voel ik dat ik duizelig wordt en flauw ga vallen. Bel daarna vriend op en die komt meteen naar huis. Ik zeg nog het gaat wel weer maar hij wil dat ik toch naar het z-huis ga. Daar bleek ik teveel eiwitten in mijn urine te hebben dus mocht blijven. Lig net goed en wel in bed als ik moet overgeven. Ik kon de deur niet meer dicht doen en de verpleegkundige vraagt nog of ik iets roods heb gegeten. Waarop ik kribbig nee antwoord het is bloed. En toen ben ik heel snel naar de verloskamers gereden en aan de magnesium gelegd. Dit was van donderdag op vrijdagnacht en zondag is ean toen gehaald.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'mogelijk' zwangerschapsvergiftiging?
F-_r: voelde je het bij Ean dat het de verkeerde kant op ging? Of was het patsboem-meteen keihard mis?
Ohhh wat mooi! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]vanmiddag om 10 over half 5 geboren
Lucy Anna Sophie
en klein! 45 cm en 2705gram
Hier werd me steeds verteld dat hoe ik me voelde leidend was, dat dat veel meer zei dan alle metingen. En idd, ik voelde het heel erg de verkeerde kant op gaan toen het zo ver was. Maar dat werkt dus niet bij iedereen op die manier blijkbaar. Ik hoop iig echt dat je het nog zo lang mogelijk uitzingt, met hopelijk een ander einde dan bij eanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Ik was net 1 dag thuis en helemaal slaperig van de methyldopa. Op een gegeven moment voel ik dat ik duizelig wordt en flauw ga vallen. Bel daarna vriend op en die komt meteen naar huis. Ik zeg nog het gaat wel weer maar hij wil dat ik toch naar het z-huis ga. Daar bleek ik teveel eiwitten in mijn urine te hebben dus mocht blijven. Lig net goed en wel in bed als ik moet overgeven. Ik kon de deur niet meer dicht doen en de verpleegkundige vraagt nog of ik iets roods heb gegeten. Waarop ik kribbig nee antwoord het is bloed. En toen ben ik heel snel naar de verloskamers gereden en aan de magnesium gelegd. Dit was van donderdag op vrijdagnacht en zondag is ean toen gehaald.
Ik heb schijnbaar die nacht wel aangegeven dat ik mij niet goed voelde. Daar weet ik niks meer van. Jij was een stuk korter zwanger dus ze hebben je ook langer laten doorlopen. Bij mij was het toen het echt mis ging 1,5uur later voorbij. Dus zo ziek als jij was ben ik gelukkig nooit geweest.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier werd me steeds verteld dat hoe ik me voelde leidend was, dat dat veel meer zei dan alle metingen. En idd, ik voelde het heel erg de verkeerde kant op gaan toen het zo ver was. Maar dat werkt dus niet bij iedereen op die manier blijkbaar. Ik hoop iig echt dat je het nog zo lang mogelijk uitzingt, met hopelijk een ander einde dan bij ean
neejohquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:24 schreef Kwisted het volgende:
Gefeliciteerd met Lucy! Wat een poppetje. Ze lijkt op de foto op je zoontje. Geniet ervan!
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:36 schreef Kleurdoos het volgende:
dank allemaal!
Lex en Elin zijn even geweest, Lex was helemaal in zijn sas en murmelde steeds 'BEEBIEE' en Elin bleef kusjes geven
Lex en Elin zijn even geweest, Lex was helemaal in zijn sas en murmelde steeds 'BEEBIEE' en Elin bleef kusjes geven
dank allemaal!
Gefeliciteerd KD! Mooie namen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]vanmiddag om 10 over half 5 geboren
Lucy Anna Sophie
en klein! 45 cm en 2705gram
Ooooohquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:48 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
1 van r eerste foto's
Gefeliciteerd met jullie meisje!! Ze is mooi! Wat fijn dat het zo goed gaat. Straks lekker naar huis!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:42 schreef Kleurdoos het volgende:
En r bloedsuiker is prachtig3,3 nu r temp nog.. maar ze ligt als een soort dekentjesrups, op te warmen. Morgen dus lekker naar huis
Ze weten nog niet precies wat het was. Ik had een hoge bloeddruk, verstoorde leverwaardes maar m'n nierwaardes waren juist wel goed.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'mogelijk' zwangerschapsvergiftiging?
F-_r: voelde je het bij Ean dat het de verkeerde kant op ging? Of was het patsboem-meteen keihard mis?
Je gaat gewoon weer voor de 26e?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 07:59 schreef hilliebillie het volgende:
Hier vast een meld. Alles nog rustig. Kan niet zeggen dat het strippen wat gedaan heeft gisteren, ook eigenlijk geen harde buiken van gehad ofzo. We wachten rustig af hier
ze heeft er 1 op! maar veel te grootquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:14 schreef Suikertante het volgende:
KD wat fijn dat jullie waarschijnlijk vandaag naar huis mogen!![]()
Enne.. Hebben L en E haar al gezien? Zijn ze ook verliefd?
(En waar is nou het strikmutsje?)
Nohquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:36 schreef Kleurdoos het volgende:
dank allemaal!
wat voor iets? Toch wel een hele burgerlijke stationwagon?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:24 schreef Dot. het volgende:
KD, gefeliciteerd! En een lieve naam![]()
Hoe zou het met SDM en vrouw gaan? Of heb ik eroverheen gelezen?
En een klein beetjenieuws, vrijdag een nieuwe auto ophalen
. Alvast een ding van het lijstje afstrepen
Nee, een Poloquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:39 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
wat voor iets? Toch wel een hele burgerlijke stationwagon?
Zijn je leverwaardes al eens opnieuw bepaald? Dat het niks pre-existents is?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 07:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ze weten nog niet precies wat het was. Ik had een hoge bloeddruk, verstoorde leverwaardes maar m'n nierwaardes waren juist wel goed.
Heb het er nog over gehad met de gynecoloog gisteren en het is een compleet raadsel wat het veroorzaakt heeft dat m'n leverwaardes niet goed waren. Maar die bloeddruk was dus wel te hoog, dat was een feit.
Maar voorwaarde voor een zwangerschapsvergiftiging is dus eiwitten in de urine door verstoorde nierfunctie, en dat had ik dus niet.
Niks mis met een stationquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:39 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
wat voor iets? Toch wel een hele burgerlijke stationwagon?
Ik weet het. Ik rij er al jaren 1.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:16 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Niks mis met een station![]()
Past onwijs veel onzin in
Ik ben erg blij met mijn mamboquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:25 schreef Sleehakschoen het volgende:
hoewel ik maar zelden auto rijd, dus ik moet tzt nog maar een kekke mamafiets scoren
Dit soort terminologie zegt me allemaal nog vrij weinig...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:29 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Ik ben erg blij met mijn mambo
De Waarden heb ik een goede ervaring mee. Deze keer opnieuw voor gekozen, want ze doen inmiddels ook aan 24 uurs opstartzorg. Dus mocht je in het ziekenhuis terecht komen en 's avonds of 's nachts naar huis kunnen, dan krijg je ook gewoon op dat moment kraamzorg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:30 schreef Dot. het volgende:
Zijn er hier trouwens ervaringsdeskundigen met kraamzorg omgeving Dordrecht? Iets met bomen en bosIk wil graag borstvoeding geven, dus daarin ondersteuning zou ik fijn vinden.
Batavus Mambo is een mammafiets.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:31 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Dit soort terminologie zegt me allemaal nog vrij weinig...
Ah, thanks!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:37 schreef WupWup het volgende:
[..]
De Waarden heb ik een goede ervaring mee. Deze keer opnieuw voor gekozen, want ze doen inmiddels ook aan 24 uurs opstartzorg. Dus mocht je in het ziekenhuis terecht komen en 's avonds of 's nachts naar huis kunnen, dan krijg je ook gewoon op dat moment kraamzorg.
Niet naar de inleggers kijken he!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:15 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja volgens mij gaat het nu toch wel snel
Oh en kraampakket is binnen! Leukk!!
Haha als verpleegkundige zijnde ben ik het allemaal gewend en vond ik het juist heel leukquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Niet naar de inleggers kijken he!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hhahah hier pas een heel gesprek gehad met mijn oma. Dat mannen van nu zo anders zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:19 schreef Mabawa. het volgende:
Ja dat maakt me nog verliefder, dat hij echt zo betrokken is. Ja misschien is het ook wel een beetje man eigen, waar hij ook vandaan moge komen
Maar die eerste verbaasde blik toen hij hoorde dat hij bij de bevalling 'moet' zijn zal ik nooit vergeten![]()
En dat er poep komt kijken bij een bevalling en dat hij hoorde dat hij de navelstreng door mag knippen en dat een baby 's nachts ook een schone luier moet en en en![]()
![]()
Hahaha ja vroeger was dat inderdaad hetzelfde. Toen was een huisvader ook ondenkbaar, nu zijn er steeds meerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:22 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Hhahah hier pas een heel gesprek gehad met mijn oma. Dat mannen van nu zo anders zijn.
Mijn opa schijnt (bij drie kinderen) max 10 luiers te hebben verschoond. En echt geen nachtdiensten, want moest sochtends weer naar zijn werk.
bah! Weet je zeker dat er niet ergens een dode muis ligt ofzo?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:34 schreef Purple010 het volgende:
Vieze gewone vliegen. En ze hebben ook seks!
Blijf slaan en soppen...
Zelfs de katten gaan niet meer op jacht.
Ohh blugh. Even rondkijken en opzoek naar een muis oid zoals SHS zegt?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:34 schreef Purple010 het volgende:
Vieze gewone vliegen. En ze hebben ook seks!
Blijf slaan en soppen...
Zelfs de katten gaan niet meer op jacht.
Ja, gisteren was het normaal.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:58 schreef WupWup het volgende:
[..]
Zijn je leverwaardes al eens opnieuw bepaald? Dat het niks pre-existents is?
Wat een schatjequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:04 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat super hier, ondanks r sleutelhangerformaat doet ze het erg goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |