Allebei. Ik belde ook toen mijn moeder druk deed dat ze gordelroos had, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
Het spoednummer bij de VK is dat alleen voor bevallingen of ook als je het niet vertrouwd of erg onzeker bent?
Vriendin is veel te veel bikkel en roept nooit zo snel iets. Maar als er iets is wil ik wel dat we bellen met VK.
Zeker, daar is het nummer absoluut ook voorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
Het spoednummer bij de VK is dat alleen voor bevallingen of ook als je het niet vertrouwd of erg onzeker bent?
Vriendin is veel te veel bikkel en roept nooit zo snel iets. Maar als er iets is wil ik wel dat we bellen met VK.
voor alllebei...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:19 schreef Sharpdressedman het volgende:
Nu je er toch bent. Vriendin belde net hoe het met mij ging enz enz. En die vroeg bij Ean had je toch magnesium??? waar is dat precies voor???quote:
Magnesiumsulfaat heb jij gekregen denk ik?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:23 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nu je er toch bent. Vriendin belde net hoe het met mij ging enz enz. En die vroeg bij Ean had je toch magnesium??? waar is dat precies voor???
Euh??? kun jij het goed uitleggen???
thanksquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:27 schreef mignonne het volgende:
[..]
Magnesiumsulfaat heb jij gekregen denk ik?
Dat geven ze bij zwangerschapsvergiftiging als de kans op stuipen aanwezig is. Sjiek gezegd als je bang bent dat pre-eclampsie over zal gaan in eclampsie (stuipen). Magnesiumsulfaat werkt op de bekabeling in je hersenen waardoor er geen kortsluiting ontstaat en je dus niet in een stuip-aanval schiet.
Hier staat er meer informatie over te lezen: http://www.fkmobiel.cvz.n(...)20%28mineraal%29.asp
Toch partiële solutio dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:25 schreef Kleurdoos het volgende:
trouwens wel goed dat ik hier beval, na t breken van de vliezen kwam er echt heel veel bloed mee. dus alles staat klaar mocht ik straks bloed nodig hebben (als er nog meer bloed mee komt na t persen/placenta)
Eensquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:17 schreef Spewey het volgende:
Ik meet 'm ook zelf, zei alleen dat de meting op dit moment gekleurd kan zijn door de stress van nu
En eens.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:20 schreef L-E het volgende:
Maar pe en hellp kunnen ook optreden zonder dat er sprake is van hypertensie.. het is schijnzekerheid.
F_r, wat volgens mij veel belangrijker is: hoe voel je je?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:02 schreef NoBoNo het volgende:
Hilz.....jij het toch niet stiekum L.iza in het echt?
Hoe bedoel je 'mogelijk' zwangerschapsvergiftiging?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heb m'n vorige zwangerschap ook mogelijk zwangerschapsvergiftiging gehad en beginnende HELLP, nu is alles ok en kan ik bij de verloskundige blijven maar de gynecoloog zei vandaag dat als ik klachten krijg zoals bv wazig zien, sterretjes zien en het gevoel van dat er een strakke band om m'n buik zit ik meteen moet bellen en ik dan meteen wordt doorgestuurd om bloed te prikken en de lever-en nierwaardes te bekijken.
Dus vooral die klachten moet ik in de gaten houden.
Maar mag van deze gynecoloog als alles goed gaat wel thuis bevallen als ik wil!
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:02 schreef NoBoNo het volgende:
Die is natuurlijk bevallen. Hillz niet toch? Grappig is t wel!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:02 schreef NoBoNo het volgende:
Nee helemaal niet. Ik was net 1 dag thuis en helemaal slaperig van de methyldopa. Op een gegeven moment voel ik dat ik duizelig wordt en flauw ga vallen. Bel daarna vriend op en die komt meteen naar huis. Ik zeg nog het gaat wel weer maar hij wil dat ik toch naar het z-huis ga. Daar bleek ik teveel eiwitten in mijn urine te hebben dus mocht blijven. Lig net goed en wel in bed als ik moet overgeven. Ik kon de deur niet meer dicht doen en de verpleegkundige vraagt nog of ik iets roods heb gegeten. Waarop ik kribbig nee antwoord het is bloed. En toen ben ik heel snel naar de verloskamers gereden en aan de magnesium gelegd. Dit was van donderdag op vrijdagnacht en zondag is ean toen gehaald.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'mogelijk' zwangerschapsvergiftiging?
F-_r: voelde je het bij Ean dat het de verkeerde kant op ging? Of was het patsboem-meteen keihard mis?
Ohhh wat mooi! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]vanmiddag om 10 over half 5 geboren
Lucy Anna Sophie
en klein! 45 cm en 2705gram
Hier werd me steeds verteld dat hoe ik me voelde leidend was, dat dat veel meer zei dan alle metingen. En idd, ik voelde het heel erg de verkeerde kant op gaan toen het zo ver was. Maar dat werkt dus niet bij iedereen op die manier blijkbaar. Ik hoop iig echt dat je het nog zo lang mogelijk uitzingt, met hopelijk een ander einde dan bij eanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Ik was net 1 dag thuis en helemaal slaperig van de methyldopa. Op een gegeven moment voel ik dat ik duizelig wordt en flauw ga vallen. Bel daarna vriend op en die komt meteen naar huis. Ik zeg nog het gaat wel weer maar hij wil dat ik toch naar het z-huis ga. Daar bleek ik teveel eiwitten in mijn urine te hebben dus mocht blijven. Lig net goed en wel in bed als ik moet overgeven. Ik kon de deur niet meer dicht doen en de verpleegkundige vraagt nog of ik iets roods heb gegeten. Waarop ik kribbig nee antwoord het is bloed. En toen ben ik heel snel naar de verloskamers gereden en aan de magnesium gelegd. Dit was van donderdag op vrijdagnacht en zondag is ean toen gehaald.
Ik heb schijnbaar die nacht wel aangegeven dat ik mij niet goed voelde. Daar weet ik niks meer van. Jij was een stuk korter zwanger dus ze hebben je ook langer laten doorlopen. Bij mij was het toen het echt mis ging 1,5uur later voorbij. Dus zo ziek als jij was ben ik gelukkig nooit geweest.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier werd me steeds verteld dat hoe ik me voelde leidend was, dat dat veel meer zei dan alle metingen. En idd, ik voelde het heel erg de verkeerde kant op gaan toen het zo ver was. Maar dat werkt dus niet bij iedereen op die manier blijkbaar. Ik hoop iig echt dat je het nog zo lang mogelijk uitzingt, met hopelijk een ander einde dan bij ean
neejohquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:24 schreef Kwisted het volgende:
Gefeliciteerd met Lucy! Wat een poppetje. Ze lijkt op de foto op je zoontje. Geniet ervan!
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:36 schreef Kleurdoos het volgende:
dank allemaal!
Lex en Elin zijn even geweest, Lex was helemaal in zijn sas en murmelde steeds 'BEEBIEE' en Elin bleef kusjes geven
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:36 schreef Kleurdoos het volgende:
Lex en Elin zijn even geweest, Lex was helemaal in zijn sas en murmelde steeds 'BEEBIEE' en Elin bleef kusjes geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |