Eensquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:17 schreef Spewey het volgende:
Ik meet 'm ook zelf, zei alleen dat de meting op dit moment gekleurd kan zijn door de stress van nu
En eens.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:20 schreef L-E het volgende:
Maar pe en hellp kunnen ook optreden zonder dat er sprake is van hypertensie.. het is schijnzekerheid.
F_r, wat volgens mij veel belangrijker is: hoe voel je je?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:02 schreef NoBoNo het volgende:
Hilz.....jij het toch niet stiekum L.iza in het echt?
Hoe bedoel je 'mogelijk' zwangerschapsvergiftiging?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:36 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heb m'n vorige zwangerschap ook mogelijk zwangerschapsvergiftiging gehad en beginnende HELLP, nu is alles ok en kan ik bij de verloskundige blijven maar de gynecoloog zei vandaag dat als ik klachten krijg zoals bv wazig zien, sterretjes zien en het gevoel van dat er een strakke band om m'n buik zit ik meteen moet bellen en ik dan meteen wordt doorgestuurd om bloed te prikken en de lever-en nierwaardes te bekijken.
Dus vooral die klachten moet ik in de gaten houden.
Maar mag van deze gynecoloog als alles goed gaat wel thuis bevallen als ik wil!
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:02 schreef NoBoNo het volgende:
Die is natuurlijk bevallen. Hillz niet toch? Grappig is t wel!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:02 schreef NoBoNo het volgende:
Nee helemaal niet. Ik was net 1 dag thuis en helemaal slaperig van de methyldopa. Op een gegeven moment voel ik dat ik duizelig wordt en flauw ga vallen. Bel daarna vriend op en die komt meteen naar huis. Ik zeg nog het gaat wel weer maar hij wil dat ik toch naar het z-huis ga. Daar bleek ik teveel eiwitten in mijn urine te hebben dus mocht blijven. Lig net goed en wel in bed als ik moet overgeven. Ik kon de deur niet meer dicht doen en de verpleegkundige vraagt nog of ik iets roods heb gegeten. Waarop ik kribbig nee antwoord het is bloed. En toen ben ik heel snel naar de verloskamers gereden en aan de magnesium gelegd. Dit was van donderdag op vrijdagnacht en zondag is ean toen gehaald.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'mogelijk' zwangerschapsvergiftiging?
F-_r: voelde je het bij Ean dat het de verkeerde kant op ging? Of was het patsboem-meteen keihard mis?
Ohhh wat mooi! Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[ afbeelding ]vanmiddag om 10 over half 5 geboren
Lucy Anna Sophie
en klein! 45 cm en 2705gram
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |