Morgen ball 'n chain. mag niks doen van vriendjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:43 schreef Cwen het volgende:
Oh, en Hilz, wat een plaatje, jullie S.enn! Geweldig!
Zorg ook wel een beetje voor jezelf he.
En waar was Nellie dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:05 schreef Limone het volgende:
Morning! Ik droomde dat ik een hele platte buik weer had!
Die was nog wel in mijn buik, maar ik was even naar de wc geweest..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:07 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
En waar was Nellie dan?
Ik zag een mooie lieve S e n n & Roze koeken voor Wup!
Lange werkdag vandaag en daarna weekend, yes daar ben ik echt aan toe!
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:09 schreef Limone het volgende:
[..]
Die was nog wel in mijn buik, maar ik was even naar de wc geweest..
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:16 schreef Hilzillah het volgende:
Sull gefeliciteerd met je meisjeMooie namen ook!
Ik ben na mijn spannende avontuur weer huiswaards gekeerd. Ik had een bagger ontvangst in dat Dirksland, dus vandaar nu pas de update...
S.enn doet het gruwelijk goed. Alles saai volgens het boekje.BV gaat als een tierelier!
Ziekenhuis was goed te doen maar ben zoooooo vreselijk blij dat ik weer thuis ben![]()
Dusch... Wat rest is een footootje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's zijn niet GE-WEL-DIG, maar heb de afgelopen dagen vast gezeten aan allerlei snoeren dus mijn fotografische kunsten zijn nog niet echt los gegaan
Oh... En ik vind het helemaal niet leuk dat ik hier niet meer mag komen / niks te zoeken heb... Jullie zijn zo gezellig!
Ja! Mijn buik was zooo mooi plat direct!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]wat een knapperd!
En fijn dat alles zo volgens het boekje gaat.
En jij niet meer over de grond liggen dweilen en even rustig aandoen he!
Limoneals het na de bevalling nou zo makkelijk gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |