Morgen ball 'n chain. mag niks doen van vriendjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:43 schreef Cwen het volgende:
Oh, en Hilz, wat een plaatje, jullie S.enn! Geweldig!
Zorg ook wel een beetje voor jezelf he.
En waar was Nellie dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:05 schreef Limone het volgende:
Morning! Ik droomde dat ik een hele platte buik weer had!
Die was nog wel in mijn buik, maar ik was even naar de wc geweest..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:07 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
En waar was Nellie dan?
Ik zag een mooie lieve S e n n & Roze koeken voor Wup!
Lange werkdag vandaag en daarna weekend, yes daar ben ik echt aan toe!
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:09 schreef Limone het volgende:
[..]
Die was nog wel in mijn buik, maar ik was even naar de wc geweest..
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:16 schreef Hilzillah het volgende:
Sull gefeliciteerd met je meisjeMooie namen ook!
Ik ben na mijn spannende avontuur weer huiswaards gekeerd. Ik had een bagger ontvangst in dat Dirksland, dus vandaar nu pas de update...
S.enn doet het gruwelijk goed. Alles saai volgens het boekje.BV gaat als een tierelier!
Ziekenhuis was goed te doen maar ben zoooooo vreselijk blij dat ik weer thuis ben![]()
Dusch... Wat rest is een footootje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's zijn niet GE-WEL-DIG, maar heb de afgelopen dagen vast gezeten aan allerlei snoeren dus mijn fotografische kunsten zijn nog niet echt los gegaan
Oh... En ik vind het helemaal niet leuk dat ik hier niet meer mag komen / niks te zoeken heb... Jullie zijn zo gezellig!
Ja! Mijn buik was zooo mooi plat direct!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]wat een knapperd!
En fijn dat alles zo volgens het boekje gaat.
En jij niet meer over de grond liggen dweilen en even rustig aandoen he!
Limoneals het na de bevalling nou zo makkelijk gaat
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:38 schreef Cwen het volgende:
Oh, en 41 weken!
Voor zover ik dat iets om te jompelen vind...
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:01 schreef NoBoNo het volgende:
Goedemorgen allemaal....bijgelezen:
Hilz wat een leuke kerel en wie zegt dat je hier niet meer mag komen?
Jipster, he bah niks an. Ook al is het goed....toch is het altijd een verdrietige gebeurtenis.
Ennneeehh....ondanks een klein katertje van gisteravond (wel erg gezellig met Douwe Bob en Racoon!) laat ik de yoghurt wel even staan...hele rare associatie bij nu...
Wil je er bij mij nog 'meisje' achter zetten?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:37 schreef Cwen het volgende:
En mobiel een nieuw topic geopend ook.
Graag quote voor aanpassen!
Hier alles goed, had na 5 smsjes of er al iets is vanochtend zo de balen dat ik m'n telefoon nauwelijks heb aangeraakt vandaag. Maar goed, dat werkt ook niet...
Ooh is dat volyoghurten????quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:20 schreef Kimpossible het volgende:
Cwen, hill en Kddoe anders even een synchroonbevalling hèhè.
Nee, maar ze kijkt er wel heel sensueel bij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:17 schreef NoBoNo het volgende:
[..]
Ooh is dat volyoghurten????![]()
En ik vroeger altijd denken dat je via die weg zwanger werd.....maar ze hebben mij altijd verteld dat het toch echt van onderen moest. Blijkt het nu toch wel zo te zijn....verdorie...![]()
dat moet me een bijzondere yoghurt zijnquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:26 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Nee, maar ze kijkt er wel heel sensueel bij.
Fixed!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:03 schreef WupWup het volgende:
[..]
Wil je er bij mij nog 'meisje' achter zetten?
41+0 is een prachtige dag om te baren Cwen en hillie! Hopelijk kunnen jullie gestript worden.
oei, wat is er mis?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
Geen sticker van de VK, we moeten meteen door naar ziekenhuis![]()
Maar komt vast helemaal goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |