quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:30 schreef Burdie het volgende:
Even een (genante) vraag...Als in dezelfde soort spier als die bij de "achteringang"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ja, dat zijn je bekkenbodemspieren.
Ja, diezelfde spier is het volgens mij.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:51 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Als in dezelfde soort spier als die bij de "achteringang"?
Dan ja, dat zijn je bekkenbodemspieren.
Daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:04 schreef GotC het volgende:
Ben wel benieuwd of het komt doordat je sterke of zwakke bekkenbodemspieren hebt Burdie?
Well duhquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:16 schreef Hilzillah het volgende:
Sull gefeliciteerd met je meisjeMooie namen ook!
Ik ben na mijn spannende avontuur weer huiswaards gekeerd. Ik had een bagger ontvangst in dat Dirksland, dus vandaar nu pas de update...
S.enn doet het gruwelijk goed. Alles saai volgens het boekje.BV gaat als een tierelier!
Ziekenhuis was goed te doen maar ben zoooooo vreselijk blij dat ik weer thuis ben![]()
Dusch... Wat rest is een footootje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto's zijn niet GE-WEL-DIG, maar heb de afgelopen dagen vast gezeten aan allerlei snoeren dus mijn fotografische kunsten zijn nog niet echt los gegaan
Oh... En ik vind het helemaal niet leuk dat ik hier niet meer mag komen / niks te zoeken heb... Jullie zijn zo gezellig!
Ik ga voor een lente babyquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:05 schreef DJMomo het volgende:
Kwam dit tegen in mijn zoektocht naar een voetenzak warmhoudding voor de winter
http://www.wallaboo.nl/outlet/baby-overall-all-in-ones.html
Lijkt heel handig, skipak, zak, jas, alles in een. Ben heel benieuwd of het ook echt wat is!
Mss tip voor de andere winter baby's?
whiej, een meisjequote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:49 schreef WupWup het volgende:
Oeh, spannend KD! Hopelijk vlot en voorspoedig. Altijd fijn als je een inleiding weet te ontduiken.
Hillz, wat een scheetje!
Ik heb net roze koeken uitgedeeld
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |