Proest tegen scherm aan.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:52 schreef Limone het volgende:
Humeurig ben ik wel, dus dat klopt.
Het langstlevend sperma zou ik niet weten, ik was nogal volgeyoghurt die week
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:52 schreef Limone het volgende:
IK houd het erop dat mijn libido in de lift zat doordat ik met de pil gestopt was, maar hoop dat het ergens in de aankomende maanden weer iets gebeurd..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:03 schreef Mabawa. het volgende:
wel herkenbaar btw. Was mijn libido echt alleen maar zo hoog om bezwangerd te worden?
Oh my godquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:52 schreef Limone het volgende:
klopte hier ook nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:45 schreef Sleehakschoen het volgende:
over geslacht gesproken, ik kwam vandaag de "chinese maankalender" tegen die 90% nauwkeurig zou bepalen wat het geslacht van je kind wordt. Ik was wel benieuwd hoeveel mensen dit tegen konden spreken
Genoeg, ik zal er eentje voor je afstoffenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:12 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Proest tegen scherm aan.
Je hebt vast wel een doekje voor me?
Ja, kwam hier door het indalenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
Herkent iemand menstruatieachtige pijn rond de 35 weken?
gehehequote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:38 schreef ProjSkippy het volgende:
Limone, ik weet niet wat je vriend brouwt, maar als je het kunt afstoffen dan spoot 'ie wel echt poeder aan het eind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Burdie op 22-08-2013 20:45:25 ]
Haha hij staat wel heel letterlijk droog danquote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:38 schreef ProjSkippy het volgende:
Limone, ik weet niet wat je vriend brouwt, maar als je het kunt afstoffen dan spoot 'ie wel echt poeder aan het eind.
OMG ik moet als lurker even melden dat die verhalen legendarisch zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:01 schreef ProjSkippy het volgende:
Eigenlijk is het een heel lief verhaal toch?Met wat sappige 'ruiling' hier en daar.
En kuubs zand, pizza's en weet ik het wat, voor de echte kenners hier.![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:30 schreef Burdie het volgende:
Even een (genante) vraag...Als in dezelfde soort spier als die bij de "achteringang"?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ja, dat zijn je bekkenbodemspieren.
Ja, diezelfde spier is het volgens mij.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:51 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Als in dezelfde soort spier als die bij de "achteringang"?
Dan ja, dat zijn je bekkenbodemspieren.
Daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:04 schreef GotC het volgende:
Ben wel benieuwd of het komt doordat je sterke of zwakke bekkenbodemspieren hebt Burdie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |