Batavus Mambo is een mammafiets.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:31 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
Dit soort terminologie zegt me allemaal nog vrij weinig...
Ah, thanks!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:37 schreef WupWup het volgende:
[..]
De Waarden heb ik een goede ervaring mee. Deze keer opnieuw voor gekozen, want ze doen inmiddels ook aan 24 uurs opstartzorg. Dus mocht je in het ziekenhuis terecht komen en 's avonds of 's nachts naar huis kunnen, dan krijg je ook gewoon op dat moment kraamzorg.
Niet naar de inleggers kijken he!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:15 schreef Mabawa. het volgende:
[..]
Ja volgens mij gaat het nu toch wel snel
Oh en kraampakket is binnen! Leukk!!
Haha als verpleegkundige zijnde ben ik het allemaal gewend en vond ik het juist heel leukquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:16 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Niet naar de inleggers kijken he!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hhahah hier pas een heel gesprek gehad met mijn oma. Dat mannen van nu zo anders zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:19 schreef Mabawa. het volgende:
Ja dat maakt me nog verliefder, dat hij echt zo betrokken is. Ja misschien is het ook wel een beetje man eigen, waar hij ook vandaan moge komen
Maar die eerste verbaasde blik toen hij hoorde dat hij bij de bevalling 'moet' zijn zal ik nooit vergeten![]()
En dat er poep komt kijken bij een bevalling en dat hij hoorde dat hij de navelstreng door mag knippen en dat een baby 's nachts ook een schone luier moet en en en![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |