ze heeft er 1 op! maar veel te grootquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:14 schreef Suikertante het volgende:
KD wat fijn dat jullie waarschijnlijk vandaag naar huis mogen!![]()
Enne.. Hebben L en E haar al gezien? Zijn ze ook verliefd?
(En waar is nou het strikmutsje?)
Nohquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:36 schreef Kleurdoos het volgende:
dank allemaal!
Lex en Elin zijn even geweest, Lex was helemaal in zijn sas en murmelde steeds 'BEEBIEE' en Elin bleef kusjes geven
wat voor iets? Toch wel een hele burgerlijke stationwagon?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:24 schreef Dot. het volgende:
KD, gefeliciteerd! En een lieve naam![]()
Hoe zou het met SDM en vrouw gaan? Of heb ik eroverheen gelezen?
En een klein beetjenieuws, vrijdag een nieuwe auto ophalen
. Alvast een ding van het lijstje afstrepen
Nee, een Poloquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:39 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
wat voor iets? Toch wel een hele burgerlijke stationwagon?
Zijn je leverwaardes al eens opnieuw bepaald? Dat het niks pre-existents is?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 07:46 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ze weten nog niet precies wat het was. Ik had een hoge bloeddruk, verstoorde leverwaardes maar m'n nierwaardes waren juist wel goed.
Heb het er nog over gehad met de gynecoloog gisteren en het is een compleet raadsel wat het veroorzaakt heeft dat m'n leverwaardes niet goed waren. Maar die bloeddruk was dus wel te hoog, dat was een feit.
Maar voorwaarde voor een zwangerschapsvergiftiging is dus eiwitten in de urine door verstoorde nierfunctie, en dat had ik dus niet.
Niks mis met een stationquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:39 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
wat voor iets? Toch wel een hele burgerlijke stationwagon?
Ik weet het. Ik rij er al jaren 1.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:16 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Niks mis met een station![]()
Past onwijs veel onzin in
Ik ben erg blij met mijn mamboquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:25 schreef Sleehakschoen het volgende:
hoewel ik maar zelden auto rijd, dus ik moet tzt nog maar een kekke mamafiets scoren
Dit soort terminologie zegt me allemaal nog vrij weinig...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:29 schreef Theeleuter het volgende:
[..]
Ik ben erg blij met mijn mambo
De Waarden heb ik een goede ervaring mee. Deze keer opnieuw voor gekozen, want ze doen inmiddels ook aan 24 uurs opstartzorg. Dus mocht je in het ziekenhuis terecht komen en 's avonds of 's nachts naar huis kunnen, dan krijg je ook gewoon op dat moment kraamzorg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:30 schreef Dot. het volgende:
Zijn er hier trouwens ervaringsdeskundigen met kraamzorg omgeving Dordrecht? Iets met bomen en bosIk wil graag borstvoeding geven, dus daarin ondersteuning zou ik fijn vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |