Oeh bah!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
Geen sticker van de VK, we moeten meteen door naar ziekenhuis![]()
Maar komt vast helemaal goed.
wat is aan de hand dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:04 schreef Sharpdressedman het volgende:
Geen sticker van de VK, we moeten meteen door naar ziekenhuis![]()
Maar komt vast helemaal goed.
Nog een meisje <3quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:03 schreef WupWup het volgende:
[..]
Wil je er bij mij nog 'meisje' achter zetten?
41+0 is een prachtige dag om te baren Cwen en hillie! Hopelijk kunnen jullie gestript worden.
Ik pieste 7 potten vol ondanks 40 u/pw werk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:16 schreef Sleehakschoen het volgende:
Wat MvM betreft, kan dat wel icm werken? Ik heb er wel over nagedacht maar 90% van mijn plas eindigt zo'n beetje in de kantoorpot, dat wordt m dan niet...
Ik leverde ook maar 6 halve flessen in (elke dag een nieuwe fles) vanwege 40 uur werkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:16 schreef Sleehakschoen het volgende:
Wat MvM betreft, kan dat wel icm werken? Ik heb er wel over nagedacht maar 90% van mijn plas eindigt zo'n beetje in de kantoorpot, dat wordt m dan niet...
Ik kreeg elke week twee volle kratten, 8 flessen dus, en ging allemaal aardig vol! Pies toch t liefste eh meeste thuisquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:00 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Ik pieste 7 potten vol ondanks 40 u/pw werk.
SDM sterkte in het ziekenhuis, ik hoop dat het meevalt!
Ik heb het wel eens gehad, maar niet echt bij stil gestaan omdat ik dacht 'dat het er bij hoorde'..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:31 schreef martine1984 het volgende:
Even een vraagje heb sinds een klein uurtje het gevoel alsof ik constant een harde buik heb. Het is niet dat het komt en gaat zoals ik wel eens heb als ik te veel gedaan heb. Pijnlijk is het niet echt maar het is absoluut niet prettig. Iemand die dit herkent? tips?
Er was inderdaad iemand die baalde dat ze de set niet compleet kon maken. Ik weet ook niet meer wie. Mocht degene ze niet willen en jij ze kwijt willen dan wil ik ze wel, alleen voor die zoetwaterpareltjesquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:27 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik was op een gegeven moment wel thuis maar plaste zo weinig dat ik echt die flessen niet vol kreeg.
Wie weet er nog wie heel graag die ketting en armband van mvm wil. Die kreeg ik in 2010/2011 bij Ean. Ik heb hem gevonden en ik doe er toch niks mee.
Ja, hier!!!!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:44 schreef Limone het volgende:
[..]
Er was inderdaad iemand die baalde dat ze de set niet compleet kon maken. Ik weet ook niet meer wie. Mocht degene ze niet willen en jij ze kwijt willen dan wil ik ze wel, alleen voor die zoetwaterpareltjes
quote:
vechten jullie het samen uit???quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:44 schreef Limone het volgende:
[..]
Er was inderdaad iemand die baalde dat ze de set niet compleet kon maken. Ik weet ook niet meer wie. Mocht degene ze niet willen en jij ze kwijt willen dan wil ik ze wel, alleen voor die zoetwaterpareltjes
nog een paar centimetertjes hoor, zitten op 6 denk ikquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:47 schreef Limone het volgende:
Gefeliciteerd KD! wat een aparte naam..
Hoe gaat het tot nu toe?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nog een paar centimetertjes hoor, zitten op 6 denk ik
Ik gok lachgasquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:49 schreef ferrari_rood het volgende:
Nog even kd nog even.
heb je een ruggeprik?
Zet 'm op!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
nog een paar centimetertjes hoor, zitten op 6 denk ik
Dat zou goed kunnen.quote:
mijn bloeddruk is echt idioot hier, zo rond de 80/55quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen.
En aangezien ik mijn bloeddruk vertrouw. En ook het protocol van het z-huis niet helemaal. Al ben ik het allerliefst thuis natuurlijk. Neemt vriend de bloeddruk meter van zijn moeder mee. Oke die is niet geijkt oid maar dan heb ik wel een beetje een richtlijn.
Ik haat hoofdpijn en sterretjes
dat is laag zeg.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mijn bloeddruk is echt idioot hier, zo rond de 80/55
ja dat krijg je van een ruggeprikquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
mijn bloeddruk is echt idioot hier, zo rond de 80/55
Hmmm... Dat is minder, SDM! Of het begin van de bevalling, zo te horen...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:14 schreef Sharpdressedman het volgende:
Zo we zijn weer thuis.
Vriendin heeft veel pijnlijke buiken, wat bloedverlies, kindje beweegt minder en hartslagje was wat hmm bij de VK.
Net uur aan de CTG gelegen en echo bij gyn. Kindje loopt op de onderste lijn, dus nu goed in de gaten houden of het kindje het nog wel fijn blijft vinden in de buik.
Had altijd verwacht dat we een vrij grote baby zouden krijgen, maar hoofdje zat nu op 37 weken en buikje op 36.
Vriendin is 38 weken.
Vriendin heeft nog steeds redelijk veel buikpijn maar gyn gaf aan komt door de harde buiken.
Nu even warme kruik en anders straks toch nog even bellen met VK
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |