gewoon een klootzak die te pas en te onpas zijn middelvinger opstak naar die aimabele Genee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dankzij Derksen heb ik een verkeerd beeld bij oude Kraaij.
Dat was is ook zo'n rotzooi jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah dat heb ik niet gedaanNou ja nog even en P&W begint weer.
Ook van westwood... Red Alertquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:54 schreef Karina het volgende:
Dit spel had ik en toen verkocht, nog spijt van![]()
[ afbeelding ]
Geeft niks Johannes, toch ben je lief.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben helaas geen gamenerdEcht balen
Trusten Pinoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:55 schreef Pino112 het volgende:
Tijd om te slapen, er moet weer vroeg gewerkt worden.
Ook geen RCT ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben helaas geen gamenerdEcht balen
Nog steeds in van de beste film scenes ooit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:54 schreef Karina het volgende:
Dit spel had ik en toen verkocht, nog spijt van![]()
[ afbeelding ]
Ik heb wel eens keihard De Sims gespeeld. Zeer macho game natuurlijkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Geeft niks Johannes, toch ben je lief.
DAT heb ik dus nooit wat aangevonden. Wel Simcity.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens keihard De Sims gespeeld. Zeer macho game natuurlijk
Bij mij werden de kinderen altijd het leger ingestuurd...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens keihard De Sims gespeeld. Zeer macho game natuurlijk
Oh ja, dat welquote:
Kleine zwarte kinderen als slaafjesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:57 schreef Latert het volgende:
[..]
Bij mij werden de kinderen altijd het leger ingestuurd...
Haha, die kleine teringapen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kleine zwarte kinderen als slaafjes
Dit is dan weer wel een fantastische gamequote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:58 schreef chufi het volgende:
Van Knevel & Van de Brink naar ultimate gaming ......
KvdB roept nostalgie op.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:58 schreef chufi het volgende:
Van Knevel & Van de Brink naar ultimate gaming ......
Dit is wel iets voor jou, speelde ik af en toe met een collega, heb ik nog liggen hier:quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is dan weer wel een fantastische game
http://www.nieuwsgame.nl/HNTG.php?game=Johan
Ja dat gaat je nu niet meer lukken.. Heb je überhaupt nog toegang ? VPN of zo ..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:04 schreef Karina het volgende:
DAT had ik moeten doen op het werk: een paar collega's 'roasten'.
Ja ik ben nog niet uit dienst. Dus kan overal nog bij. Maar ik lees alleen af en toe mijn mail. Meer niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat gaat je nu niet meer lukken.. Heb je überhaupt nog toegang ? VPN of zo ..
Daar zou ik het ook maar bij laten ... En alleen reageren wanneer je denkt dat het echt alleen aan je gericht is ..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ben nog niet uit dienst. Dus kan overal nog bij. Maar ik lees alleen af en toe mijn mail. Meer niet.
Ik reageer helemaal niet, alleen lezen. Kan altijd nog van pas komen...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zou ik het ook maar bij laten ... En alleen reageren wanneer je denkt dat het echt alleen aan je gericht is ..
Bij toekomstige ontslagen zeggen de beleidsbepalers dan tegen elkaar "Hopen dat deze niet een Corrie doet."quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:15 schreef Specularium het volgende:
Ik zou gewoon alle data jatten en dreigen het online te zetten als Corrieleaks.
Dat is wel de reden dat ik meteen naar huis moest denk ik... wel stom dat ik nog overal bij kan. Maar het goeie spul kan ik niet bij helaas.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:15 schreef Specularium het volgende:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:15 schreef Specularium het volgende:
En dan word ik een klokkenluider en moet ik 'verdwijnen'.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij toekomstige ontslagen zeggen de beleidsbepalers dan tegen elkaar "Hopen dat deze niet een Corrie doet."
En dan kan Fok een nieuw mod gaan zoeken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:19 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan word ik een klokkenluider en moet ik 'verdwijnen'.
Nah ik zorg wel dat ik ergens verdwijn waar internet is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:20 schreef Latert het volgende:
[..]
En dan kan Fok een nieuw mod gaan zoeken.
Alle verdwenen klokkenluiders komen uiteindelijk hier bij BNW terecht.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:20 schreef Latert het volgende:
[..]
En dan kan Fok een nieuw mod gaan zoeken.
Ik zal niet naar Rusland of China vluchten dan..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah ik zorg wel dat ik ergens verdwijn waar internet is.
Nee ik zat ook meer te denken aan Fiji of de Seychellen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:21 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik zal niet naar Rusland of China vluchten dan..
Bij 40+ zien we je ook al niet dus daar ben je welkomquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah ik zorg wel dat ik ergens verdwijn waar internet is.
Maar ik kijk welquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij 40+ zien we je ook al niet dus daar ben je welkom
Onderduiken moet ook geen probleem zijn, een oproep plaatsen bij FHF en je hebt zo een zolder gevonden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik zat ook meer te denken aan Fiji of de Seychellen.
Kutspel, pure aids want Japans.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:25 schreef Karina het volgende:
En de hele tijd zat ik te denken aan een game en ik kwam maar niet op de naam, deze deed ik vroeger ook heel vaak:
Eindelijk gevonden.
Kutspel ja omdat het hardstikke moeilijk werd op een gegeven moment.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kutspel, pure aids want Japans.
En nu nog steeds he? Beetje hartenjagen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik was een diehard in deze game.
[ afbeelding ]
Ik ben tegenwoordig goed in patience.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:35 schreef Karina het volgende:
[..]
En nu nog steeds he? Beetje hartenjagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pallets stapelen ja?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:55 schreef Pino112 het volgende:
Tijd om te slapen, er moet weer vroeg gewerkt worden.
Volgens mij is dat andersom ook het geval: kinderen denken dat hun ouders nooit seks hebben. De mijne hadden dat in ieder geval nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:05 schreef Specularium het volgende:
Lou Repetur
Ouders onderschatten hoe seksueel actief hun kind is. Dat blijkt uit een onderzoek van het tijdschrift J/M dat vandaag verscheen.
Geweldige gasten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:05 schreef Specularium het volgende:
Rob Jansen
Spelersmakelaar Rob Jansen over de duurste transfer in de voetbalgeschiedenis ooit.
Lou Repetur
Ouders onderschatten hoe seksueel actief hun kind is. Dat blijkt uit een onderzoek van het tijdschrift J/M dat vandaag verscheen.
Kees van der Staaij en Louke Kok
In de serie ‘Het werkbezoek’ bezoekt fractievoorzitter van de SGP Kees van der Staaij een abortuskliniek.
Gewoon een lekker wijfquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:47 schreef Specularium het volgende:
Louke Kok, zeg het maar jongens.
[ afbeelding ]
Die heeft ook nooit seks.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:45 schreef marcodej het volgende:
Poephoofd over seks. Ik kan niet wachten.
Gewoon leuk, ik zou er niet van opkijken als zij CDA zou stemmen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:47 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lief meisje. Speelt die komend jaar in Spangas?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:47 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me niet direct een voor de hand liggende keuze voor een abortusarts.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gewoon leuk, ik zou er niet van opkijken als zij CDA zou stemmen.
Oh, dan hoeven we haar ook niet. Ze is ook gelijk een stuk minder leuk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me niet direct een voor de hand liggende keuze voor een abortusarts.
Met zichzelf.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:48 schreef Pino112 het volgende:
FOK!kers hebben nooit seks dus die discussie hoeven we niet te voeren.
Leuke meid.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:47 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Is toch gewoon een leuke meid om te zien? Of niet? Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:04 schreef Travel. het volgende:
Wtf zijn jullie allemaal dronken met je leuke meid?
Onder of boven?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:09 schreef Travel. het volgende:
Weet niet, mijn oma heeft nog leuker haar
Wat is er nou weer mis mee. Sjongejonge wat zijn jullie kieskeurig.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:04 schreef Travel. het volgende:
Zoiets zou een user hier kunnen scoren. Dat jij nou Sunnery James bent.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:04 schreef Travel. het volgende:
Ik kijk naar het innerlijkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis mee. Sjongejonge wat zijn jullie kieskeurig.
Ken ik niet. Wie is dat?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:20 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee
Heel lang verliefd geweest op deze
[ afbeelding ]
Wat heeft Celine met hockey te maken?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:20 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee
Heel lang verliefd geweest op deze
[ afbeelding ]
Niks.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heeft Celine met hockey te maken?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
Ik vind ze altijd allemaal op elkaar lijken. Blond haar en een staartje.
Racist.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
Ik vind ze altijd allemaal op elkaar lijken. Blond haar en een staartje.
quote:
Beetje erg jong he? Maar ik doe net alsof ik 12 ben, ik DENK dat ik de derde van links het leukst had gevonden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:28 schreef Travel. het volgende:
Welke vind jij het leuks Corrie
[ afbeelding ]
Fout. Het goede antwoord moest zijn dat je niet kon kiezenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]Ja ik heb vooroordelen tegenover vrouwen met blond haar, allemaal dom.
[..]
Beetje erg jong he? Maar ik doe net alsof ik 12 ben, ik DENK dat ik de derde van links het leukst had gevonden.
In haar geval maakt het me weinig uit.quote:
Oh ik ben weer raar natuurlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:31 schreef Travel. het volgende:
[..]
Fout. Het goede antwoord moest zijn dat je niet kon kiezen
Wielrennen = CDA.quote:
Ik val niet op zespakken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:32 schreef Travel. het volgende:
En wat vind je van zijn 6pack?
[ afbeelding ]
Sjoelen = SGPquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wielrennen = CDA.
Darten = PVV.
Nee maar zijn dochter wel. Of zoon. Als hij die heeft.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:33 schreef Specularium het volgende:
Ik zie Hans van Baalen nog niet direct op de hockey.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:32 schreef Travel. het volgende:
En wat vind je van zijn 6pack?
[ afbeelding ]
Hij heeft een varkentje.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar zijn dochter wel. Of zoon. Als hij die heeft.
Dan ben ik allebei.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wielrennen = CDA.
Darten = PVV.
Maakt het uit joh, het is toch lekker om naar te kijken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
Ik snap geen kut van de regels van hockey, strafcorners, lange corners, weet ik het.
Ik ben linkshandigquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:38 schreef marcodej het volgende:
En linksmensen doen niet aan sport. Die recreëren in de natuur.
Oh ik kijk ook gewoon en bal in het netje is een punt, meer hoef je niet te wetenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maakt het uit joh, het is toch lekker om naar te kijken.
Gelukkig is beachvolleybal eenvoudiger, hoef je helemaal niet na te denken.
You just lost the gamequote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Kijken jullie ook Hello Goodbye?
Twee nerds die elkaar via een game kennen en nu een relatie hebben.
Wat een volk.
Nee hockey. En goal.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Wat een volk.
Johan gaf zijn eerste vrouw ook een pushquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:41 schreef marcodej het volgende:
Kitty mag mij weleens op de stick slaan.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan gaf zijn eerste vrouw ook een push
En Kraaij gaf Sophietje weleens een flats en veegde hem daarna af aan de gordijnen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan gaf zijn eerste vrouw ook een push
En bedankt Johannes... dat is een tijd geleden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
You just lost the game
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Wat een volk.
Eva is ook wel leuk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:41 schreef marcodej het volgende:
Kitty mag mij weleens op de stick slaan.
Naakt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:38 schreef marcodej het volgende:
En linksmensen doen niet aan sport. Die recreëren in de natuur.
Het zit toch verstopt in haar, kan hun het schelen.quote:
Klinkt als een voorbeeldig CDA-gezin.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Z'n pa heeft/had een alcoholprobleem, woont nu ergens anders.
#YOLO
Denk dat ze seks hebben gehad voor het huwelijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klinkt als een voorbeeldig CDA-gezin.
Het wordt eens tijd dat je verantwoording aflegt inderdaad.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:48 schreef Latert het volgende:
Dit topic is nou al een week ontspoord, dat kan je geen incidentje meer noemen.
Nog een week en dan begint P&W weer. dan is het afgelopen met de pret.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:48 schreef Latert het volgende:
Dit topic is nou al een week ontspoord, dat kan je geen incidentje meer noemen.
Voor Pauw begint de pret juist weer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog een week en dan begint P&W weer. dan is het afgelopen met de pret.
Ik ben een beetje bang voor golfer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja? Dus worden de christenen weer misbruikt voor het vertier van de heidenen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben goed in schreeuwen van de zijlijn, maar oplossingen bedenken, ho maar.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het wordt eens tijd dat je verantwoording aflegt inderdaad.
Gewoon iets zeggen over luiers.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor golfer.
Ik kijk ookquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Wat een volk.
*proest*.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
Nee jongens, bij P&W gaan we netjes on topic posten en niemand bashen hooguit stomme gasten.
Is hij incontinent dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon iets zeggen over luiers.
Nee bij Hello Goodbye hequote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wie wordt er in de fik gestoken?
De copyrights van deze eeuwenoude grap.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wie wordt er in de fik gestoken?
Lijkt me logisch ja, gaan we ook naar een ander topicquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Hou het wel een beetje op niveau graag.quote:
Wil je ook een stick in je anus?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hou het wel een beetje op niveau graag.
En als ik dat nou eens niet doe?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hou het wel een beetje op niveau graag.
Ik zou ze anders gewoon allebei doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:01 schreef Karina het volgende:
[..]Kieskeurig dus, zoals ik al zei.
Zo kom je nooit van die dubbele onderkin af.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:02 schreef marcodej het volgende:
Ik ga maar weer eens de voorraadkast plunderen.
Misschien heeft hij geen anus.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wil je ook een stick in je anus?
Misschien wil hij wel de Bossie van het CDA worden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo kom je nooit van die dubbele onderkin af.
Dat is voor niemand leuk natuurlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan gaat Karina over haar favoriete games praten.
Ik ga morgen fietsen. Echt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo kom je nooit van die dubbele onderkin af.
Lekker fiets weer morgen. Heerlijk.quote:
Corrie zit al de hele dag te gamen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan gaat Karina over haar favoriete games praten.
Dan ga ik vertellen wat ik allemaal gedaan heb en hoeveel loot ik had en zo.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Corrie zit al de hele dag te gamen.
Hangt er van af of de dames dit filmpje kennenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:09 schreef marcodej het volgende:
Zou Marcelletje vanavond met beiden de koffer in duiken?
Die reactie van die reporter ookquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hangt er van af of de dames dit filmpje kennen
En wat kan zij zingen he?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
Ik moet bij Fatima tegenwoordig meer aan pokeren denken dan aan hockey. Van de week zag ik haar bij het pokeren zitten.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hangt er van af of de dames dit filmpje kennen
Heeft Renske geen voorprogramma?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik eis dat het programma nu begint.
Is het een echte Steven Seagal, of een lekker slechte horror?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
Ik zit nog even naar een bebloed been te kijken op RTL7.
Dansen met wolfjes en Kevin Kosner.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:31 schreef Latert het volgende:
[..]
Is het een echte Steven Seagal, of een lekker slechte horror?
Ik vind haar er naturel leuker uitzien dan op die foto's.quote:
Ja ik ook...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind haar er naturel leuker uitzien dan op die foto's.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind haar er naturel leuker uitzien dan op die foto's.
Ik hoop rechts?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:32 schreef Latert het volgende:
[..]
Nog één dan maar...[ afbeelding ]
Ook daar poseert ze, dat kan ze blijkbaar niet.quote:
Ja. Maar ik verwacht wel dat hij een grandioze topshow heeft voorbereid, anders hoeft het voor mij niet meer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is Renkse vanavond in da house?
Het lijkt wel Lucky TVquote:
Arrogant tutje.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt wel Lucky TV![]()
Chantal janzen vind ik zoooo irritant trouwens.
Hier met zangquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Het lijkt wel Lucky TV![]()
Chantal janzen vind ik zoooo irritant trouwens.
De zang is idd een 1.3/10quote:
Yolanthe probeert dit gelukkig nooit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:58 schreef Mani89 het volgende:
Zo'n opgedirkte dame als Chantal Janzen die dan hollywood probeert na te doen, ik kots ervan.
Oei die is wel heel lastig ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een lastige rebus vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hint: het is niet Jordiquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:59 schreef Mani89 het volgende:
Die laatste 2 is denk ik Alba. Verder kom ik niet.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:59 schreef Mani89 het volgende:
Die laatste 2 is denk ik Alba. Verder kom ik niet.
Katja Albaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar niemand weet de rebus dus?
Dan ga ik maar even douchen.
Het begint bijnaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar niemand weet de rebus dus?
Dan ga ik maar even douchen.
Oh echt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |