Is toch gewoon een leuke meid om te zien? Of niet? Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:04 schreef Travel. het volgende:
Wtf zijn jullie allemaal dronken met je leuke meid?
Onder of boven?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:09 schreef Travel. het volgende:
Weet niet, mijn oma heeft nog leuker haar
Wat is er nou weer mis mee. Sjongejonge wat zijn jullie kieskeurig.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:04 schreef Travel. het volgende:
Zoiets zou een user hier kunnen scoren. Dat jij nou Sunnery James bent.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:04 schreef Travel. het volgende:
Ik kijk naar het innerlijkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat is er nou weer mis mee. Sjongejonge wat zijn jullie kieskeurig.
Ken ik niet. Wie is dat?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:20 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee
Heel lang verliefd geweest op deze
[ afbeelding ]
Wat heeft Celine met hockey te maken?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:20 schreef Travel. het volgende:
[..]
Nee
Heel lang verliefd geweest op deze
[ afbeelding ]
Niks.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat heeft Celine met hockey te maken?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
Ik vind ze altijd allemaal op elkaar lijken. Blond haar en een staartje.
Racist.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:27 schreef Karina het volgende:
Ik vind ze altijd allemaal op elkaar lijken. Blond haar en een staartje.
quote:
Beetje erg jong he? Maar ik doe net alsof ik 12 ben, ik DENK dat ik de derde van links het leukst had gevonden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:28 schreef Travel. het volgende:
Welke vind jij het leuks Corrie
[ afbeelding ]
Fout. Het goede antwoord moest zijn dat je niet kon kiezenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]Ja ik heb vooroordelen tegenover vrouwen met blond haar, allemaal dom.
[..]
Beetje erg jong he? Maar ik doe net alsof ik 12 ben, ik DENK dat ik de derde van links het leukst had gevonden.
In haar geval maakt het me weinig uit.quote:
Oh ik ben weer raar natuurlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:31 schreef Travel. het volgende:
[..]
Fout. Het goede antwoord moest zijn dat je niet kon kiezen
Wielrennen = CDA.quote:
Ik val niet op zespakken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:32 schreef Travel. het volgende:
En wat vind je van zijn 6pack?
[ afbeelding ]
Sjoelen = SGPquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wielrennen = CDA.
Darten = PVV.
Nee maar zijn dochter wel. Of zoon. Als hij die heeft.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:33 schreef Specularium het volgende:
Ik zie Hans van Baalen nog niet direct op de hockey.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:32 schreef Travel. het volgende:
En wat vind je van zijn 6pack?
[ afbeelding ]
Hij heeft een varkentje.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee maar zijn dochter wel. Of zoon. Als hij die heeft.
Dan ben ik allebei.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:32 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wielrennen = CDA.
Darten = PVV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |