Nog steeds in van de beste film scenes ooit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:54 schreef Karina het volgende:
Dit spel had ik en toen verkocht, nog spijt van![]()
[ afbeelding ]
Ik heb wel eens keihard De Sims gespeeld. Zeer macho game natuurlijkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Geeft niks Johannes, toch ben je lief.
DAT heb ik dus nooit wat aangevonden. Wel Simcity.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens keihard De Sims gespeeld. Zeer macho game natuurlijk
Bij mij werden de kinderen altijd het leger ingestuurd...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens keihard De Sims gespeeld. Zeer macho game natuurlijk
Oh ja, dat welquote:
Kleine zwarte kinderen als slaafjesquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:57 schreef Latert het volgende:
[..]
Bij mij werden de kinderen altijd het leger ingestuurd...
Haha, die kleine teringapen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kleine zwarte kinderen als slaafjes
Dit is dan weer wel een fantastische gamequote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:58 schreef chufi het volgende:
Van Knevel & Van de Brink naar ultimate gaming ......
KvdB roept nostalgie op.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:58 schreef chufi het volgende:
Van Knevel & Van de Brink naar ultimate gaming ......
Dit is wel iets voor jou, speelde ik af en toe met een collega, heb ik nog liggen hier:quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is dan weer wel een fantastische game
http://www.nieuwsgame.nl/HNTG.php?game=Johan
Ja dat gaat je nu niet meer lukken.. Heb je überhaupt nog toegang ? VPN of zo ..quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:04 schreef Karina het volgende:
DAT had ik moeten doen op het werk: een paar collega's 'roasten'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |