gewoon een klootzak die te pas en te onpas zijn middelvinger opstak naar die aimabele Genee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dankzij Derksen heb ik een verkeerd beeld bij oude Kraaij.
Dat was is ook zo'n rotzooi jaquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah dat heb ik niet gedaanNou ja nog even en P&W begint weer.
Ook van westwood... Red Alertquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:54 schreef Karina het volgende:
Dit spel had ik en toen verkocht, nog spijt van![]()
[ afbeelding ]
Geeft niks Johannes, toch ben je lief.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben helaas geen gamenerdEcht balen
Trusten Pinoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:55 schreef Pino112 het volgende:
Tijd om te slapen, er moet weer vroeg gewerkt worden.
Ook geen RCT ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben helaas geen gamenerdEcht balen
Nog steeds in van de beste film scenes ooit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:54 schreef Karina het volgende:
Dit spel had ik en toen verkocht, nog spijt van![]()
[ afbeelding ]
Ik heb wel eens keihard De Sims gespeeld. Zeer macho game natuurlijkquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Geeft niks Johannes, toch ben je lief.
DAT heb ik dus nooit wat aangevonden. Wel Simcity.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel eens keihard De Sims gespeeld. Zeer macho game natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |