Oh ja? Dus worden de christenen weer misbruikt voor het vertier van de heidenen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog een week en dan begint P&W weer. dan is het afgelopen met de pret.
Ik ben goed in schreeuwen van de zijlijn, maar oplossingen bedenken, ho maar.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het wordt eens tijd dat je verantwoording aflegt inderdaad.
Gewoon iets zeggen over luiers.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor golfer.
Ik kijk ookquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Kijken jullie ook Hello Goodbye?
Twee nerds die elkaar via een game kennen en nu een relatie hebben.
Wat een volk.
*proest*.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:51 schreef Karina het volgende:
Nee jongens, bij P&W gaan we netjes on topic posten en niemand bashen hooguit stomme gasten.
Is hij incontinent dan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon iets zeggen over luiers.
Nee bij Hello Goodbye hequote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wie wordt er in de fik gestoken?
De copyrights van deze eeuwenoude grap.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wie wordt er in de fik gestoken?
Lijkt me logisch ja, gaan we ook naar een ander topicquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog een week en dan begint P&W weer. dan is het afgelopen met de pret.
Hou het wel een beetje op niveau graag.quote:
Wil je ook een stick in je anus?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hou het wel een beetje op niveau graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |