Maakt het uit joh, het is toch lekker om naar te kijken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:38 schreef Karina het volgende:
Ik snap geen kut van de regels van hockey, strafcorners, lange corners, weet ik het.
Ik ben linkshandigquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:38 schreef marcodej het volgende:
En linksmensen doen niet aan sport. Die recreëren in de natuur.
Oh ik kijk ook gewoon en bal in het netje is een punt, meer hoef je niet te wetenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maakt het uit joh, het is toch lekker om naar te kijken.
Gelukkig is beachvolleybal eenvoudiger, hoef je helemaal niet na te denken.
You just lost the gamequote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Kijken jullie ook Hello Goodbye?
Twee nerds die elkaar via een game kennen en nu een relatie hebben.
Wat een volk.
Nee hockey. En goal.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Wat een volk.
Johan gaf zijn eerste vrouw ook een pushquote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:41 schreef marcodej het volgende:
Kitty mag mij weleens op de stick slaan.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan gaf zijn eerste vrouw ook een push
En Kraaij gaf Sophietje weleens een flats en veegde hem daarna af aan de gordijnen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johan gaf zijn eerste vrouw ook een push
En bedankt Johannes... dat is een tijd geleden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
You just lost the game
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:40 schreef Pino112 het volgende:
Wat een volk.
Eva is ook wel leuk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:41 schreef marcodej het volgende:
Kitty mag mij weleens op de stick slaan.
Naakt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:38 schreef marcodej het volgende:
En linksmensen doen niet aan sport. Die recreëren in de natuur.
Het zit toch verstopt in haar, kan hun het schelen.quote:
Klinkt als een voorbeeldig CDA-gezin.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Z'n pa heeft/had een alcoholprobleem, woont nu ergens anders.
#YOLO
Denk dat ze seks hebben gehad voor het huwelijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Klinkt als een voorbeeldig CDA-gezin.
Het wordt eens tijd dat je verantwoording aflegt inderdaad.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:48 schreef Latert het volgende:
Dit topic is nou al een week ontspoord, dat kan je geen incidentje meer noemen.
Nog een week en dan begint P&W weer. dan is het afgelopen met de pret.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:48 schreef Latert het volgende:
Dit topic is nou al een week ontspoord, dat kan je geen incidentje meer noemen.
Voor Pauw begint de pret juist weer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog een week en dan begint P&W weer. dan is het afgelopen met de pret.
Ik ben een beetje bang voor golfer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nog een week en dan begint P&W weer. dan is het afgelopen met de pret.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |