Ik ben tegenwoordig goed in patience.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:35 schreef Karina het volgende:
[..]
En nu nog steeds he? Beetje hartenjagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pallets stapelen ja?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:55 schreef Pino112 het volgende:
Tijd om te slapen, er moet weer vroeg gewerkt worden.
Volgens mij is dat andersom ook het geval: kinderen denken dat hun ouders nooit seks hebben. De mijne hadden dat in ieder geval nietquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:05 schreef Specularium het volgende:
Lou Repetur
Ouders onderschatten hoe seksueel actief hun kind is. Dat blijkt uit een onderzoek van het tijdschrift J/M dat vandaag verscheen.
Geweldige gasten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:05 schreef Specularium het volgende:
Rob Jansen
Spelersmakelaar Rob Jansen over de duurste transfer in de voetbalgeschiedenis ooit.
Lou Repetur
Ouders onderschatten hoe seksueel actief hun kind is. Dat blijkt uit een onderzoek van het tijdschrift J/M dat vandaag verscheen.
Kees van der Staaij en Louke Kok
In de serie ‘Het werkbezoek’ bezoekt fractievoorzitter van de SGP Kees van der Staaij een abortuskliniek.
Gewoon een lekker wijfquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:47 schreef Specularium het volgende:
Louke Kok, zeg het maar jongens.
[ afbeelding ]
Die heeft ook nooit seks.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:45 schreef marcodej het volgende:
Poephoofd over seks. Ik kan niet wachten.
Gewoon leuk, ik zou er niet van opkijken als zij CDA zou stemmen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:47 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een lief meisje. Speelt die komend jaar in Spangas?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:47 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me niet direct een voor de hand liggende keuze voor een abortusarts.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Gewoon leuk, ik zou er niet van opkijken als zij CDA zou stemmen.
Oh, dan hoeven we haar ook niet. Ze is ook gelijk een stuk minder leuk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 19:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lijkt me niet direct een voor de hand liggende keuze voor een abortusarts.
Met zichzelf.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 20:48 schreef Pino112 het volgende:
FOK!kers hebben nooit seks dus die discussie hoeven we niet te voeren.
Leuke meid.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:47 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |