Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chillen muziekmixje bij de eigen Stu:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alles is origineel, behalve meubels enzo
Hij doet het al.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:00 schreef Sardu het volgende:
[..]Steam
Maar doet ie het zonder gekraakte meubels wel?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
What the fuck, je bent bijna 25 jaar op de aardkloot en hebt nooit courgette op? Can not
Dat duurde bij mij ook tot ik op mezelf ging wonen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
What the fuck, je bent bijna 25 jaar op de aardkloot en hebt nooit courgette op? Can not
Succes. Simsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij doet het al.eeuwige laadtijden here we go
Moest alweer giechelen om auberginesquote:
True, ik blijf nu bij mijn moeder wonen en op mijn 18e gaat mijn zus een kamer kopen en dan ga ik gewoon bij haar wonen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan is dat juist om van te leren hoe het wél moet, niet om je kind hetzelfde aan te doen als jij hebt gehad.
Maargoed daar kun je verder ook niks aan doen.
Zou gewoon lekker proberen om ff een paar jaartjes begeleid te wonen in weet ik veel waar je naar school gaatEn dan op je 18e lekker op kamers te gaan.
Denk dat je jezelf een groot plezier doet om al dat gezeik op afstand te houden en een fijne leefomgeving voor jezelf te creëren
Mijne is leukerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou, vooruit
Mijn TT was "Met Sims 3 en falende ouders." en dan eenPI
Die rechterquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:03 schreef Amarantha het volgende:
De leggings die ik heb gekocht via Ebay die passenGing er vanuit dat ik er never nooit niet in ging passen
[ afbeelding ]
De linker is vooral bedoeld voor feestjes. Ze hebben me ¤3,50 per stuk gekost incl. verzendkosten
van het weekend zitten (letterlijk) rekken en strekken met een mooi bolle auberginequote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Succes. Sims
[..]
Moest alweer giechelen om aubergines
ok miaschien toch nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
van het weekend zitten (letterlijk) rekken en strekken met een mooi bolle aubergine
uiteindelijk paste hij
hahahha
...
nee nu niet
ga zo fitness doen
...
daarna heb ik wel zin...pfff
dus als iemand ook wilt
laat maar weten
Ons alles MiVer.
wat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:02 schreef Trollscience het volgende:
ibuprofen is wel een sedatief dat ik graag zou misbruiken
Verklaar u nader..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:02 schreef Trollscience het volgende:
ibuprofen is wel een sedatief dat ik graag zou misbruiken
Ik heb er niet zo heel veel mee op kleding verder. Heb wel galaxy wallpapers nu als background op de pc maar één legging vind ik wel genoeg galaxy in mijn kleding kast. Wellicht nog een keer een rokje ofzo.. dat is ook nog wel leukquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Galaxy printjes. Ik wil nog eens een galaxy trui halen.
nawwquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
True, ik blijf nu bij mijn moeder wonen en op mijn 18e gaat mijn zus een kamer kopen en dan ga ik gewoon bij haar wonen.
quote:
dat was tongue-in-cheek maar wat ik bedoelde was is dat het erg rustgevend en pijnstillend werktquote:
quote:Hallo beste DF leden,
In deze vakantie heb ik aardig wat wiet gerookt. :stoned: Oplopend tot soms wel 3 gram op een dag : rock: Nu viel het mij laatst op toen ik na het fietsen erg bezweet was, dat mijn zweet nogal ruikte naar wiet. (Waarschijnlijk omdat ik de laatste tijd zo ongelooflijk veel geblowt had :smokin: ) Nu kwam ik ineens op een theorie. Als mijn zweet zo naar wiet ruikt moet dit betekenen dat er thc moleculen in mijn zweet zitten. Nu dacht ik: nou als er thc in mijn zweet zit kan ik hier misschien wel stoned van worden en dat scheelt weer geld :stoned:. Met goede hoop scheerde ik al mijn okselhaar eraf (ik zweet het meest tussen mijn oksels). Hier rolde ik 1 dikke dikke jonko van :smokin: en deze rookte ik een paar uur geleden op. Ik zeg jullie eerlijk: ik werd er wel redelijk stoned van :keta: :stoned: Nu mijn vraag: is dit nou mogelijk of komt dit door dat befaamde placebo effect want ik voel me nogsteeds aardig stoned. Heb nog veel okselhaar over dus ik kan op deze manier nog een tijdje vooruit !! :grin: Ik dacht als je zo veel wiet rookt zit er zo veel thc in je bloed dat er nauwelijks meer bijkan dus moet deze thc wel naar andere plekken in het lichaam zoals de zweetklieren. Wat denken jullie ervan? greetz :stoned:
What the... Dacht dat ik ver ging met nootmuskaat roken toen ik eens zonder wiet zatquote:
Ah zo. Bij mij werkte het telkens maar anderhalf tot twee uur.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
dat was tongue-in-cheek maar wat ik bedoelde was is dat het erg rustgevend en pijnstillend werkt
medicinaal of recreatief?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah zo. Bij mij werkte het telkens maar anderhalf tot twee uur.
Dat was medicinaal. Paracetamol werkte 20 minuten tot helemaal niet en ibuprofen duurde een uurtje of 2 waarna ik weer wakker werd om nieuwe in te nemen.quote:
Zo is mijn laptoptoetsenbord ook overleden, ik typ nu op een los toetsenbordquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:35 schreef Sardu het volgende:
Zo... Ik tief even een volle bak koffie over het toetsenbord en de muis
Het gaat ook nooit zoals je denkt dat het zal gaan.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo is mijn laptoptoetsenbord ook overleden, ik typ nu op een los toetsenbord
Mijn grootste nachtmerrie, drinken over mijn laptop/telefoon gooienquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo is mijn laptoptoetsenbord ook overleden, ik typ nu op een los toetsenbord
Ik kom net uit de douche. Met een uurtje pas denk ik want eerst joint.quote:
2 uur geleden zei je dat je ging douchen ofzoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kom net uit de douche. Met een uurtje pas denk ik want eerst joint.
Ooit een stoner meteen zijn planning zien uitvoeren?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
2 uur geleden zei je dat je ging douchen ofzo_!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ooit een stoner meteen zijn planning zien uitvoeren?
Jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Deze quotequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan ben jij de uitzondering op de regel.quote:
Blijkbaarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan ben jij de uitzondering op de regel.
Goeie instellingquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach beetje down, komt wel weer goed
Dat klopt voor de volle 100%quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:00 schreef Onorgineel het volgende:
Die high na een bong is echt heerlijk
Eten vrolijkt altijd opquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:53 schreef Amarantha het volgende:
Chocolade en joint vrolijkt me wel weer op
Inderdaad... Voor minder kan je er ook wel wiet in roken en het is nu niet echt dat ik zo'n ding als accesoire op tafel wil hebben staan.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:09 schreef Moira. het volgende:
If you're skaffa and you know it clap your hands
*clap*clap*
If you're skaffa and you know it clap your hands
*clap*clap*
If you're skaffa and you know it and you have no idea what the fuck's going on yeah if you're skaffa and you know it clap your hands
*clap*clap*
Oh heerlijk is dat met een snelle stofwisseling.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wie had het over te veel/ongezond eten
Jij toch altijd?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
post jij niet vaak plaatjes en shit/quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Maar ze is niet dikquote:
Ja daar gaat het allemaal heen hè, heeft zij even mazzel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maar ze is niet dik
Ze heeft gewoon dikke tetten
Joah, straks met screwie, snowie en Mur toch?quote:
Je komt wel aan van binnenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh heerlijk is dat met een snelle stofwisseling.![]()
Gewoon een pizza, schotel en spareribs eten zonder maar een kilo aan te komen.![]()
En was je al stoned of ben je nu gewoon lui?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Joah, straks met screwie, snowie en Mur toch?
Ik loop nog steeds pindas te kauwen in plaats van smoken.
Nicequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja daar gaat het allemaal heen hè, heeft zij even mazzel.
Nouja jij ook weleens toch, Snow is het ergste iddquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je mij met snow en/of ama?
Eh neequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja daar gaat het allemaal heen hè, heeft zij even mazzel.
Lui.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En was je al stoned of ben je nu gewoon lui?
Was maar een garpjen hoorquote:
Ik zit 90% van de tijd mobiel en dan is plaatjes posten echt aidsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
post jij niet vaak plaatjes en shit/
..quote:
Wel eens ja, niet meer zo vaak want ik doe weer iets gezonder, aangekomen deze zomerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja jij ook weleens toch, Snow is het ergste idd
Ik was ook niet serieus.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Eh neeOf ik nou afval of aankom mijn borsten blijven even groot. Het komt er bij bij mijn bovenbenen en buik
Snow ik zou dit niet pikkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:26 schreef Unscrewed het volgende:
Krul, mag ik je tetten aanraken op de meet?
dan was het een ander.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zit 90% van de tijd mobiel en dan is plaatjes posten echt aids
Vettietenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nouja veel mensen denken dit wel dus is die fabel ook weer de wereld uit
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Snow ik zou dit niet pikken
vertel me meer over tieten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nouja veel mensen denken dit wel dus is die fabel ook weer de wereld uit
Ervaring?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sorry, internet verpest relaties.
Het was een grapjequote:
Ik denk Amquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ama/snow waarschijnlijkfatty's zijn het ook
Moet altijd een beetje huillachen daarvanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
En dan nog van die chicks die trots zijn op wat ze hebben
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Moet altijd een beetje huillachen daarvan
Ik heb ook zo'n bhquote:
Die kan je er toch gewoon afknippen? Heb ik ook gedaan iets van 4 jaar geleden ofzoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n bhWas in de aanbieding, draag hem alleen nooit zodat je die bandjes ziet dat is zo lelijk
Daar heb ik nog niet eens aan gedachtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die kan je er toch gewoon afknippen? Heb ik ook gedaan iets van 4 jaar geleden ofzo
Nouja die bandjes geven geen enkele steun dus als ze eraf zijn dan veranderd er nietsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet eens aan gedachtMorgen maar even kijken hoe die dingen vast zitten
Ohnee hequote:
Inderdaadquote:
Nee maar als er stukjes overblijven die dan gaan irriteren ofzo is het ook niet chillquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja die bandjes geven geen enkele steun dus als ze eraf zijn dan veranderd er niets
Aandachtsspanne van een goudvis hier maar zodra ik er ben laat ik het je weten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:43 schreef Amarantha het volgende:
Als er TC is moet iemand me maar even berichtje sturen
Heb ik ook gedaan met zo'n bhquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja die bandjes geven geen enkele steun dus als ze eraf zijn dan veranderd er niets
Picsquote:
quote:
Zo vroegquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Ik ga nu slapen...
welterusten![]()
"Deze vest"quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze vest (in het grijs)
Boeiendquote:
Oja. Heads up tcquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
BoeiendIk kan er niet wakker van liggen dat mijn spelling af en toe ruk is. Daarbij blijft het een mooie vest haha
Twijfel alleen of ik niet te oud ben voor zoiets hihi
Ik wil hem ook hebbenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
BoeiendIk kan er niet wakker van liggen dat mijn spelling af en toe ruk is. Daarbij blijft het een mooie vest haha
TCquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wazza zemmel zemmer wallah akbar
Die serie is toch al te vaak uitgezonden door rtl5?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ooohwww. Nee geen zin in. Zit king of queens te kijken.
Ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die serie is toch al te vaak uitgezonden door rtl5?
Ja hoor, tering veel honger maar daar doe ik nu iets haha en daar?quote:
Hier is alles goed. heb ook honger maar daar wordt aan gewerktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hoor, tering veel honger maar daar doe ik nu iets haha en daar?
Wat ga je etenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hier is alles goed. heb ook honger maar daar wordt aan gewerkt
Nomnomquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
stokbrood met dat kruidenboter erin
Daarom kijk ik er nooitquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:39 schreef Amarantha het volgende:
Culinesse à gogo - Als ik hier rondkijk krijg ik ook altijd honger
is wel herkenbaar met vakantie'squote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik sta echt te vaak in de dagcijfers de laatste tijd. Het is maar goed dat ik weer naar school ga binnenkort
Nee.. Dan is er niemand meer hierquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
is wel herkenbaar met vakantie's![]()
maar ik ga slapen
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee.. Dan is er niemand meer hier
Omg..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:22 schreef Snowbells het volgende:
Ik heb serieus de hele tijd minecraft filmpjes zitten kijken
Badjas aan en hollen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 02:38 schreef Snowbells het volgende:
Gvdddd oplader lig beneden. Normaal heb ik boven en onder er eentje liggen maar mijn moeder moest weer aan m'n spullen zitten dus had ik die van boven even beneden gebruikt.
Ben te moe dus ik ga morgen last minute voordat ik naar Arnhem ga hem een halfuurtje opladen ofzoquote:
niet het soort tetten waar we blij van worden anders, tevens hoiquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
jezus wat een tetten, tevens hoi
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik koos voor houd gewoon je bek man.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:43 schreef Murdera het volgende:
twijfel sterk tussen die harde leventje en hou gewoon je bek man.
Pics van jouw tieten danquote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
niet het soort tetten waar we blij van worden anders, tevens hoi
Ik ben geen photoshop nerdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je UI is zo lelijk en uit proportie![]()
En nee.
WOWquote:
Ja, constrain proportions. En dan gewoon iets kleiner dan de max UI size maken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zoiets valt toch wel te fixen met peent
EEEUWquote:
Dat was met paint gedaan dat is het ergste.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nie zo best vrindquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat was met paint gedaan dat is het ergste.
En dan zeg je iets over mijn ICT vaardighedenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat was met paint gedaan dat is het ergste.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom vechte seg dat nog een keer in me gezicht woelah
wowquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:45 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
De grootste lopende robot ter wereld.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom vechte seg dat nog een keer in me gezicht woelah
Why no?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:48 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Mijn gezicht bij die halve film.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:48 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Mijn gezicht bij die halve film.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Bijna alles van de Coen brothersquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Why no?
Aanrader die film trouwens? Zoek nog nieuw filmmateriaal
Absoluut!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Why no?
Aanrader die film trouwens? Zoek nog nieuw filmmateriaal
Zo zit ik de laatste tijd ook regelmatig op de bank naar een film te staren.quote:
zo zit ik naar al die pauper tv te kijken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:51 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Absoluut!
[..]
Zo zit ik de laatste tijd ook regelmatig op de bank naar een film te staren.
Meh nah trekt me niet zo.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:54 schreef Murdera het volgende:
heeft iemand die laatste depp film al gezien? lone ranger ofzo?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:54 schreef Murdera het volgende:
quote:
Nee, maar ik heb wel de trailer gezien. Ik vind hem teveel Captain Sparrow na doen waardoor ik het al niet leuk vind.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:54 schreef Murdera het volgende:
Mijn ochtendritueel staat de rest vaak in de weg.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk met je banenjacht?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn ochtendritueel staat de rest vaak in de weg.![]()
![]()
Gewoon meer uren bij mijn huidige.
ik las bananenjachtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk met je banenjacht?
Die eet ik niet.quote:
wel makkelijk jagenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die eet ik niet.![]()
Zijn ook niet te vreten die droge dingen.
Hele trossen stropen.quote:
Ja, mijn PC staat nog niet op mijn kamer, en anders typ ik iedereen wakker.quote:
Bananenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die eet ik niet.![]()
Zijn ook niet te vreten die droge dingen.
Sorry baas.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:56 schreef BaasBanaan het volgende:
Hoe kun je bananen nou niet lekker vinden? Ik zou toch maar eens langs een arts gaan dan.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sorry baas.![]()
Het zal wel een deel onzekerheid zijn omdat de meeste bananen toch een vuistje vol zijn in tegenstelling tot mijzelf.
2 vuisten vol.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sorry baas.![]()
Het zal wel een deel onzekerheid zijn omdat de meeste bananen toch een vuistje vol zijn in tegenstelling tot mijzelf.
Tjah, je bent fok!ker of je bent het niet natuurlijk.quote:
Rook je?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah, je bent fok!ker of je bent het niet natuurlijk.
@baas Ik denk niet dat het met lucht te fixen is maar eerder een gebrek aan bloed en zwellichaam.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sorry baas.![]()
Wordt je penis nog kleiner.quote:
Ik mag niet klagen.quote:
Mijn onzekerheid, wat doe je?quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah, je bent fok!ker of je bent het niet natuurlijk.
@baas Ik denk niet dat het met lucht te fixen is maar eerder een gebrek aan bloed en zwellichaam.
Ik beschouw mezelf als een praktisch man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:24 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf als een praktisch man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:24 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf als een praktisch man.
Ghehe, ik wou dat ik zo verdomde handig was. Nu moet ik het maar doen met grootspraak en een bifibroodje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:
quote:
Laatst in Duitsland voor het eerst gehad. Droog worstenbroodje ding.quote:
Iedere vent in dit topic is jelly omdat ik het meeste aanmaak van iedereen hier.quote:
Dan had ie de politiek in moeten gaan. Dat eeuwige discussiëren ook altijd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nu is 1 of andere 'mattie' boos omdat ik een discussie het niet waard vind
kansloze discussies.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nu is 1 of andere 'mattie' boos omdat ik een discussie het niet waard vind
Tjah... Dat mocht niet.quote:
LOL Ben je rejected door Snow?quote:
Niks nieuws onder de zon toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
LOL Ben je rejected door Snow?
Ohquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niks nieuws onder de zon toch?
Ze wilde liever een keer sushi eten in plaats van al dat digitale gezever.
Die gast de politiek inquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan had ie de politiek in moeten gaan. Dat eeuwige discussiëren ook altijd.
Dit dus.quote:
wat?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niks nieuws onder de zon toch?
Ze wilde liever een keer sushi eten in plaats van al dat digitale gezever.
ongesteldquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dit dus.
Of ik weer naar 020 zou komen. Nee dus, ben druk. Ben ik een klier, triest e.d. terwijl ie zelf naar Groningen zou komen. Ben ik een skeere klootzak en blah blah. Gaat ie schelden op whats app en de hele tijd bellen alsof het een ongesteld wijf is. Ignoreer. Huilie huilie.
n.b. vorige keer was ie ook al boos en stond ik opeens voor een gesloten deur. Fuck hem maar.
jaja nu ontkennen zekerquote:
Dat kansloze schelden altijdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die gast de politiek inDie kan het woord niet een spellen
[..]
Dit dus.
Of ik weer naar 020 zou komen. Nee dus, ben druk. Ben ik een klier, triest e.d. terwijl ie zelf naar Groningen zou komen. Ben ik een skeere klootzak en blah blah. Gaat ie schelden op whats app en de hele tijd bellen alsof het een ongesteld wijf is. Ignoreer. Huilie huilie.
n.b. vorige keer was ie ook al boos en stond ik opeens voor een gesloten deur. Fuck hem maar.
What the... Ik zou ook niet naar hem toe komen met dit gedrag.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die gast de politiek inDie kan het woord niet een spellen
[..]
Dit dus.
I
chille gozerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En nu is hij me aan het bedreigen, dat als ik hem niet bel dat ik er wel achter kom
Nu mag ik hem wel weer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En nu is hij me aan het bedreigen, dat als ik hem niet bel dat ik er wel achter kom
Whehehequote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Als mensen niet doen wat hij wil doet ie altijd gek.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Die gast is heel eenzaam of wat?
Met zulk gedrag kan je noit veel vrienden overhouden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Die gast is heel eenzaam of wat?
My spidey senses are tingling.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat kansloze schelden altijdTriest.
Dat weet je wel dat ze echt niets meer te zeggen hebben
heb je dat warme gevoel bij je onderbuik? Gewoon even fappen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
My spidey senses are tingling.
Als je het goed doet heb je daarna een warm gevoel op je onderbuik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb je dat warme gevoel bij je onderbuik? Gewoon even fappen.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als je het goed doet heb je daarna een warm gevoel op je onderbuik.
Sorry screw, met mijn haardos als de zoon van Manoah is het voor vrouwen natuurlijk moeilijk weerstand bieden.quote:
oh shiiiquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sorry screw, met mijn haardos als de zoon van Manoah is het voor vrouwen natuurlijk moeilijk weerstand bieden.
Gelukkig heb ik een grote pik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sorry screw, met mijn haardos als de zoon van Manoah is het voor vrouwen natuurlijk moeilijk weerstand bieden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |