Niks nieuws onder de zon toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
LOL Ben je rejected door Snow?
Ohquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niks nieuws onder de zon toch?
Ze wilde liever een keer sushi eten in plaats van al dat digitale gezever.
Die gast de politiek inquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan had ie de politiek in moeten gaan. Dat eeuwige discussiėren ook altijd.
Dit dus.quote:
wat?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niks nieuws onder de zon toch?
Ze wilde liever een keer sushi eten in plaats van al dat digitale gezever.
ongesteldquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dit dus.
Of ik weer naar 020 zou komen. Nee dus, ben druk. Ben ik een klier, triest e.d. terwijl ie zelf naar Groningen zou komen. Ben ik een skeere klootzak en blah blah. Gaat ie schelden op whats app en de hele tijd bellen alsof het een ongesteld wijf is. Ignoreer. Huilie huilie.
n.b. vorige keer was ie ook al boos en stond ik opeens voor een gesloten deur. Fuck hem maar.
jaja nu ontkennen zekerquote:
Dat kansloze schelden altijdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die gast de politiek inDie kan het woord niet een spellen
[..]
Dit dus.
Of ik weer naar 020 zou komen. Nee dus, ben druk. Ben ik een klier, triest e.d. terwijl ie zelf naar Groningen zou komen. Ben ik een skeere klootzak en blah blah. Gaat ie schelden op whats app en de hele tijd bellen alsof het een ongesteld wijf is. Ignoreer. Huilie huilie.
n.b. vorige keer was ie ook al boos en stond ik opeens voor een gesloten deur. Fuck hem maar.
What the... Ik zou ook niet naar hem toe komen met dit gedrag.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die gast de politiek inDie kan het woord niet een spellen
[..]
Dit dus.
I
chille gozerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En nu is hij me aan het bedreigen, dat als ik hem niet bel dat ik er wel achter kom
Nu mag ik hem wel weer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En nu is hij me aan het bedreigen, dat als ik hem niet bel dat ik er wel achter kom
Whehehequote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Als mensen niet doen wat hij wil doet ie altijd gek.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Die gast is heel eenzaam of wat?
Met zulk gedrag kan je noit veel vrienden overhouden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Die gast is heel eenzaam of wat?
My spidey senses are tingling.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat kansloze schelden altijdTriest.
Dat weet je wel dat ze echt niets meer te zeggen hebben
heb je dat warme gevoel bij je onderbuik? Gewoon even fappen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
My spidey senses are tingling.
Als je het goed doet heb je daarna een warm gevoel op je onderbuik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb je dat warme gevoel bij je onderbuik? Gewoon even fappen.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als je het goed doet heb je daarna een warm gevoel op je onderbuik.
Sorry screw, met mijn haardos als de zoon van Manoah is het voor vrouwen natuurlijk moeilijk weerstand bieden.quote:
oh shiiiquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sorry screw, met mijn haardos als de zoon van Manoah is het voor vrouwen natuurlijk moeilijk weerstand bieden.
Gelukkig heb ik een grote pik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sorry screw, met mijn haardos als de zoon van Manoah is het voor vrouwen natuurlijk moeilijk weerstand bieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |