quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sorry baas.![]()
Het zal wel een deel onzekerheid zijn omdat de meeste bananen toch een vuistje vol zijn in tegenstelling tot mijzelf.
Wordt je penis nog kleiner.quote:
Ik mag niet klagen.quote:
Mijn onzekerheid, wat doe je?quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah, je bent fok!ker of je bent het niet natuurlijk.
@baas Ik denk niet dat het met lucht te fixen is maar eerder een gebrek aan bloed en zwellichaam.
Ik beschouw mezelf als een praktisch man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:24 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf als een praktisch man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:24 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf als een praktisch man.
Ghehe, ik wou dat ik zo verdomde handig was. Nu moet ik het maar doen met grootspraak en een bifibroodje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:
quote:
Laatst in Duitsland voor het eerst gehad. Droog worstenbroodje ding.quote:
Iedere vent in dit topic is jelly omdat ik het meeste aanmaak van iedereen hier.quote:
Dan had ie de politiek in moeten gaan. Dat eeuwige discussiėren ook altijd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nu is 1 of andere 'mattie' boos omdat ik een discussie het niet waard vind
kansloze discussies.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nu is 1 of andere 'mattie' boos omdat ik een discussie het niet waard vind
Tjah... Dat mocht niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |