zo zit ik naar al die pauper tv te kijken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:51 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Absoluut!
[..]
Zo zit ik de laatste tijd ook regelmatig op de bank naar een film te staren.
Meh nah trekt me niet zo.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:54 schreef Murdera het volgende:
heeft iemand die laatste depp film al gezien? lone ranger ofzo?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:54 schreef Murdera het volgende:
quote:
Nee, maar ik heb wel de trailer gezien. Ik vind hem teveel Captain Sparrow na doen waardoor ik het al niet leuk vind.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:54 schreef Murdera het volgende:
Mijn ochtendritueel staat de rest vaak in de weg.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk met je banenjacht?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn ochtendritueel staat de rest vaak in de weg.![]()
![]()
Gewoon meer uren bij mijn huidige.
ik las bananenjachtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk met je banenjacht?
Die eet ik niet.quote:
wel makkelijk jagenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die eet ik niet.![]()
Zijn ook niet te vreten die droge dingen.
Hele trossen stropen.quote:
Ja, mijn PC staat nog niet op mijn kamer, en anders typ ik iedereen wakker.quote:
Bananenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die eet ik niet.![]()
Zijn ook niet te vreten die droge dingen.
Sorry baas.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:56 schreef BaasBanaan het volgende:
Hoe kun je bananen nou niet lekker vinden? Ik zou toch maar eens langs een arts gaan dan.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sorry baas.![]()
Het zal wel een deel onzekerheid zijn omdat de meeste bananen toch een vuistje vol zijn in tegenstelling tot mijzelf.
2 vuisten vol.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sorry baas.![]()
Het zal wel een deel onzekerheid zijn omdat de meeste bananen toch een vuistje vol zijn in tegenstelling tot mijzelf.
Tjah, je bent fok!ker of je bent het niet natuurlijk.quote:
Rook je?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah, je bent fok!ker of je bent het niet natuurlijk.
@baas Ik denk niet dat het met lucht te fixen is maar eerder een gebrek aan bloed en zwellichaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |