Ja, constrain proportions. En dan gewoon iets kleiner dan de max UI size maken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zoiets valt toch wel te fixen met peent
EEEUWquote:
Dat was met paint gedaan dat is het ergste.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
nie zo best vrindquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat was met paint gedaan dat is het ergste.
En dan zeg je iets over mijn ICT vaardighedenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Dat was met paint gedaan dat is het ergste.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom vechte seg dat nog een keer in me gezicht woelah
wowquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:45 schreef Murdera het volgende:
[ afbeelding ]
De grootste lopende robot ter wereld.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom vechte seg dat nog een keer in me gezicht woelah
Why no?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:48 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Mijn gezicht bij die halve film.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:48 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Mijn gezicht bij die halve film.
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Bijna alles van de Coen brothersquote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Why no?
Aanrader die film trouwens? Zoek nog nieuw filmmateriaal
Absoluut!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Why no?
Aanrader die film trouwens? Zoek nog nieuw filmmateriaal
Zo zit ik de laatste tijd ook regelmatig op de bank naar een film te staren.quote:
zo zit ik naar al die pauper tv te kijken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:51 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Absoluut!
[..]
Zo zit ik de laatste tijd ook regelmatig op de bank naar een film te staren.
Meh nah trekt me niet zo.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:54 schreef Murdera het volgende:
heeft iemand die laatste depp film al gezien? lone ranger ofzo?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:54 schreef Murdera het volgende:
quote:
Nee, maar ik heb wel de trailer gezien. Ik vind hem teveel Captain Sparrow na doen waardoor ik het al niet leuk vind.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:54 schreef Murdera het volgende:
Mijn ochtendritueel staat de rest vaak in de weg.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk met je banenjacht?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn ochtendritueel staat de rest vaak in de weg.![]()
![]()
Gewoon meer uren bij mijn huidige.
ik las bananenjachtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
hoe is het eigenlijk met je banenjacht?
Die eet ik niet.quote:
wel makkelijk jagenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die eet ik niet.![]()
Zijn ook niet te vreten die droge dingen.
Hele trossen stropen.quote:
Ja, mijn PC staat nog niet op mijn kamer, en anders typ ik iedereen wakker.quote:
Bananenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die eet ik niet.![]()
Zijn ook niet te vreten die droge dingen.
Sorry baas.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:56 schreef BaasBanaan het volgende:
Hoe kun je bananen nou niet lekker vinden? Ik zou toch maar eens langs een arts gaan dan.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sorry baas.![]()
Het zal wel een deel onzekerheid zijn omdat de meeste bananen toch een vuistje vol zijn in tegenstelling tot mijzelf.
2 vuisten vol.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sorry baas.![]()
Het zal wel een deel onzekerheid zijn omdat de meeste bananen toch een vuistje vol zijn in tegenstelling tot mijzelf.
Tjah, je bent fok!ker of je bent het niet natuurlijk.quote:
Rook je?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah, je bent fok!ker of je bent het niet natuurlijk.
@baas Ik denk niet dat het met lucht te fixen is maar eerder een gebrek aan bloed en zwellichaam.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sorry baas.![]()
Wordt je penis nog kleiner.quote:
Ik mag niet klagen.quote:
Mijn onzekerheid, wat doe je?quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tjah, je bent fok!ker of je bent het niet natuurlijk.
@baas Ik denk niet dat het met lucht te fixen is maar eerder een gebrek aan bloed en zwellichaam.
Ik beschouw mezelf als een praktisch man.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:24 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf als een praktisch man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:24 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik beschouw mezelf als een praktisch man.
Ghehe, ik wou dat ik zo verdomde handig was. Nu moet ik het maar doen met grootspraak en een bifibroodje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
quote:
quote:
Laatst in Duitsland voor het eerst gehad. Droog worstenbroodje ding.quote:
Iedere vent in dit topic is jelly omdat ik het meeste aanmaak van iedereen hier.quote:
Dan had ie de politiek in moeten gaan. Dat eeuwige discussiëren ook altijd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nu is 1 of andere 'mattie' boos omdat ik een discussie het niet waard vind
kansloze discussies.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:37 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nu is 1 of andere 'mattie' boos omdat ik een discussie het niet waard vind
Tjah... Dat mocht niet.quote:
LOL Ben je rejected door Snow?quote:
Niks nieuws onder de zon toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:45 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
LOL Ben je rejected door Snow?
Ohquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niks nieuws onder de zon toch?
Ze wilde liever een keer sushi eten in plaats van al dat digitale gezever.
Die gast de politiek inquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dan had ie de politiek in moeten gaan. Dat eeuwige discussiëren ook altijd.
Dit dus.quote:
wat?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Niks nieuws onder de zon toch?
Ze wilde liever een keer sushi eten in plaats van al dat digitale gezever.
ongesteldquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Dit dus.
Of ik weer naar 020 zou komen. Nee dus, ben druk. Ben ik een klier, triest e.d. terwijl ie zelf naar Groningen zou komen. Ben ik een skeere klootzak en blah blah. Gaat ie schelden op whats app en de hele tijd bellen alsof het een ongesteld wijf is. Ignoreer. Huilie huilie.
n.b. vorige keer was ie ook al boos en stond ik opeens voor een gesloten deur. Fuck hem maar.
jaja nu ontkennen zekerquote:
Dat kansloze schelden altijdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die gast de politiek inDie kan het woord niet een spellen
[..]
Dit dus.
Of ik weer naar 020 zou komen. Nee dus, ben druk. Ben ik een klier, triest e.d. terwijl ie zelf naar Groningen zou komen. Ben ik een skeere klootzak en blah blah. Gaat ie schelden op whats app en de hele tijd bellen alsof het een ongesteld wijf is. Ignoreer. Huilie huilie.
n.b. vorige keer was ie ook al boos en stond ik opeens voor een gesloten deur. Fuck hem maar.
What the... Ik zou ook niet naar hem toe komen met dit gedrag.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die gast de politiek inDie kan het woord niet een spellen
[..]
Dit dus.
I
chille gozerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En nu is hij me aan het bedreigen, dat als ik hem niet bel dat ik er wel achter kom
Nu mag ik hem wel weer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En nu is hij me aan het bedreigen, dat als ik hem niet bel dat ik er wel achter kom
Whehehequote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Als mensen niet doen wat hij wil doet ie altijd gek.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Die gast is heel eenzaam of wat?
Met zulk gedrag kan je noit veel vrienden overhouden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:55 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Die gast is heel eenzaam of wat?
My spidey senses are tingling.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat kansloze schelden altijdTriest.
Dat weet je wel dat ze echt niets meer te zeggen hebben
heb je dat warme gevoel bij je onderbuik? Gewoon even fappen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
My spidey senses are tingling.
Als je het goed doet heb je daarna een warm gevoel op je onderbuik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb je dat warme gevoel bij je onderbuik? Gewoon even fappen.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als je het goed doet heb je daarna een warm gevoel op je onderbuik.
Sorry screw, met mijn haardos als de zoon van Manoah is het voor vrouwen natuurlijk moeilijk weerstand bieden.quote:
oh shiiiquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sorry screw, met mijn haardos als de zoon van Manoah is het voor vrouwen natuurlijk moeilijk weerstand bieden.
Gelukkig heb ik een grote pik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Sorry screw, met mijn haardos als de zoon van Manoah is het voor vrouwen natuurlijk moeilijk weerstand bieden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |