Moet altijd een beetje huillachen daarvanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uiteraard.
[..]
En dan nog van die chicks die trots zijn op wat ze hebben
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Moet altijd een beetje huillachen daarvan
Ik heb ook zo'n bhquote:
Die kan je er toch gewoon afknippen? Heb ik ook gedaan iets van 4 jaar geleden ofzoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n bhWas in de aanbieding, draag hem alleen nooit zodat je die bandjes ziet dat is zo lelijk
Daar heb ik nog niet eens aan gedachtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die kan je er toch gewoon afknippen? Heb ik ook gedaan iets van 4 jaar geleden ofzo
Nouja die bandjes geven geen enkele steun dus als ze eraf zijn dan veranderd er nietsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niet eens aan gedachtMorgen maar even kijken hoe die dingen vast zitten
Ohnee hequote:
Inderdaadquote:
Nee maar als er stukjes overblijven die dan gaan irriteren ofzo is het ook niet chillquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja die bandjes geven geen enkele steun dus als ze eraf zijn dan veranderd er niets
Aandachtsspanne van een goudvis hier maar zodra ik er ben laat ik het je weten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:43 schreef Amarantha het volgende:
Als er TC is moet iemand me maar even berichtje sturen
Heb ik ook gedaan met zo'n bhquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja die bandjes geven geen enkele steun dus als ze eraf zijn dan veranderd er niets
Picsquote:
quote:
Zo vroegquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Ik ga nu slapen...
welterusten![]()
"Deze vest"quote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil deze vest (in het grijs)
Boeiendquote:
Oja. Heads up tcquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
BoeiendIk kan er niet wakker van liggen dat mijn spelling af en toe ruk is. Daarbij blijft het een mooie vest haha
Twijfel alleen of ik niet te oud ben voor zoiets hihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |