Was maar een garpjen hoorquote:
Ik zit 90% van de tijd mobiel en dan is plaatjes posten echt aidsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
post jij niet vaak plaatjes en shit/
..quote:
Wel eens ja, niet meer zo vaak want ik doe weer iets gezonder, aangekomen deze zomerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja jij ook weleens toch, Snow is het ergste idd
Ik was ook niet serieus.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Eh neeOf ik nou afval of aankom mijn borsten blijven even groot. Het komt er bij bij mijn bovenbenen en buik
Snow ik zou dit niet pikkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:26 schreef Unscrewed het volgende:
Krul, mag ik je tetten aanraken op de meet?
dan was het een ander.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zit 90% van de tijd mobiel en dan is plaatjes posten echt aids
Vettietenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nouja veel mensen denken dit wel dus is die fabel ook weer de wereld uit
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Snow ik zou dit niet pikken
vertel me meer over tieten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nouja veel mensen denken dit wel dus is die fabel ook weer de wereld uit
Ervaring?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sorry, internet verpest relaties.
Het was een grapjequote:
Ik denk Amquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ama/snow waarschijnlijkfatty's zijn het ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |