quote:
dat was tongue-in-cheek maar wat ik bedoelde was is dat het erg rustgevend en pijnstillend werktquote:
quote:Hallo beste DF leden,
In deze vakantie heb ik aardig wat wiet gerookt. :stoned: Oplopend tot soms wel 3 gram op een dag : rock: Nu viel het mij laatst op toen ik na het fietsen erg bezweet was, dat mijn zweet nogal ruikte naar wiet. (Waarschijnlijk omdat ik de laatste tijd zo ongelooflijk veel geblowt had :smokin: ) Nu kwam ik ineens op een theorie. Als mijn zweet zo naar wiet ruikt moet dit betekenen dat er thc moleculen in mijn zweet zitten. Nu dacht ik: nou als er thc in mijn zweet zit kan ik hier misschien wel stoned van worden en dat scheelt weer geld :stoned:. Met goede hoop scheerde ik al mijn okselhaar eraf (ik zweet het meest tussen mijn oksels). Hier rolde ik 1 dikke dikke jonko van :smokin: en deze rookte ik een paar uur geleden op. Ik zeg jullie eerlijk: ik werd er wel redelijk stoned van :keta: :stoned: Nu mijn vraag: is dit nou mogelijk of komt dit door dat befaamde placebo effect want ik voel me nogsteeds aardig stoned. Heb nog veel okselhaar over dus ik kan op deze manier nog een tijdje vooruit !! :grin: Ik dacht als je zo veel wiet rookt zit er zo veel thc in je bloed dat er nauwelijks meer bijkan dus moet deze thc wel naar andere plekken in het lichaam zoals de zweetklieren. Wat denken jullie ervan? greetz :stoned:
What the... Dacht dat ik ver ging met nootmuskaat roken toen ik eens zonder wiet zatquote:
Ah zo. Bij mij werkte het telkens maar anderhalf tot twee uur.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
[..]
dat was tongue-in-cheek maar wat ik bedoelde was is dat het erg rustgevend en pijnstillend werkt
medicinaal of recreatief?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:29 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah zo. Bij mij werkte het telkens maar anderhalf tot twee uur.
Dat was medicinaal. Paracetamol werkte 20 minuten tot helemaal niet en ibuprofen duurde een uurtje of 2 waarna ik weer wakker werd om nieuwe in te nemen.quote:
Zo is mijn laptoptoetsenbord ook overleden, ik typ nu op een los toetsenbordquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:35 schreef Sardu het volgende:
Zo... Ik tief even een volle bak koffie over het toetsenbord en de muis
Het gaat ook nooit zoals je denkt dat het zal gaan.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo is mijn laptoptoetsenbord ook overleden, ik typ nu op een los toetsenbord
Mijn grootste nachtmerrie, drinken over mijn laptop/telefoon gooienquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo is mijn laptoptoetsenbord ook overleden, ik typ nu op een los toetsenbord
Ik kom net uit de douche. Met een uurtje pas denk ik want eerst joint.quote:
2 uur geleden zei je dat je ging douchen ofzoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:28 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kom net uit de douche. Met een uurtje pas denk ik want eerst joint.
Ooit een stoner meteen zijn planning zien uitvoeren?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
2 uur geleden zei je dat je ging douchen ofzo_!
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ooit een stoner meteen zijn planning zien uitvoeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |