Ik wil hem ook hebbenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
BoeiendIk kan er niet wakker van liggen dat mijn spelling af en toe ruk is. Daarbij blijft het een mooie vest haha
Twijfel alleen of ik niet te oud ben voor zoiets hihi
TCquote:Op woensdag 21 augustus 2013 00:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Wazza zemmel zemmer wallah akbar
Die serie is toch al te vaak uitgezonden door rtl5?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:00 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ooohwww. Nee geen zin in. Zit king of queens te kijken.
Ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Die serie is toch al te vaak uitgezonden door rtl5?
Ja hoor, tering veel honger maar daar doe ik nu iets haha en daar?quote:
Hier is alles goed. heb ook honger maar daar wordt aan gewerktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hoor, tering veel honger maar daar doe ik nu iets haha en daar?
Wat ga je etenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hier is alles goed. heb ook honger maar daar wordt aan gewerkt
Nomnomquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
stokbrood met dat kruidenboter erin
Daarom kijk ik er nooitquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:39 schreef Amarantha het volgende:
Culinesse à gogo - Als ik hier rondkijk krijg ik ook altijd honger
is wel herkenbaar met vakantie'squote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik sta echt te vaak in de dagcijfers de laatste tijd. Het is maar goed dat ik weer naar school ga binnenkort
Nee.. Dan is er niemand meer hierquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
is wel herkenbaar met vakantie's![]()
maar ik ga slapen
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee.. Dan is er niemand meer hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |