Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chillen muziekmixje bij de eigen Stu:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Moest toch wat staan en wou mijn liefde voor snowie er niet te dik bovenop leggen.quote:
Dit is m'n topper in de klasse 'Betaalbare Droomauto'. Heb h'm nu ruim een jaar en kijk nog elke dag even om na het parkerenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:57 schreef Sardu het volgende: [..] Ik ben het niet met je eens.
supra plaatje is misschien wat ongelukkig gekozen omdat ik zelf ook niet echt fan ben van plastic uitbouw autos en origineel is ie mooi genoeg. Die kont.
Smaken verschillen gelukkig en daar ben ik ook wel blij om. Wat vindt jij een mooie auto dan?
![]()
Wel laatst cky weer eens gekeken.quote:
Oke, oke kan ik me goed in vinden en vind het ook zeker geen lelijke auto.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dit is m'n topper in de klasse 'Betaalbare Droomauto'. Heb h'm nu ruim een jaar en kijk nog elke dag even om na het parkeren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik al bijna 10 jaarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik heb 12 september 18 jaar levenservaring
Snap er echt geen fak meer vanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Mano_ blowde van vroege leeftijd
Oh dat is echt balen manquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oke, oke kan ik me goed in vinden en vind het ook zeker geen lelijke auto.
Doet me altijd aan een nissan silvia s15 denken waar ik heel lang centjes voor heb lopen sparen en uiteindelijk de koop niet door ging.![]()
[ afbeelding ]
Mja, klopt niet echt neequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
10 jaar levenservaring?lijkt je dat niet wat weinig
28 dus.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mja, klopt niet echt nee
Ik bedoel dus dat ik bijna 10 jaar 18 ben
Dat gevoel ken ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mja, klopt niet echt nee
Ik bedoel dus dat ik bijna 10 jaar 18 ben
Niks leuker dan een vriend pesten die stoned isquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben vet stonedNiet eerlijk om me te dan te pesten
In het begin wel, achteraf blij van want een vriend heeft daar een auto gekocht met allerlei gebreken.quote:
Ouwelulquote:
Ben ik je vriend? Wat liefquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Niks leuker dan een vriend pesten die stoned is
Mja, toch, als je er al een hele tijd naar uitkijkt en het dan toch niet door gaatquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
In het begin wel, achteraf blij van want een vriend heeft daar een auto gekocht met allerlei gebreken.
[..]
Ouwelul![]()
Oh ja primaquote:
Ohquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh ja prima
Maar ik bedoelde dat ik een vriend heb en wanneer we beiden stoned zijn is het heel leuk om hem te irriteren
Wel RS?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:14 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn racemonster.Maar dan zonder die gay raceprint en met witte accenten, o.a spoiler, spiegels en velgen zijn wit.
Jazeker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wel RS?
Wat een geweldige auto's weten die jongens van RenaultSport toch altijd te bouwen. Onverslagen in de segmenten
Hippies dragen geen nike air maxquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ben iedereen zijn vriend behalve van mur want die is een hippie
Ijskoffiequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:15 schreef Amarantha het volgende:
Blikje ijskoffie en joint. Wat een leven
aspirant hippiequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hippies dragen geen nike air max
Heb hem al ruim een jaar hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hèt bewijs dat 130pk genoeg is voor een hoop lol![]()
Veel plezier er mee!
Fietsproleetquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:19 schreef Amarantha het volgende:
Gadverdamme gaan we deze topic verneuken met auto's?![]()
Hihaho grapje
* Snowbells meldt zichquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:20 schreef Amarantha het volgende:
Waar zijn Snow en Krul zodat ik over meidendingen kan praten
Nou dan nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:20 schreef Amarantha het volgende:
Waar zijn Snow en Krul zodat ik over meidendingen kan praten
Mijn ultieme droomauto is een toyota corolla ae86 maar die zijn ook bijna zeldzaam. Die s15 was wel heel lang een wens en zijn nog wel redelijk te verkrijgen voor zover ik weet. Maar binnenkort weer aan de studie en dan kan het er toch niet uit. Zal wel weer een mooi 205je worden die me naar utrecht gaat brengen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mja, toch, als je er al een hele tijd naar uitkijkt en het dan toch niet door gaat![]()
Maar staat nog op de wish list denk ik? Volgens mij beginnen die best zeldzaam te worden..
I know..
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:19 schreef Amarantha het volgende:
Gadverdamme gaan we deze topic verneuken met auto's?![]()
Hihaho grapje
Auto'squote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:20 schreef Amarantha het volgende:
KRUL MIJN REDDING! JAAA! GEEN AUTO'S
Ik heb for free ALLE sims 3 store dingen gedownloadquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:21 schreef Amarantha het volgende:
Ineens allemaal meiden hierAma is blij
haha potjequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:21 schreef Amarantha het volgende:
Ineens allemaal meiden hierAma is blij
Yeah iemand die me snapt. Laten wij over iets gaan praten wat de jongens geen fuck interesseertquote:
205quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mijn ultieme droomauto is een toyota corolla ae86 maar die zijn ook bijna zeldzaam. Die s15 was wel heel lang een wens en zijn nog wel redelijk te verkrijgen voor zover ik weet. Maar binnenkort weer aan de studie en dan kan het er toch niet uit. Zal wel weer een mooi 205je worden die me naar utrecht gaat brengen.
Ik heb alleen de Sims 2quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb for free ALLE sims 3 store dingen gedownload. Boh.
quote:
Mijn afkeer voor leren shorts/broeken is groot.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:22 schreef krullenbolletje het volgende:
Laten we het over kleding hebben![]()
Ik wil zo graag een leren short met hoge taille
Daar heb ik geen figuur voorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:22 schreef krullenbolletje het volgende:
Laten we het over kleding hebben![]()
Ik wil zo graag een leren short met hoge taille
Ik vind het wel leuk om naar te kijken, maar eigenlijk is het maar ordinair vaak.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn afkeer voor leren shorts/broeken is groot.
DE VADER VAN MIJN BESTE VRIENDIN HEEFT EEN MASERATI EN EEN HUIS IN CYPRUS JA BITCHquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:21 schreef Snowbells het volgende:
Mijn oom heeft een mustang. Even stoer doen hoor.
VAS HEEFT GESPROKEN! *PUNT*quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:22 schreef Vaseline_ het volgende:
Rot eens op met die waggie's, teringlijers.
Vrouwen mogen dat. Snap dat dan. Wij mogen pagina's vol praten over nagellak en kledingquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:23 schreef Sardu het volgende:
Laatst een half topic door moeten spitten met jurkjes nagellak en weetikveelwat voor wijvenprullaria en dan gaat het iets over autos (aanleiding was snowie) en dan BAM vrouweninvasie.![]()
Ik ga in een hoekje zitten snijden.![]()
WIE WAT WAAR HOE?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb for free ALLE sims 3 store dingen gedownload. Boh.
Dat is het mooie aan die RS. Vrouwen zien enkel een Twingo die ze schattig vinden, mannen zien het RS-logotje en weten wat het echt isquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar denken vrouwen anders over als ze worden opgehaald in zo'n bolide als die van mij.
Het is niet eerlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:23 schreef Sardu het volgende:
Laatst een half topic door moeten spitten met jurkjes nagellak en weetikveelwat voor wijvenprullaria en dan gaat het iets over autos (aanleiding was snowie) en dan BAM vrouweninvasie.![]()
Ik merk het.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vrouwen mogen dat. Snap dat dan. Wij mogen pagina's vol praten over nagellak en kleding![]()
Laatst een Ferrari voorbij geracet bij een stoplicht.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan die RS. Vrouwen zien enkel een Twingo die ze schattig vinden, mannen zien het RS-logotje en weten wat het echt is
http://kickass.to/complet(...)-files-t7688288.htmlquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
WIE WAT WAAR HOE?
Ik kan via Origin ofzoiets als het goed is gratis de sims 3 downloaden want gratis verzilverings code gekregen van DrNick.
Weet alleen nog niet helemaal of m'n laptop het aan kanWellicht eerst ff opschonen enzo
Je kunt ook gezellig mee praten over nagellakquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik merk het.![]()
Wedden dat mannen over een paar jaar hun stemrecht moeten inleveren. Omgekeerde wereld hier.
Altijd rood of roze. Soms kan zwart ook wel edgy staanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kunt ook gezellig mee praten over nagellak
EMANCIPATIE!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:23 schreef Sardu het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:23 schreef Sardu het volgende:
Prachtig is dat jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laatst een Ferrari voorbij geracet bij een stoplicht.Die kop van die gozer die er in zat.
Rood, roze of roze met glitters. Ik heb een nagellakrek aan de muurquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Altijd rood of roze. Soms kan zwart ook wel edgy staan
Ik heb mooie donkergroene metallic nagellak...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kunt ook gezellig mee praten over nagellak
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik heb mooie donkergroene metallic nagellak...
...in het dashboardkastje, voor steenslag
[..]
Je moet ze goed combineren en dat kunnen er weinigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
[..]
IK HEB 2X OP EEN MASERATI GEREDEN MAAR DAT IS EEN PAARD HAHA.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
DE VADER VAN MIJN BESTE VRIENDIN HEEFT EEN MASERATI EN EEN HUIS IN CYPRUS JA BITCH
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
IK HEB 2X OP EEN MASERATI GEREDEN MAAR DAT IS EEN PAARD HAHA.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe moet je dat in je spel krijgen, dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
http://kickass.to/complet(...)-files-t7688288.html.
En dan alle sims3package dingen downloaden, easyyyy. Eindelijk leuke meubels
Leren rokjes zijn ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar heb ik geen figuur voorIk wil een leren rokje hebben haha. En nog leren pumps, heb alleen zwarte lak pumps
Ik mag binnenkort een leren broek aan omdat een bruiloft in jaren 50/60 stijl.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zuurvleesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moet ze dan uitpakken met winrar (map voor mapquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe moet je dat in je spel krijgen, dan?
Heb 'm nog niet eens geinstalleerd maar vraag het maar alvast
Mijn god.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik mag binnenkort een leren broek aan omdat een bruiloft in jaren 50/60 stijl.![]()
Hopen dat niemand in deventer dan op straat is.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik mag binnenkort een leren broek aan omdat een bruiloft in jaren 50/60 stijl.![]()
Veel plezierquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:26 schreef Typisch het volgende:
maarre ok ik ben mijn huisje nog een beetje opruimen en dan voetbal kijken, spacecake eten en spacende films kijken oid
gegroet FOK!'ertjes, lief spelen
Wil je foto maken voor me?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Onder het mom, als Jim Morrison het kan....quote:
Ik zoek het later allemaal nog wel eens uitquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je moet ze dan uitpakken met winrar (map voor map![]()
), die sims3packages (je kan ook .package doen maar da's weer een heul gedoe), en dan gewoon dubbelklik. Die launcher doet het werk voor je.
Herkenbaar wanneer simsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:32 schreef Snowbells het volgende:
AAH NOG MAAR 9 MINUTEN DAN ALLES GEDOWNLOAD EN SIMSEN
DOEI SOCIAAL LEVEN GR
Mono weet het vast ook wel!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zoek het later allemaal nog wel eens uitDM je nog wel als ik 't niet meer weet
quote:
Zit je op lookbook?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil dan wel zo'n één:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Leren rokjes zijn ook![]()
[ afbeelding ]
Ik nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe niet zo. Jij zou schijten als je op een paard met schofthoogte van 1.85 zat.
Yes en nog steeds ben ik een paardenmeisje. Rijd dan wel geen paard meer maar ben niet snel bang voor paarden en wil altijd elk paard knuffelen die ik ziequote:
Thanksquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mono weet het vast ook wel!Maar dm staat altijd op. Zo moeilijk is het niet.
Doet me denken aan rose mcgowan in planet terror.quote:
JA DAT ZIE JE TOCH.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
HALLON VAS DOET JE FOK HET ALWEER?
Je bent zelf een luxepaardje.quote:
Ook leuk, met een trui erop ofzoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil dan wel zo'n één:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1CA%200179468%20001%2069%203363%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik geef je gelijk, lekker hun snuit zoenenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yes en nog steeds ben ik een paardenmeisje. Rijd dan wel geen paard meer maar ben niet snel bang voor paarden en wil altijd elk paard knuffelen die ik zie
Jijquote:
Jij snapt mequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk, lekker hun snuit zoenen
Paarden die 3 meter hoog zijn lijkt me ook wel eng jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar ik ben niet 3 meter hoog en ik bries ook niet
Is niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:40 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik heb niks met paarden maar zou wel willen kunnen paardrijden
Krijg je een platte buik en dikke ass van. Enige voordeel er aan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:40 schreef krullenbolletje het volgende:
+ Het is leuk en paarden zijn vet toffe dierenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Krijg je een platte buik en dikke ass van. Enige voordeel er aan.
Ja ook de enige reden dat ik het niet meer doe. Ik heb geen geld om alles te kopen + lessen zijn prijzigquote:
3 meter hoog? Vroeger in het land van ooit geweest? 1.80 was wel wat gek maar je kan overal mooi overheen kijken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar ik ben niet 3 meter hoog en ik bries ook niet
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:40 schreef krullenbolletje het volgende:
Helaasquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ook de enige reden dat ik het niet meer doe. Ik heb geen geld om alles te kopen + lessen zijn prijzig
Alsnog lijkt het me wel tof. Heb wel eens met een vriendin nog ergens een paard gehuurd om buitenritten te maken. Dat is ook wel tofquote:
Juist... Alleen mijn tieten hadden nooit zin om door te komen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Krijg je een platte buik en dikke ass van. Enige voordeel er aan.
Don't leave me all alone, just drop me off at home and i'll be fine.quote:
Ik heb nog maar 1 keer op een paard gezeten dus dat lijkt mij geen goed ideequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alsnog lijkt het me wel tof. Heb wel eens met een vriendin nog ergens een paard gehuurd om buitenritten te maken. Dat is ook wel tof
Ik heb wel aardig wat keren van die eigenwijze kakpaarden gehad die als een kut lopen te trekken en bokken en gewoon niet doen wat je wilt, geef mij maar een lief braaf onderdanig paard, hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het blijkbaar nog erg moeilijk om hun paard onder controle te houden!
Ik vind van die hele brave rustige paarden juist niks, ik vraag altijd om een paard met een beetje pitquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb wel aardig wat keren van die eigenwijze kakpaarden gehad die als een kut lopen te trekken en bokken en gewoon niet doen wat je wilt, geef mij maar een lief braaf onderdanig paard, hoor
Wil echt weer paardrijden
Dat gevoel wanneer je tijden geen paard meer hebt gereden en het dan weer minstens een uur duurt en je eraf stapt en dan nog minstens een half uur het gevoel hebt dat je o-benen hebt
Courgette is wel lekker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:51 schreef Murdera het volgende:
Voor me laten kokenwel courgette. Ben benieuwd
Stiekem gewoon een beetje seksuele lusten botvieren op een paard.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind van die hele brave rustige paarden juist niks, ik vraag altijd om een paard met een beetje pitLekker racen joh.
Hjb, zal jou eens op een bord leggenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Stiekem gewoon een beetje seksuele lusten botvieren op een paard.
Bah
'Ik zeg het goed en ik zeg het kort: Paardenvlees hoort op een bord.'
Zijn er borden van 2 meter dan ?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hjb, zal jou eens op een bord leggen.
Is lekkerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:51 schreef Murdera het volgende:
Voor me laten kokenwel courgette. Ben benieuwd
Gewoon in stukjes hakken en in de vriezer bewaren toch, de rest is voor de katten L@quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zijn er borden van 2 meter dan ?
da ga ik dus zo doenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is lekkerleer het eten, net als aubergine
Auberginequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is lekkerleer het eten, net als aubergine
Wat is het dan eigenlijk allemaal?quote:
Ik snap deze nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Aubergine![]()
Doet me altijd denken aan mannen van de radio.
ik geloof pastaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is het dan eigenlijk allemaal?
[..]
Ik snap deze niet
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is het dan eigenlijk allemaal?
[..]
Ik snap deze niet
Bis späterquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga me eens aankleden en op pad.
Gegroet vrinden.
Goeie shit als je stoned bent.quote:
Holaquote:
Zou daar niet over inzitten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:09 schreef Murdera het volgende:
Euh kut die van de pep is vriendin van vroegere scharrel
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:09 schreef Murdera het volgende:
Euh kut die van de pep is vriendin van vroegere scharrel
hoezoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahahahahaha![]()
![]()
.
dit vind ik wel hilarisch
Mja, dat is nu toch geen issue meer. Andere meid, andere reden om handel te drijven en toevallig een vriendin van een scharrel. Ik zou er niet echt mee zitten, hoewel er wel meer pep op de wereld is natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
nouja dat is niet zo vrolijk afgelopen
nee true, maar als die boos gaat doen over mij..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Weet nietMaar je hoeft die scharrel toch niet te zien? Wat boeit dat
Jewelquote:
Ik ook, hoor je ook niemand over.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Dat is toch pas als jij zegt dat zij toevallig een scharrel was van je? Dat hoeft zij toch niet te weten?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee true, maar als die boos gaat doen over mij..
true truequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Mja, dat is nu toch geen issue meer. Andere meid, andere reden om handel te drijven en toevallig een vriendin van een scharrel. Ik zou er niet echt mee zitten, hoewel er wel meer pep op de wereld is natuurlijk.
ik heb haar blijkbaar ontmoer bij die scharrelquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:14 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat is toch pas als jij zegt dat zij toevallig een scharrel was van je? Dat hoeft zij toch niet te weten?
Oh, lekker boeiend dan, je komt er toch alleen voor die pep en dan ga je weerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb haar blijkbaar ontmoer bij die scharrel
Of je moet de pep in natura afrekenen bij haar en die scharrel moet rare verhalen vertellen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb haar blijkbaar ontmoer bij die scharrel
Verslaafde gesignaleerd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, lekker boeiend dan, je komt er toch alleen voor die pep en dan ga je weer
nou die verhalen kunnen alleen maar positief zijn geweestquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Of je moet de pep in natura afrekenen bij haar en die scharrel moet rare verhalen vertellen.
Maar dan kan je altijd je gram nog halen door iets dieper te stoten.![]()
Als je alleen komt voor drugs, heb je dan een leven?quote:
ligt er aan hoe hard je komt. Echt cum overal enzo, dan is het een goed levenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Als je alleen komt voor drugs, heb je dan een leven?
Jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Het lijkt me gekker als je dagelijks bij je dealer over de vloer komt en daar blijft hangen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wat als je niet kan komen door de drugs?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
ligt er aan hoe hard je komt. Echt cum overal enzo, dan is het een goed leven
Met cum.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:28 schreef Sardu het volgende:
Zo maar eens douchen joint roken en kijken hoe ik mijn avond ga vullen.
ik wil het er niet over hebbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat als je niet kan komen door de drugs?
[..]
Met cum.
Met een volle blaas voor de plee staan en niet kunnen pissen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat als je niet kan komen door de drugs?
[..]
Met cum.
ah zoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Why not, lekker lang doorgaan toch.
unsarduquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Met een volle blaas voor de plee staan en niet kunnen pissen.![]()
Ik ga mijn avond niet vullen met cum.![]()
Ik denk in mijn eentje de tc bezetten.![]()
Nee.quote:
Snowiequote:
Ik ben daar nooit en in mijn 1tje durf ik wel.quote:
Na 3x kijken zie ik pas dat het geen shampoo is.quote:
Iehh. Deze heb ik op Lowlands gedronken van een meisje die het meehad, ook een andere paarse of rode verpakking ofzo. Zo viesquote:
Ik ben er, jij niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:31 schreef Sardu het volgende:
[..]
Met een volle blaas voor de plee staan en niet kunnen pissen.![]()
Ik ga mijn avond niet vullen met cum.![]()
Ik denk in mijn eentje de tc bezetten.![]()
die leken me echt chillquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iehh. Deze heb ik op Lowlands gedronken van een meisje die het meehad, ook een andere paarse of rode verpakking ofzo. Zo vies
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:33 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ben daar nooit en in mijn 1tje durf ik wel.
Oh en mij en screwie samenvoegen... Dan krijg je een superstoner met leeftijdscrisis.
Eerst even douchen zodat ik er shiny bij kan zitten.quote:
Alles goed?quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:34 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ze zijn echt superzoet, maar echt zo erg dat m'n gezicht ervan vertrok
Ik heb alleen geen camquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:35 schreef Sardu het volgende:
[..]
Eerst even douchen zodat ik er shiny bij kan zitten.
Dat compenseer ik dan wel weer voor je.quote:
Ga ik je eindelijk zien ja?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dat compenseer ik dan wel weer voor je.
Hij is lekker johquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iehh. Deze heb ik op Lowlands gedronken van een meisje die het meehad, ook een andere paarse of rode verpakking ofzo. Zo vies
Volgens mij ben je de enige die weet hoe een sardu eruit ziet.quote:
Thanks.quote:
Via cam dan johquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Volgens mij ben je de enige die weet hoe een sardu eruit ziet.
In andere landen jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:33 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Contains alcohol. Do not sell to consumers under 18.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Harde struggles. Dacht dat je dat al lang voor elkaar had.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja! Alleen mijn sims blijft hangen op 95% en ik wil spelen
Met jou en je Assenleef?
Simsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:37 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja! Alleen mijn sims blijft hangen op 95% en ik wil spelen
Met jou en je Assenleef?
neequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Krijg je niet genoeg complimentjes van snow?
Fijn dat het weer goed gaat! Nog contact gehad met je pa?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Sims
Jahoor, beetje chillings, straks hardlopen (conditie enzulks), over 2 dagen mijn nieuwe tellie en nieuw abbo (vader had hem afgesloten) ennuh.. ja.
quote:
quote:
Godver, door de mand en hard.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Godver, door de mand en hard.
Anonimiteit bestaat in dit topic niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Boze e-mailtjes, doet me niet veel.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Fijn dat het weer goed gaat! Nog contact gehad met je pa?
Je bent gewoon een playa.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:40 schreef Sardu het volgende:
[..]
[..]
[..]
Moeten ik en krul hem opzoeken voor je?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Boze e-mailtjes, doet me niet veel.
Ik reageer gewoon met onzin
[..]
Je bent gewoon een playa.
Krijg je van dat verrekte facebookquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:42 schreef Sardu het volgende:
Gelukkig weet nog bijna niemand mijn naam. Gaat hard met mijn anonimiteit hier.
Oh nee?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:42 schreef Sardu het volgende:
Nietquote:
klopt jee Facebook naam noey?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:42 schreef Sardu het volgende:
Doe ze weer naar vorenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Niet
Ik heb mijn haren naar achteren nu, nu ben ik dus een coole boii.
Aww krulliequote:
Als je op TC komtquote:
Ja, als ik langer door was gegaan met paardrijden en het nu nog regelmatig zou doen zou ik dat ook hebbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind van die hele brave rustige paarden juist niks, ik vraag altijd om een paard met een beetje pitLekker racen joh.
Mijn vader?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moeten ik en krul hem opzoeken voor je?
WTF, hoezo stuurt híj jóú nou weer boze emailtjes?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Boze e-mailtjes, doet me niet veel.
Ik reageer gewoon met onzin
Via origin kan weinig misgaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:46 schreef Moira. het volgende:
Tevens is Sims 3 aan het downloaden nuAlleen pas op 1%
Beter gaat het downloaden en installeren goed
Later vanavond dan? Ik ga toch nog even hardlopenquote:
Omdat alles is zoals het in zijn hoofd zit, en dus is het niet zijn, maar mijn schuld.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
WTF, hoezo stuurt híj jóú nou weer boze emailtjes?
Waar is híj nou weer boos over
Originquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Via origin kan weinig misgaan.
Sims 4 eind 2014
Is goedquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Later vanavond dan? Ik ga toch nog even hardlopen
Loop ik hier de hele zooi op te startenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Later vanavond dan? Ik ga toch nog even hardlopen
Waar geeft hij jou precies de schuld van dan? Wat doe jij fout in zijn ogen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat alles is zoals het in zijn hoofd zit, en dus is het niet zijn, maar mijn schuld.
Nja, bij mij kan altijd alles mis gaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Via origin kan weinig misgaan.
Sims 4 eind 2014
Kan ik niet uitleggen, eigenlijk helemaal van niks, het is gewoon een projectie van zijn problemen op mij. Ik heb niks fout gedaan. Behalve "tegen de deur trappen als ik mijn zin niet krijg" (oftewel, toen er tassen voor de deur stonden en sloten waren vervangen, belde ik 100x aan, en pas toen ik boos tegen de deur schopte, deed er iemand open... logisch dat ik boos wordquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar geeft hij jou precies de schuld van dan? Wat doe jij fout in zijn ogen?
Het is jouw schuld dat hij de sloten heeft vervangen en je met 2 rugzakken kleding op straat heeft gezet?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat alles is zoals het in zijn hoofd zit, en dus is het niet zijn, maar mijn schuld.
Godver, wat jammer dat dat je vader moet zijn.. Liefdequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kan ik niet uitleggen, eigenlijk helemaal van niks, het is gewoon een projectie van zijn problemen op mij. Ik heb niks fout gedaan. Behalve "tegen de deur trappen als ik mijn zin niet krijg" (oftewel, toen er tassen voor de deur stonden en sloten waren vervangen, belde ik 100x aan, en pas toen ik boos tegen de deur schopte, deed er iemand open... logisch dat ik boos word) en dat ik zijn fiets (die hij aan mij had gegeven) had meegenomen. Ik wilde hem gewoon terug pakken.
Dat is momenteel wel een beetje de hamvraag ja. Van alles wat me duidelijk is, is dit het enige waar ik nog geen kut van begrijp.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar weet je al waar hij nou precies boos om is dan? Wat hem ineens deed besluiten om je eruit te gooien?
"Ik had altijd goeie voornemens die maar 1 dag stand hielden" en "Ik gaf een grote mond"quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het is jouw schuld dat hij de sloten heeft vervangen en je met 2 rugzakken kleding op straat heeft gezet?
Dat doet hij toch zelf![]()
Maar weet je al waar hij nou precies boos om is dan? Wat hem ineens deed besluiten om je eruit te gooien?
Wat een mafkeesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kan ik niet uitleggen, eigenlijk helemaal van niks, het is gewoon een projectie van zijn problemen op mij. Ik heb niks fout gedaan. Behalve "tegen de deur trappen als ik mijn zin niet krijg" (oftewel, toen er tassen voor de deur stonden en sloten waren vervangen, belde ik 100x aan, en pas toen ik boos tegen de deur schopte, deed er iemand open... logisch dat ik boos word) en dat ik zijn fiets (die hij aan mij had gegeven) had meegenomen. Ik wilde hem gewoon terug pakken.
Die zijn met dikke ruzie uit elkaar gegaan toen ik 4 was. Die hebben geen contact meer met elkaar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een mafkeesDie moet duidelijk hulp zoeken. Wat zegt je moeder nou van deze hele situatie, ik neem aan dat zij ook wel met hem gesproken heeft?
Je vader klinkt niet als een persoon die kinderen had moeten krijgen, als je al niet eens snapt dat je kind anders is dan jijquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
"Ik had altijd goeie voornemens die maar 1 dag stand hielden" en "Ik gaf een grote mond"
Geen wonder dat ik een grote mond geef als er altijd bullshit is om niks
Vaag gedoequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Die zijn met dikke ruzie uit elkaar gegaan toen ik 4 was. Die hebben geen contact meer met elkaar.
Mijn moeder kent de hele situatie, had het ook zelf meegemaakt.
Precies, hij kan ook een hele goeie vader zijn hoor, stopt veel energie in dingen zoals school en werkt hard, maar gewoon... ja ik weet ook niet. Hij had vroeger ook niet zo'n goeie jeugd enzo.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je vader klinkt niet als een persoon die kinderen had moeten krijgen, als je al niet eens snapt dat je kind anders is dan jij
Waarom ben je niet bij je moeder gaan wonen toen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Die zijn met dikke ruzie uit elkaar gegaan toen ik 4 was. Die hebben geen contact meer met elkaar.
Mijn moeder kent de hele situatie, had het ook zelf meegemaakt.
De originele of de gekraakte versie?quote:
Als je het hele verhaal weet is het pas vaagquote:
Kijk. Volgende keer hoef je de courgettes ook niet te laten liggenquote:
Ze had het net over Origin, dus ze heeft het gekocht. Denk ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
De originele of de gekraakte versie?
Alles is origineel, behalve meubels enzoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
De originele of de gekraakte versie?
Ik gebruik steamquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ze had het net over Origin, dus ze heeft het gekocht. Denk ik.
had het volgens mij nog nooit opquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]je bent van gedachten veranded?
Dan is dat juist om van te leren hoe het wél moet, niet om je kind hetzelfde aan te doen als jij hebt gehad.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Precies, hij kan ook een hele goeie vader zijn hoor, stopt veel energie in dingen zoals school en werkt hard, maar gewoon... ja ik weet ook niet. Hij had vroeger ook niet zo'n goeie jeugd enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |