Nietquote:
klopt jee Facebook naam noey?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:42 schreef Sardu het volgende:
Gelukkig weet nog bijna niemand mijn naam. Gaat hard met mijn anonimiteit hier.
Doe ze weer naar vorenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Niet
Ik heb mijn haren naar achteren nu, nu ben ik dus een coole boii.
Aww krulliequote:
Als je op TC komtquote:
Ja, als ik langer door was gegaan met paardrijden en het nu nog regelmatig zou doen zou ik dat ook hebbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind van die hele brave rustige paarden juist niks, ik vraag altijd om een paard met een beetje pitLekker racen joh.
Mijn vader?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moeten ik en krul hem opzoeken voor je?
WTF, hoezo stuurt híj jóú nou weer boze emailtjes?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:41 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Boze e-mailtjes, doet me niet veel.
Ik reageer gewoon met onzin
Via origin kan weinig misgaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:46 schreef Moira. het volgende:
Tevens is Sims 3 aan het downloaden nuAlleen pas op 1%
Beter gaat het downloaden en installeren goed
Later vanavond dan? Ik ga toch nog even hardlopenquote:
Omdat alles is zoals het in zijn hoofd zit, en dus is het niet zijn, maar mijn schuld.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
WTF, hoezo stuurt híj jóú nou weer boze emailtjes?
Waar is híj nou weer boos over
Originquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Via origin kan weinig misgaan.
Sims 4 eind 2014
Is goedquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Later vanavond dan? Ik ga toch nog even hardlopen
Loop ik hier de hele zooi op te startenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Later vanavond dan? Ik ga toch nog even hardlopen
Waar geeft hij jou precies de schuld van dan? Wat doe jij fout in zijn ogen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Omdat alles is zoals het in zijn hoofd zit, en dus is het niet zijn, maar mijn schuld.
Nja, bij mij kan altijd alles mis gaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Via origin kan weinig misgaan.
Sims 4 eind 2014
Kan ik niet uitleggen, eigenlijk helemaal van niks, het is gewoon een projectie van zijn problemen op mij. Ik heb niks fout gedaan. Behalve "tegen de deur trappen als ik mijn zin niet krijg" (oftewel, toen er tassen voor de deur stonden en sloten waren vervangen, belde ik 100x aan, en pas toen ik boos tegen de deur schopte, deed er iemand open... logisch dat ik boos wordquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar geeft hij jou precies de schuld van dan? Wat doe jij fout in zijn ogen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |