Ik heb nog maar 1 keer op een paard gezeten dus dat lijkt mij geen goed ideequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alsnog lijkt het me wel tof. Heb wel eens met een vriendin nog ergens een paard gehuurd om buitenritten te maken. Dat is ook wel tof
Ik heb wel aardig wat keren van die eigenwijze kakpaarden gehad die als een kut lopen te trekken en bokken en gewoon niet doen wat je wilt, geef mij maar een lief braaf onderdanig paard, hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sommige mensen vinden het blijkbaar nog erg moeilijk om hun paard onder controle te houden!
Ik vind van die hele brave rustige paarden juist niks, ik vraag altijd om een paard met een beetje pitquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb wel aardig wat keren van die eigenwijze kakpaarden gehad die als een kut lopen te trekken en bokken en gewoon niet doen wat je wilt, geef mij maar een lief braaf onderdanig paard, hoor
Wil echt weer paardrijden
Dat gevoel wanneer je tijden geen paard meer hebt gereden en het dan weer minstens een uur duurt en je eraf stapt en dan nog minstens een half uur het gevoel hebt dat je o-benen hebt
Courgette is wel lekker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:51 schreef Murdera het volgende:
Voor me laten kokenwel courgette. Ben benieuwd
Stiekem gewoon een beetje seksuele lusten botvieren op een paard.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind van die hele brave rustige paarden juist niks, ik vraag altijd om een paard met een beetje pitLekker racen joh.
Hjb, zal jou eens op een bord leggenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:55 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Stiekem gewoon een beetje seksuele lusten botvieren op een paard.
Bah
'Ik zeg het goed en ik zeg het kort: Paardenvlees hoort op een bord.'
Zijn er borden van 2 meter dan ?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hjb, zal jou eens op een bord leggen.
Is lekkerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:51 schreef Murdera het volgende:
Voor me laten kokenwel courgette. Ben benieuwd
Gewoon in stukjes hakken en in de vriezer bewaren toch, de rest is voor de katten L@quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zijn er borden van 2 meter dan ?
da ga ik dus zo doenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is lekkerleer het eten, net als aubergine
Auberginequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is lekkerleer het eten, net als aubergine
Wat is het dan eigenlijk allemaal?quote:
Ik snap deze nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Aubergine![]()
Doet me altijd denken aan mannen van de radio.
ik geloof pastaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is het dan eigenlijk allemaal?
[..]
Ik snap deze niet
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is het dan eigenlijk allemaal?
[..]
Ik snap deze niet
Bis späterquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:03 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga me eens aankleden en op pad.
Gegroet vrinden.
Goeie shit als je stoned bent.quote:
Holaquote:
Zou daar niet over inzitten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:09 schreef Murdera het volgende:
Euh kut die van de pep is vriendin van vroegere scharrel
Hahahahahahaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:09 schreef Murdera het volgende:
Euh kut die van de pep is vriendin van vroegere scharrel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |