Yes en nog steeds ben ik een paardenmeisje. Rijd dan wel geen paard meer maar ben niet snel bang voor paarden en wil altijd elk paard knuffelen die ik ziequote:
Thanksquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mono weet het vast ook wel!Maar dm staat altijd op. Zo moeilijk is het niet.
Doet me denken aan rose mcgowan in planet terror.quote:
JA DAT ZIE JE TOCH.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
HALLON VAS DOET JE FOK HET ALWEER?
Je bent zelf een luxepaardje.quote:
Ook leuk, met een trui erop ofzoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik wil dan wel zo'n één:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1CA%200179468%20001%2069%203363%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=1&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Ik geef je gelijk, lekker hun snuit zoenenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Yes en nog steeds ben ik een paardenmeisje. Rijd dan wel geen paard meer maar ben niet snel bang voor paarden en wil altijd elk paard knuffelen die ik zie
Jijquote:
Jij snapt mequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk, lekker hun snuit zoenen
Paarden die 3 meter hoog zijn lijkt me ook wel eng jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar ik ben niet 3 meter hoog en ik bries ook niet
Is niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:40 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik heb niks met paarden maar zou wel willen kunnen paardrijden
Krijg je een platte buik en dikke ass van. Enige voordeel er aan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:40 schreef krullenbolletje het volgende:
+ Het is leuk en paarden zijn vet toffe dierenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Krijg je een platte buik en dikke ass van. Enige voordeel er aan.
Ja ook de enige reden dat ik het niet meer doe. Ik heb geen geld om alles te kopen + lessen zijn prijzigquote:
3 meter hoog? Vroeger in het land van ooit geweest? 1.80 was wel wat gek maar je kan overal mooi overheen kijken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:39 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar ik ben niet 3 meter hoog en ik bries ook niet
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:40 schreef krullenbolletje het volgende:
Helaasquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ook de enige reden dat ik het niet meer doe. Ik heb geen geld om alles te kopen + lessen zijn prijzig
Alsnog lijkt het me wel tof. Heb wel eens met een vriendin nog ergens een paard gehuurd om buitenritten te maken. Dat is ook wel tofquote:
Juist... Alleen mijn tieten hadden nooit zin om door te komen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Krijg je een platte buik en dikke ass van. Enige voordeel er aan.
Don't leave me all alone, just drop me off at home and i'll be fine.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |