quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
IK HEB 2X OP EEN MASERATI GEREDEN MAAR DAT IS EEN PAARD HAHA.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hoe moet je dat in je spel krijgen, dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
http://kickass.to/complet(...)-files-t7688288.html.
En dan alle sims3package dingen downloaden, easyyyy. Eindelijk leuke meubels
Leren rokjes zijn ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar heb ik geen figuur voorIk wil een leren rokje hebben haha. En nog leren pumps, heb alleen zwarte lak pumps
Ik mag binnenkort een leren broek aan omdat een bruiloft in jaren 50/60 stijl.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn afkeer voor leren shorts/broeken is groot.
Zuurvleesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je moet ze dan uitpakken met winrar (map voor mapquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoe moet je dat in je spel krijgen, dan?
Heb 'm nog niet eens geinstalleerd maar vraag het maar alvast
Mijn god.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik mag binnenkort een leren broek aan omdat een bruiloft in jaren 50/60 stijl.![]()
Hopen dat niemand in deventer dan op straat is.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik mag binnenkort een leren broek aan omdat een bruiloft in jaren 50/60 stijl.![]()
Veel plezierquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:26 schreef Typisch het volgende:
maarre ok ik ben mijn huisje nog een beetje opruimen en dan voetbal kijken, spacecake eten en spacende films kijken oid
gegroet FOK!'ertjes, lief spelen
Wil je foto maken voor me?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Onder het mom, als Jim Morrison het kan....quote:
Ik zoek het later allemaal nog wel eens uitquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je moet ze dan uitpakken met winrar (map voor map![]()
), die sims3packages (je kan ook .package doen maar da's weer een heul gedoe), en dan gewoon dubbelklik. Die launcher doet het werk voor je.
Herkenbaar wanneer simsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:32 schreef Snowbells het volgende:
AAH NOG MAAR 9 MINUTEN DAN ALLES GEDOWNLOAD EN SIMSEN
DOEI SOCIAAL LEVEN GR
Mono weet het vast ook wel!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik zoek het later allemaal nog wel eens uitDM je nog wel als ik 't niet meer weet
quote:
Zit je op lookbook?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wil dan wel zo'n één:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Leren rokjes zijn ook![]()
[ afbeelding ]
Ik nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe niet zo. Jij zou schijten als je op een paard met schofthoogte van 1.85 zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |