Vrouwen mogen dat. Snap dat dan. Wij mogen pagina's vol praten over nagellak en kledingquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:23 schreef Sardu het volgende:
Laatst een half topic door moeten spitten met jurkjes nagellak en weetikveelwat voor wijvenprullaria en dan gaat het iets over autos (aanleiding was snowie) en dan BAM vrouweninvasie.![]()
Ik ga in een hoekje zitten snijden.![]()
WIE WAT WAAR HOE?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik heb for free ALLE sims 3 store dingen gedownload. Boh.
Dat is het mooie aan die RS. Vrouwen zien enkel een Twingo die ze schattig vinden, mannen zien het RS-logotje en weten wat het echt isquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar denken vrouwen anders over als ze worden opgehaald in zo'n bolide als die van mij.
Het is niet eerlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:23 schreef Sardu het volgende:
Laatst een half topic door moeten spitten met jurkjes nagellak en weetikveelwat voor wijvenprullaria en dan gaat het iets over autos (aanleiding was snowie) en dan BAM vrouweninvasie.![]()
Ik merk het.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vrouwen mogen dat. Snap dat dan. Wij mogen pagina's vol praten over nagellak en kleding![]()
Laatst een Ferrari voorbij geracet bij een stoplicht.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat is het mooie aan die RS. Vrouwen zien enkel een Twingo die ze schattig vinden, mannen zien het RS-logotje en weten wat het echt is
http://kickass.to/complet(...)-files-t7688288.htmlquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
WIE WAT WAAR HOE?
Ik kan via Origin ofzoiets als het goed is gratis de sims 3 downloaden want gratis verzilverings code gekregen van DrNick.
Weet alleen nog niet helemaal of m'n laptop het aan kanWellicht eerst ff opschonen enzo
Je kunt ook gezellig mee praten over nagellakquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik merk het.![]()
Wedden dat mannen over een paar jaar hun stemrecht moeten inleveren. Omgekeerde wereld hier.
Altijd rood of roze. Soms kan zwart ook wel edgy staanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kunt ook gezellig mee praten over nagellak
EMANCIPATIE!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:23 schreef Sardu het volgende:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:23 schreef Sardu het volgende:
Prachtig is dat jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laatst een Ferrari voorbij geracet bij een stoplicht.Die kop van die gozer die er in zat.
Rood, roze of roze met glitters. Ik heb een nagellakrek aan de muurquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Altijd rood of roze. Soms kan zwart ook wel edgy staan
Ik heb mooie donkergroene metallic nagellak...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je kunt ook gezellig mee praten over nagellak
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:28 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik heb mooie donkergroene metallic nagellak...
...in het dashboardkastje, voor steenslag
[..]
Je moet ze goed combineren en dat kunnen er weinigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijn afkeer voor leren shorts/broeken is groot.
[..]
IK HEB 2X OP EEN MASERATI GEREDEN MAAR DAT IS EEN PAARD HAHA.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
DE VADER VAN MIJN BESTE VRIENDIN HEEFT EEN MASERATI EN EEN HUIS IN CYPRUS JA BITCH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |