Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chillen muziekmixje bij de eigen Stu:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Moest toch wat staan en wou mijn liefde voor snowie er niet te dik bovenop leggen.quote:
Dit is m'n topper in de klasse 'Betaalbare Droomauto'. Heb h'm nu ruim een jaar en kijk nog elke dag even om na het parkerenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:57 schreef Sardu het volgende: [..] Ik ben het niet met je eens.
supra plaatje is misschien wat ongelukkig gekozen omdat ik zelf ook niet echt fan ben van plastic uitbouw autos en origineel is ie mooi genoeg. Die kont.
Smaken verschillen gelukkig en daar ben ik ook wel blij om. Wat vindt jij een mooie auto dan?
![]()
Wel laatst cky weer eens gekeken.quote:
Oke, oke kan ik me goed in vinden en vind het ook zeker geen lelijke auto.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:04 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dit is m'n topper in de klasse 'Betaalbare Droomauto'. Heb h'm nu ruim een jaar en kijk nog elke dag even om na het parkeren![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik al bijna 10 jaarquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik heb 12 september 18 jaar levenservaring
Snap er echt geen fak meer vanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:09 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Mano_ blowde van vroege leeftijd
Oh dat is echt balen manquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oke, oke kan ik me goed in vinden en vind het ook zeker geen lelijke auto.
Doet me altijd aan een nissan silvia s15 denken waar ik heel lang centjes voor heb lopen sparen en uiteindelijk de koop niet door ging.![]()
[ afbeelding ]
Mja, klopt niet echt neequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
10 jaar levenservaring?lijkt je dat niet wat weinig
28 dus.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mja, klopt niet echt nee
Ik bedoel dus dat ik bijna 10 jaar 18 ben
Dat gevoel ken ik.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:11 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Mja, klopt niet echt nee
Ik bedoel dus dat ik bijna 10 jaar 18 ben
Niks leuker dan een vriend pesten die stoned isquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben vet stonedNiet eerlijk om me te dan te pesten
In het begin wel, achteraf blij van want een vriend heeft daar een auto gekocht met allerlei gebreken.quote:
Ouwelulquote:
Ben ik je vriend? Wat liefquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Niks leuker dan een vriend pesten die stoned is
Mja, toch, als je er al een hele tijd naar uitkijkt en het dan toch niet door gaatquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
In het begin wel, achteraf blij van want een vriend heeft daar een auto gekocht met allerlei gebreken.
[..]
Ouwelul![]()
Oh ja primaquote:
Ohquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh ja prima
Maar ik bedoelde dat ik een vriend heb en wanneer we beiden stoned zijn is het heel leuk om hem te irriteren
Wel RS?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:14 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn racemonster.Maar dan zonder die gay raceprint en met witte accenten, o.a spoiler, spiegels en velgen zijn wit.
Jazeker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wel RS?
Wat een geweldige auto's weten die jongens van RenaultSport toch altijd te bouwen. Onverslagen in de segmenten
Hippies dragen geen nike air maxquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ben iedereen zijn vriend behalve van mur want die is een hippie
Ijskoffiequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:15 schreef Amarantha het volgende:
Blikje ijskoffie en joint. Wat een leven
aspirant hippiequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hippies dragen geen nike air max
Heb hem al ruim een jaar hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hèt bewijs dat 130pk genoeg is voor een hoop lol![]()
Veel plezier er mee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |