Niets mis mee. Behalve als het halve liters Schultenbrau of vergelijkbare paupermerken zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik doel meer op dat hij een biertje gaat drinken in het park
Het gekke oosten is te koud voor bier in het park.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:59 schreef Murdera het volgende:
Zonnetje. Tijd om die parkje te checken en bierie klappen
Geen idee en geen ideequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoe oud is die kerel nou eigenlijk en leeft ie nog?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geen idee en geen idee
Ik heb wel zijn fobo voor je: Fotoboek van DopeBoy
quote:Hey Fok!Kers...Dit is de enige echte foto van Dopeboy (jajaja na al die tijd!). Ik zal af en toe wel ff een andere foto erop zetten als ik zin heb. Iedereen mag naar mij emailen of een berichtje plaatsen, no problem. En als je een lieve meid bent, mag je zeker ff emailen!
Peace,
Dopeboy
En hoe is het met baas Onurquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hoe oud is die kerel nou eigenlijk en leeft ie nog?
Oh bedankt ben ik een tokkie?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
dat zie ik alleen tokkies en zwervers doen
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die reeks
ONZ / Baas fotosoep #9
Veel plezier grquote:
Tering, voor dat geld had ik mijn rijbewijs, inclusief theorie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:25 schreef Snowbells het volgende:
25 rijlessen inclusief praktijk examen
1185.00 EUR
En dan ook nog een auto ergens fixen, gvd dit is te duurquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tering, voor dat geld had ik mijn rijbewijs, inclusief theorie.
Ik ben daar echt totaal niet mee bezig, ik word waarschijnlijk zo iemand die op zijn 26ste een keer er aan gaat beginnen maar /carequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:25 schreef Snowbells het volgende:
1185.00 EUR
Ik ook, maar dat waren dan ook maar 21 lessenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tering, voor dat geld had ik mijn rijbewijs, inclusief theorie.
Daar heb ik mijn baas voor. Maar een beginnersauto hoeft niet veel te kosten hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En dan ook nog een auto ergens fixen, gvd dit is te duur
Je kans op werk gaat aanzienlijk omhoog met een auto rijbewijsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:28 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben daar echt totaal niet mee bezig, ik word waarschijnlijk zo iemand die op zijn 26ste een keer er aan gaat beginnen maar /care
genietenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik doel meer op dat hij een biertje gaat drinken in het park
Tja dat zoek ik na mijn studie wel uitquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Je kans op werk gaat aanzienlijk omhoog met een auto rijbewijs
Ik zou echt geen leaseslet willen, ben veel te veel een petrol head daarvoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn baas voor. Maar een beginnersauto hoeft niet veel te kosten hoor.
Dat ben ik dan weer niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik zou echt geen leaseslet willen, ben veel te veel een petrol head daarvoor
Dit was ik een aantal jaar geleden ook ongeveer kwijt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:25 schreef Snowbells het volgende:
1185.00 EUR
Ik ook eigenlijk niet maar mijn autos overlijden altijd met mij erin dus heb er al een aantal jaar geen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:30 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik zou echt geen leaseslet willen, ben veel te veel een petrol head daarvoor
Ik wil dan zo'n belastingsvrije auto of een kiaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:37 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dit was ik een aantal jaar geleden ook ongeveer kwijt.
Gelukkig een aardige baas die de helft heeft meebetaald.
Persoonlijk zou ik nooit voor kia kiezen. Sowieso ben ik gek van japanse autos (nee niet de hybrid) dus zal het al snel een toyota, mitsubishi of mazda worden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil dan zo'n belastingsvrije auto of een kia7 jaar garantie
Beetje touren in m'n waggie naar chille mensen
Japannersquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik nooit voor kia kiezen. Sowieso ben ik gek van japanse autos (nee niet de hybrid) dus zal het al snel een toyota, mitsubishi of mazda worden.
Belastingvrij is volgend jaar ook afgelopen (terecht ook), of je moet een oldtimer van 40 jaar willen:Dquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik wil dan zo'n belastingsvrije auto of een kia7 jaar garantie
Beetje touren in m'n waggie naar chille mensen
Meh, ik vind Japanners zo'n gebrek aan design hebben.. Net als Duitsers.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:42 schreef Sardu het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik nooit voor kia kiezen. Sowieso ben ik gek van japanse autos (nee niet de hybrid) dus zal het al snel een toyota, mitsubishi of mazda worden.
Whut? Dat van die duitse autos kan ik inkomen maar japanners gebrek aan design? Wel eens langs een rx-7 gelopen of bovengenoemde supra? Ik vind de lijnen in die autos echt prachtig.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Meh, ik vind Japanners zo'n gebrek aan design hebben.. Net als Duitsers.
Kwalitatief wel goede auto's
Ze missen imo altijd uitstraling. Moet de eerste Jap nog tegen komen die ik nakijk als 'ie voorbij komt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whut? Dat van die duitse autos kan ik inkomen maar japanners gebrek aan design? Wel eens langs een rx-7 gelopen of bovengenoemde supra? Ik vind de lijnen in die autos echt prachtig.
Ik ben het niet met je eens.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:53 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ze missen imo altijd uitstraling. Moet de eerste Jap nog tegen komen die ik nakijk als 'ie voorbij komt.
Die Supra bijvoorbeeld, koplampen passen er niet bij en zijn duf, spoiler slaat nergens op, gaten in de motorkap passen er niet lekker bij, sideskirts passen er niet bij.. Het is meer een bij elkaar geraapt zooitje zeg maar. Cohesie, dat mis ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |