Niks leuker dan een vriend pesten die stoned isquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben vet stonedNiet eerlijk om me te dan te pesten
In het begin wel, achteraf blij van want een vriend heeft daar een auto gekocht met allerlei gebreken.quote:
Ouwelulquote:
Ben ik je vriend? Wat liefquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Niks leuker dan een vriend pesten die stoned is
Mja, toch, als je er al een hele tijd naar uitkijkt en het dan toch niet door gaatquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
In het begin wel, achteraf blij van want een vriend heeft daar een auto gekocht met allerlei gebreken.
[..]
Ouwelul![]()
Oh ja primaquote:
Ohquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Oh ja prima
Maar ik bedoelde dat ik een vriend heb en wanneer we beiden stoned zijn is het heel leuk om hem te irriteren
Wel RS?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:14 schreef Typisch het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn racemonster.Maar dan zonder die gay raceprint en met witte accenten, o.a spoiler, spiegels en velgen zijn wit.
Jazeker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:17 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Wel RS?
Wat een geweldige auto's weten die jongens van RenaultSport toch altijd te bouwen. Onverslagen in de segmenten
Hippies dragen geen nike air maxquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ben iedereen zijn vriend behalve van mur want die is een hippie
Ijskoffiequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:15 schreef Amarantha het volgende:
Blikje ijskoffie en joint. Wat een leven
aspirant hippiequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hippies dragen geen nike air max
Heb hem al ruim een jaar hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 19:20 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hèt bewijs dat 130pk genoeg is voor een hoop lol![]()
Veel plezier er mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |