SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur
Dat gebeurt vaker. Weet je wel hoe moeilijk het is om een gezicht te bedenken.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:57 schreef Dr.Smoke het volgende:
Weet niet of dit al eerder langs is gekomen in deze reeks maar wel grappig hoe de hoofdpersonages lijken op de voice-actors:
[ afbeelding ]
Echt wel, tel nu al de dagen af. Ik ga wel voor de midnight release.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:07 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Die laatste dagen gaan zoooo lang duren...
GTA 4 ligt nog bij een neef van me, maar heb nog wel het discje liggen van LAD en TBOGTquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:17 schreef YazooW het volgende:
Gewoon GTA4 helemaal kapot spelen nu.![]()
Je merkt sowieso dat de GTA4 Multiplayer op het moment veel meer gespeeld wordt dan normaal. Multiplayer Races in GTA4 blijven baas.
Zijn dit echt de voice actors of gewoon look-a-likes? Op IMDb staan ze namelijk nog niet.quote:Op zondag 18 augustus 2013 19:57 schreef Dr.Smoke het volgende:
Weet niet of dit al eerder langs is gekomen in deze reeks maar wel grappig hoe de hoofdpersonages lijken op de voice-actors:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:33 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Zijn dit echt de voice actors of gewoon look-a-likes? Op IMDb staan ze namelijk nog niet.
Ze hebben de screenshot nog uitgerekt, maar het mocht niet baten.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:38 schreef YazooW het volgende:
Die neger lijkt trouwens helemaal niet op zijn character
Ja die is wel wat dikkerquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:38 schreef YazooW het volgende:
Die neger lijkt trouwens helemaal niet op zijn character
quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:42 schreef nattermann het volgende:
Miljaar dit wordt zonne vette game man
Eerst nog ff op vakantie
Dan ben ik alweer bijna een week thuisquote:Op zondag 18 augustus 2013 21:51 schreef Keukendrol het volgende:
[..]Je vakantie plannen als gta v uitkomt.
Dat heb je zo gepland natuurlijk.quote:Op zondag 18 augustus 2013 22:01 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dan ben ik alweer bijna een week thuis
Had vorig jaar de Episodes From versie gekocht.quote:Op zondag 18 augustus 2013 21:20 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
GTA 4 ligt nog bij een neef van me, maar heb nog wel het discje liggen van LAD en TBOGT
Ja gewoon in de brievenbus op releasequote:Op maandag 19 augustus 2013 11:24 schreef jackson het volgende:
Mensen hier ervaring met bestellingen bij bol.com. Knikkeren ze zo'n game gewoon in je brievenbus?
Anders bestel ik hem daar namelijk
Dank, dat wilde ik even weten. Dan moest ik hem maar bestellen en over een paar maanden op de next-gen console maar weerquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja gewoon in de brievenbus op release
Ik bestel hem ook daar.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:28 schreef jackson het volgende:
[..]
Dank, dat wilde ik even weten. Dan moest ik hem maar bestellen en over een paar maanden op de next-gen console maar weer. Teh horror.
Direct maar gedaan, is dat ook weer klaar. Ik vind het wel ideaal dat ze hem thuis in je brievenbus gooien, daarbij is Bol betrouwbaar in mijn optiek. Geen idee of ze hem ook daadwerkelijk op releasedag in de brievenbus bezorgen maar een dagje later maakt me ook weinig uit. Thuis komen van je werk en direct aan de gang kunnenquote:
Met de ervaringen die ik heb op release. Maar GTA is zo groot. Ik weet niet of ze genoeg voorraad krijgen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:36 schreef jackson het volgende:
[..]
Direct maar gedaan, is dat ook weer klaar. Ik vind het wel ideaal dat ze hem thuis in je brievenbus gooien, daarbij is Bol betrouwbaar in mijn optiek. Geen idee of ze hem ook daadwerkelijk op releasedag in de brievenbus bezorgen maar een dagje later maakt me ook weinig uit. Thuis komen van je werk en direct aan de gang kunnen
En wat moet deze vraag in een topic over een game?quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:52 schreef Spockjuh_ het volgende:
vraag, maak nu nog gebruik van de onboard video op mijn Int Core i5-3570K 3400 moederbord maar logischerwijs heb je een externe nodig om dit spel volledig te benutten.
Welke videokaart, max 200 euro, is het beste wat betreft prijs/kwaliteit om erbij te hangen?
zelf kwam ik uit bij de MSI N650 Ti maar suggesties en natuurlijk waarom wel/niet deze of een ander zijn welkom!
Hij is niet aangekondigd voor de PC en bestaat dus niet en dat maakt het volledig offtopic en ongewenst.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:03 schreef Spockjuh_ het volgende:
omdat ik de kaart speciaal voor de game wil kopen. En ja, duurt nog even voor 5 voor de pc gaat uitkomen maar dan kan ik me iig voorbereiden door IV weer uit de kast te trekken...
Ga eens weg.quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:52 schreef Spockjuh_ het volgende:
vraag, maak nu nog gebruik van de onboard video op mijn Int Core i5-3570K 3400 moederbord maar logischerwijs heb je een externe nodig om dit spel volledig te benutten.
Welke videokaart, max 200 euro, is het beste wat betreft prijs/kwaliteit om erbij te hangen?
zelf kwam ik uit bij de MSI N650 Ti maar suggesties en natuurlijk waarom wel/niet deze of een ander zijn welkom!
quote:Op maandag 19 augustus 2013 11:52 schreef Spockjuh_ het volgende:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:06 schreef Spockjuh_ het volgende:
mwoooah, glas half vol glas half leeg.
Koop die kaart dan in ieder geval wanneer V uit is voor PC, tegen die tijd is er vast weer een betere kaart te krijgen voor die 200 euro.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:03 schreef Spockjuh_ het volgende:
omdat ik de kaart speciaal voor de game wil kopen. En ja, duurt nog even voor 5 voor de pc gaat uitkomen maar dan kan ik me iig voorbereiden door IV weer uit de kast te trekken...
Daarnaast kan je voor die prijs een gebruikte console kopen en GTAV spelen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:10 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Koop die kaart dan in ieder geval wanneer V uit is voor PC, tegen die tijd is er vast weer een betere kaart te krijgen voor die 200 euro.
Je kunt er ook een beste bult Schultenbräu mee kopen, maar daar vroeg die knakker niet naar (alhoewel zijn vraag sowieso een beetje onzinnig is, zonder officiële aankondiging van de PC-versie).quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:13 schreef Rogan het volgende:
Daarnaast kan je voor die prijs een gebruikte console kopen en GTAV spelen.
V&A / [TK] Xbox 360 Slim. 250GB + FIFA13
SPAM
Ik wou hem alleen maar helpen hoorquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je kunt er ook een beste bult Schultenbräu mee kopen, maar daar vroeg die knakker niet naar (alhoewel zijn vraag sowieso een beetje onzinnig is, zonder officiële aankondiging van de PC-versie).
En daar heb je ook iets aan aangezien dat iets is wat bestaat in tegenstelling tot de GTA5 PC versie.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je kunt er ook een beste bult Schultenbräu mee kopen
Daarom tijpte ik daarna ook nog:quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:19 schreef Godtje het volgende:
En daar heb je ook iets aan aangezien dat iets is wat bestaat in tegenstelling tot de GTA5 PC versie.
Die is op dit moment net zo echt als de kerstman
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
(alhoewel zijn vraag sowieso een beetje onzinnig is, zonder officiële aankondiging van de PC-versie).
Ik wilde graag nog even benadrukken hoe stom zijn vraag was. Dubbele bevestiging.quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daarom tijpte ik daarna ook nog:
[..]
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
En daar heb je ook iets aan aangezien dat iets is wat bestaat in tegenstelling tot de GTA5 PC versie.
Die is op dit moment net zo echt als de kerstman
quote:
quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:22 schreef Godtje het volgende:
Ik wilde graag nog even benadrukken hoe stom zijn vraag was. Dubbele bevestiging.
Goede vraagquote:Op maandag 19 augustus 2013 11:52 schreef Spockjuh_ het volgende:
Smaakt dat lekker ja? Met een sausje of gewoon kaal?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:43 schreef jackson het volgende:
Zelf heb ik liever een ATI, maar dat is compleet smaak.
Mijn friet heb ik graag met saus, dat andere graag kaal of een streepje. Nouja, eigenlijk gewoon liever een streepjequote:Op maandag 19 augustus 2013 12:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Smaakt dat lekker ja? Met een sausje of gewoon kaal?
Friet ken ik niet. Wat is dat?quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Mijn friet heb ik graag met saus, dat andere graag kaal of een streepje. Nouja, eigenlijk gewoon liever een streepje
http://lmgtfy.com/?q=frietquote:Op maandag 19 augustus 2013 12:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Friet ken ik niet. Wat is dat?
In GTA5 kan je trouwens op de xbox en op de ps patat eten! Met Mayo!
Je doet je ondertitel eer aan, kan ik niks van zeggen.quote:
Hebben ze nu eindelijk ook Maxburgers in NL?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:44 schreef maxburger het volgende:
Ik ga hem niet meer kopen. Ik ben klaar met gamen.
Al een paar jaar in Groningenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:46 schreef wonton het volgende:
[..]
Hebben ze nu eindelijk ook Maxburgers in NL?
Die zitten ook in GTA 5. En daar kan je patat met mayo bestellen. Dan ga je in een soort god modequote:Op maandag 19 augustus 2013 13:46 schreef wonton het volgende:
[..]
Hebben ze nu eindelijk ook Maxburgers in NL?
Godtje mode?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die zitten ook in GTA 5. En daar kan je patat met mayo bestellen. Dan ga je in een soort god mode
Werkkamp. Zou niet gaan douchen daar.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik wilde m dus bij werkkamp bestellen. Na de TAN code te hebben ingevuld foutmelding dus is er wel geld afgeschreven maar de bestelling is niet geplaatst
Moet ik t opnieuw doen
Ok bedankt voor de info. Fijne dagquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:44 schreef maxburger het volgende:
Ik ga hem niet meer kopen. Ik ben klaar met gamen.
Wist ik nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:50 schreef maxburger het volgende:
[..]
Al een paar jaar in Groningen. Die dingen zijn niet te vreten.
HAHAHAHAAHAAHAHAHHAHAAquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:52 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Werkkamp. Zou niet gaan douchen daar.
IS dit trouwens fanmade of komt hij echt naar gamescom?quote:
Ja ... dat vraag ik me ook net afquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
IS dit trouwens fanmade of komt hij echt naar gamescom?
bij 3;28 gebruiken ze wel het copyright teken etc. van rockstar onderaan in de witte tekst, denk dat dat verboden is om het te gebruiken als dit niet van Rockstar zou komen toch?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:16 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ja ... dat vraag ik me ook net af
Maar stop de video eens op 03:28
en kijk eens wat er links onder in beeld staat.
Maar zal wel niet... Omdat het een Fanmade video is
GTA V komt niet meer uit.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:20 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
bij 3;28 gebruiken ze wel het copyright teken etc. van rockstar onderaan in de witte tekst, denk dat dat verboden is om het te gebruiken als dit niet van Rockstar zou komen toch?
Niet overdrijven, zo leuk was hij nou ook weer niet.quote:
Ik denk niet dat ze daar bij rockstar over zeiken. Of elke ander bedrijf met een beetje gevoel voor humor.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:20 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
bij 3;28 gebruiken ze wel het copyright teken etc. van rockstar onderaan in de witte tekst, denk dat dat verboden is om het te gebruiken als dit niet van Rockstar zou komen toch?
Op Gamescon kan je bij Saturn een nieuwe 360 + game kopen voor 88,-...quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:13 schreef Rogan het volgende:
[..]
Daarnaast kan je voor die prijs een gebruikte console kopen en GTAV spelen.
V&A / [TK] Xbox 360 Slim. 250GB + FIFA13
SPAM
Ik zag pics voorbij zien komen met de verschillende editions...daar in zag je bij 2 editions een deel van de bijgeleverde plattegrond...quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:07 schreef hvan het volgende:
Is er inmiddels al iets meer bekend hoe de map er uit gaat zien? Er gingen een tijdje geleden wel geruchten rond, maar heb sindsdien niks concreets meer boven water zien komen.
Ja, er zijn wegen en minimaal 1 vliegveld en ergens een tennisbaan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:07 schreef hvan het volgende:
Is er inmiddels al iets meer bekend hoe de map er uit gaat zien? Er gingen een tijdje geleden wel geruchten rond, maar heb sindsdien niks concreets meer boven water zien komen.
Alle video's van rockstar staan op de site of YouTube kanaal, staat het er daar niet tussen, dan is het fake...quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:20 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Je vergeet gebouwen en bruggen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, er zijn wegen en minimaal 1 vliegveld en ergens een tennisbaan.
Graag gedaan!
Er is een trophy voor als je de hypetrain mist.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:31 schreef budvar het volgende:
Ik snap dat eigenlijk niet zo goed, ik hoef doe map en de trophy's echt niet te zien voor ik het spel heb.
17 septemberquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:37 schreef Tropanzia het volgende:
Is het al bekend wanneer er nieuwe screenshots/filmpjes uitkomen?
Nog meer screens en filmpjes? Hoeft van mij niet anders blijft er niks over.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:37 schreef Tropanzia het volgende:
Is het al bekend wanneer er nieuwe screenshots/filmpjes uitkomen?
Das cool. 1 vliegveld.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, er zijn wegen en minimaal 1 vliegveld en ergens een tennisbaan.
Graag gedaan!
Dat dacht ik al.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Fuck? Echt? Zit er een rots in?
Dat is *breaking*! Dat wist ik nog niet.
Zoals ik al zei... Het is een fanmade videoquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:12 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Alle video's van rockstar staan op de site of YouTube kanaal, staat het er daar niet tussen, dan is het fake...
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is een trophy voor als je de hypetrain mist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door ChevyCaprice op 19-08-2013 18:02:07 ]Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Sorry godquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:47 schreef -CRASH- het volgende:
Als er over trophies/achivements wordt gesproken
Zet het dan ff in een spoiler tag.
Ik schrap je van de lijst...quote:
Leslie Benzies is godquote:
Of met een rpgquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:45 schreef fotostarter het volgende:
Niemand heeft het op jagen op die beesten
Lijkt me juist tof.
* fotostarter pakt 18wheeler en gaat richting de bossen. Klimt op de trailer met sniper om zo een paar beesten af te knallen.
Beren of haaien slachten met een mesquote:
Like RDRquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:52 schreef budvar het volgende:
[..]
Beren of haaien slachten met een mes
Nice dat ga ik ook zeker doen. Gewoon omdat het kanquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:45 schreef fotostarter het volgende:
Lijkt me juist tof.
* fotostarter pakt 18wheeler en gaat richting de bossen. Klimt op de trailer met sniper om zo een paar beesten af te knallen.
Zou ook wel tof zijn als net zoals in RDR mensen kan vastbinden en op "leuke" plekken kan neerleggen.quote:
Gewoon een mix van Just Cause RDR en GTA Vquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef budvar het volgende:
[..]
Zou ook wel tof zijn als net zoals in RDR mensen kan vastbinden en op "leuke" plekken kan neerleggen.
Ik ga op de easter bunny jagenquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:45 schreef fotostarter het volgende:
Lijkt me juist tof.
Dat is... Dat is...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:05 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik ga op de easter bunny jagen
En voordat ik em de nek omdraai
vraag ik waar de easter eggs liggen
Dat zijn niet easter eggs, in gta 4 was er bijvoorbeeld een groot kloppend hart in het vrijheidsbeeld dat is een easter eggquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:28 schreef fotostarter het volgende:
[..]![]()
Die dingen begin ik niet eens aan.
Zoek de 100 duivenlik mijn lul
Ga liever volle pin over de stoep heen liggen raggen om al die parapuutjes te zien vliegen
Ohw.. sorry. Ben niet zo goed met eierenquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:31 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat zijn niet easter eggs, in gta 4 was er bijvoorbeeld een groot kloppend hart in het vrijheidsbeeld dat is een easter egg
Haha, maar ik ben wel benieuwd wat voor leuke dingen ze er dit keer in hebben gestopt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:33 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ohw.. sorry. Ben niet zo goed met eieren
Stoer hoorquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waar ik dus zit in heb is met een hydra keihard een wolkenkrabber in vliegen. En nee, niet zoals GTA IV er gewoon tegenaan knallen, nee lieve Fokkertjes, er in.
Als dat tenminste kan
Tuurlijk kan dat nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waar ik dus zit in heb is met een hydra keihard een wolkenkrabber in vliegen. En nee, niet zoals GTA IV er gewoon tegenaan knallen, nee lieve Fokkertjes, er in.
Als dat tenminste kan
Ik ga toch echt eerst 1 missie doen anders zal je geen save game hebben denk ik, was tenminste in gta 4 zo.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:21 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik pak meteen de auto en ga alles op m'n gemak verkennen, daarna een helikopter of vliegtuig. Dan begin ik pas met de missies.
Ja sowieso de eerste missie zodat je kan saven, dat bedoel ik. Maar na de eerste missie alles even verkennen voordat je verder gaat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:35 schreef budvar het volgende:
[..]
Ik ga toch echt eerst 1 missie doen anders zal je geen save game hebben denk ik, was tenminste in gta 4 zo.
dankquote:
Dat was mijn plan ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:36 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ja sowieso de eerste missie zodat je kan saven, dat bedoel ik. Maar na de eerste missie alles even verkennen voordat je verder gaat.
Juist, en al helemaal als dit de grootste GTA map ooit is!quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:48 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat was mijn plan ookVliegtuig of helikopter scoren en eerst even op verkenningstocht.
Je gaat me niet vertellen dat je 24/7 aan school moet werkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:46 schreef Roemeen013 het volgende:
Maar waarom moet dit nou uitkomen als school weer begonnen is?Dit jaar is m'n examenjaar, in oktober heb ik pas één week vakantie en tot die tijd moet ik kei hard werken...
Tja.. Erg jammer inderdaad. (Ook voor mij het afstudeerjaar)quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:46 schreef Roemeen013 het volgende:
Maar waarom moet dit nou uitkomen als school weer begonnen is?Dit jaar is m'n examenjaar, in oktober heb ik pas één week vakantie en tot die tijd moet ik kei hard werken...
Jawel want heb over twee weken al een sectorproject...quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:50 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je 24/7 aan school moet werken
Sterkte en succes ermee. Dat wordt alleen in de vakantie spelen en als je net een paar uurtjes de tijd hebt in de week.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja.. Erg jammer inderdaad. (Ook voor mij het afstudeerjaar)
Ik studeer gelukkig in deeltijd, maar zit dan nog wel met werk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:52 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Jawel want heb over twee weken al een sectorproject...
[..]
Sterkte en succes ermee. Dat wordt alleen in de vakantie spelen en als je net een paar uurtjes de tijd hebt in de week.
Had je maar een vak moeten...oh wacht dat doe jequote:Op maandag 19 augustus 2013 21:52 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Jawel want heb over twee weken al een sectorproject...
[..]
Sterkte en succes ermee. Dat wordt alleen in de vakantie spelen en als je net een paar uurtjes de tijd hebt in de week.
Oh jij hebt geluk...quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:53 schreef budvar het volgende:
[..]
Had je maar een vak moeten...oh wacht dat doe je.
Ik ben zo blij met mijn werk, elke maand 2 weken vrij dus alle tijd om te gamen
Heeft niet zoveel met geluk te maken volgens mij.quote:
Ik had liever jouw werk gehad dan op school zitten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:57 schreef budvar het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met geluk te maken volgens mij.
Dat snap ik ja, er is nog altijd genoeg werk hoor in dit vak dus dan weet je wat je te doen staat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:59 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik had liever jouw werk gehad dan op school zitten.
Dat verdient nog lekker ook denk, maar mijn ding is het niet helemaal hahahaha.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:02 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat snap ik ja, er is nog altijd genoeg werk hoor in dit vak dus dan weet je wat je te doen staat.Binnenvaart is het trouwens
Verdient niet verkeerd nee, iig genoeg om de collecters edition te kopenquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:03 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Dat verdient nog lekker ook denk, maar mijn ding is het niet helemaal hahahaha.
Een die hard gaat te voet van noord naar zuid en van oost naar west....quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:48 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat was mijn plan ookVliegtuig of helikopter scoren en eerst even op verkenningstocht.
In totaal denk ik zo'n 6 uur?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:44 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Een die hard gaat te voet van noord naar zuid en van oost naar west....![]()
1. Houd zich aan de verkeersregels.
2. In de nacht doorlopen is toegestaan.
Hoeveel uur zou je daaraan kwijt zijn
Maar is de kans er niet dat je een bepaald aantal missies moet doen voor je naar een ander eiland kan? Zoals in elke gtaquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:48 schreef budvar het volgende:
[..]
Nope, vanaf het begin heb je toegang tot de gehele map.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:44 schreef Fritter het volgende:
[..]
Maar is de kans er niet dat je een bepaald aantal missies moet doen voor je naar een ander eiland kan? Zoals in elke gta
Oh dan heb ik dat nieuwtje gemistquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nope, vanaf het begin heb je toegang tot de gehele map.
Bron?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nope, vanaf het begin heb je toegang tot de gehele map.
Alleen gta 5 is een stukje groter dan gta 4, dus dat heeft wel zijn waarde dan weerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:07 schreef maxburger het volgende:
Straks begint het ellenlange wachten op GTA6.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:07 schreef maxburger het volgende:
Straks begint het ellenlange wachten op GTA6.
Pardon?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:13 schreef Fritter het volgende:
Bij deze: Nog 27 dagen, 22 uur en 47 minuten vanaf nu!
Het wachten is Bijna over!
Zou de map niet per deel ontsloten na het doorlopen van missies? Zoals in III, VC en SA, weet niet hoe het in IV was.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:36 schreef Roemeen013 het volgende:
Ja sowieso de eerste missie zodat je kan saven, dat bedoel ik. Maar na de eerste missie alles even verkennen voordat je verder gaat.
Schijnbaar krijg je nu een kleine introductie van de 3 karakters die op verschillende plaatsen van de map wonen. dus de map moet bijna wel geheel toegankelijk zijn vanaf het begin.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zou de map niet per deel ontsloten na het doorlopen van missies? Zoals in III, VC en SA, weet niet hoe het in IV was.
Ze kunnen ook allemaal in of vlakbij de stad wonen, al woont die hillbilly volgens het introfilmpje inderdaad ergens in een trailerparkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:37 schreef Mr.44 het volgende:
Schijnbaar krijg je nu een kleine introductie van de 3 karakters die op verschillende plaatsen van de map wonen. dus de map moet bijna wel geheel toegankelijk zijn vanaf het begin.
Is van maandag op dinsdag toch? Zal er voor veel mensen niet in zitten danquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:43 schreef kaos- het volgende:
Zijn er nog mensen die naar een midnight launch gaan?
Ja ik ben zo'n freak die de volgende dag vrij neemtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Is van maandag op dinsdag toch? Zal er voor veel mensen niet in zitten dan
Ik studeer, ga gewoon een weekje colleges skippenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:06 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ja ik ben zo'n freak die de volgende dag vrij neemt
Bij mij zit dat er niet inquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik studeer, ga gewoon een weekje colleges skippen
Hoe bedoel je geen zin?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:58 schreef EpicKnife het volgende:
Haha, ik moet waarschijnlijk nog maanden wachten voor een PC release.![]()
Mijn xbox staat te rotten in mijn kast en heb ook geen zin om dit spel voor de console te halen.
Dat vind ik echt oprecht zonde. Een game die zo goed is laten liggen en wachten totdat hij voor een ander systeem uitkomt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:58 schreef EpicKnife het volgende:
Mijn xbox staat te rotten in mijn kast en heb ook geen zin om dit spel voor de console te halen.
Dat doe je jezelf aan, als mijn ps3 nu stuk zou gaan zou ik echt direct een andere halen speciaal voor gta 5quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:58 schreef EpicKnife het volgende:
Het liefst koop ik geen spel meer voor de PS3 maar durf met de mogelijke leveringsproblemen de gok niet te nemen op de PS4. Gewoon Fifa 14 & GTA maar voor de PS3 kopen. Dan merk ik wel wanneer de PS4 goed voorradig is en de juiste titels allemaal beschikbaar zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:05 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat doe je jezelf aan, als mijn ps3 nu stuk zou gaan zou ik echt direct een andere halen speciaal voor gta 5
Fifa 14 kopenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Het liefst koop ik geen spel meer voor de PS3 maar durf met de mogelijke leveringsproblemen de gok niet te nemen op de PS4. Gewoon Fifa 14 & GTA maar voor de PS3 kopen. Dan merk ik wel wanneer de PS4 goed voorradig is en de juiste titels allemaal beschikbaar zijn.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan idd net zo goed 13 12 11 10 wegwerken met tip-ex en er 14 op zetten.
mensen die zonder kennis een mening vormenquote:
Ja inderdaad. Waar doe je da?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
mensen die zonder kennis een mening vormen
Yup, eerste keer ooit. Maar ja, gta v he, dan mag het.Zal ook niet meteen gaan gamen, aangezien dochterlief om 7 uur weer wakker is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:43 schreef kaos- het volgende:
Zijn er nog mensen die naar een midnight launch gaan?
Nou ja ik koop zeker nog wat spellen voor de ps3: gta 5, gt6, bf4, the bureau. Misschien nog wel meer, ik heb echt totaal nog geen behoefte aan de ps4. Kijk over 1,5-2 jaar wel eens of er dan een leuke bundel is voor de ps4.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Het liefst koop ik geen spel meer voor de PS3 maar durf met de mogelijke leveringsproblemen de gok niet te nemen op de PS4. Gewoon Fifa 14 & GTA maar voor de PS3 kopen. Dan merk ik wel wanneer de PS4 goed voorradig is en de juiste titels allemaal beschikbaar zijn.
Heb je GTA4 gespeeld op de xbox360?quote:
Dat wéét je dus niet. Rockstar zelf is de enige die dat jou gaat vertellen. Je kan speculeren, maar het feit dat mensen al ergens vanuit gaan is ronduit ergerlijk.quote:
Ja, het zijn me figuren hier... Speel zelf Ultimate Team en ik hoef jouw niet uit te leggen dat je dan gewoon het nieuwste deel wilt hebbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
mensen die zonder kennis een mening vormen
Gran Turismo wilde ik maar eens direct op de PS4 meepakken... Als ze die tenminste op een fatsoenlijke termijn releasen voor de PS4. Denk ergens begin volgend jaar de 4 maar aan te schaffen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:37 schreef budvar het volgende:
[..]
Nou ja ik koop zeker nog wat spellen voor de ps3: gta 5, gt6, bf4, the bureau. Misschien nog wel meer, ik heb echt totaal nog geen behoefte aan de ps4. Kijk over 1,5-2 jaar wel eens of er dan een leuke bundel is voor de ps4.
Ik zou er ook niet te hard vanuit gaan dat gta 5 naar next gen komt, gta online zal wel naar next gen komen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:54 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat wéét je dus niet. Rockstar zelf is de enige die dat jou gaat vertellen. Je kan speculeren, maar het feit dat mensen al ergens vanuit gaan is ronduit ergerlijk.
Gt6 komt voorlopig niet naar ps4 volgens mij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, het zijn me figuren hier... Speel zelf Ultimate Team en ik hoef jouw niet uit te leggen dat je dan gewoon het nieuwste deel wilt hebben.
[..]
Gran Turismo wilde ik maar eens direct op de PS4 meepakken... Als ze die tenminste op een fatsoenlijke termijn releasen voor de PS4. Denk ergens begin volgend jaar de 4 maar aan te schaffen.
Aan je reactie te lezen, doe je alsof je niet snapt dat mensen de nieuwe Fifa kopen. Dat zie je vaak bij mensen die of geen liefhebber zijn of een gebrek aan kennis rondom fifa hebben. Je wil toch de nieuwe transfers / teams / FUT / etc hebben. Het is toch ook onzin om te roepen dat je GTA5 niet moet kopen omdat je net zo goed GTA4 kunt spelen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Waar doe je da?![]()
Waarom denk je dat ik er geen kennis van heb?
Klote is dat allemaal zegquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:09 schreef budvar het volgende:
[..]
Gt6 komt voorlopig niet naar ps4 volgens mij.
Als je GTA5 en 4 gaat vergelijken dan is je inhoudelijke discussie op voorhand al verloren. Dat spel is zoals je zelf ook wel weet op elk punt anders dan zijn voorganger. In tegenstelling tot FIFA (en zoveel sport games van meerdere uitgevers).quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Aan je reactie te lezen, doe je alsof je niet snapt dat mensen de nieuwe Fifa kopen. Dat zie je vaak bij mensen die of geen liefhebber zijn of een gebrek aan kennis rondom fifa hebben. Je wil toch de nieuwe transfers / teams / FUT / etc hebben. Het is toch ook onzin om te roepen dat je GTA5 niet moet kopen omdat je net zo goed GTA4 kunt spelen?
Niet als je een ps3 hebt.quote:
Ik snap wat je bedoelt en kan me vinden in wat je zegt, maar ben het er niet mee eens. Wat je over GTA zegt helemaal waar, maar wat betreft FIFA is het wat kort door de bocht. Nu ben ik nogal een voetballiefhebber, dit zal ermee te maken hebben. Qua game-play is het niet altijd schokkend wat ze aanpassen maar FUT is weer het nodige in aangepast, dat is ook het enige wat ik speel binnen FIFA.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je GTA5 en 4 gaat vergelijken dan is je inhoudelijke discussie op voorhand al verloren. Dat spel is zoals je zelf ook wel weet op elk punt anders dan zijn voorganger. In tegenstelling tot FIFA (en zoveel sport games van meerdere uitgevers).
Meest gehoorde klacht in elke review is elk jaar weer dat de vernieuwingen achter blijven. Niet alleen bij FIFA ook bij Pes, Tiger woods, etc etc etc
En ik heb een mening omdat ik ben gestopt die zooi te kopen omdat ik net zo goed de game van het jaar ervoor kan spelen.
Die heb ik hoor... Maar ik wil graag zo snel mogelijk naar de 4 switchen, als het zinvol is dusquote:
En dat is dus mijn punt, voor mij is het echt nog niet zinvol om een ps4 aan te schaffen. Ik heb eigenlijk nog niet 1 spel gezien waar ik een ps4 voor wil kopen, ja bf4(64 manquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Die heb ik hoor... Maar ik wil graag zo snel mogelijk naar de 4 switchen, als het zinvol is dus
Ja, terecht.. Reden dat ik ook pas begin volgend jaar eens kijk hoe het ervoor staat. Nog niet bekend wanneer GT6 komt toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:26 schreef budvar het volgende:
[..]
En dat is dus mijn punt, voor mij is het echt nog niet zinvol om een ps4 aan te schaffen. Ik heb eigenlijk nog niet 1 spel gezien waar ik een ps4 voor wil kopen, ja bf4(64 man) maar ja om nou alleen daar een ps4 voor te kopen en dan geen gta 5 en gt6 daarop te kunnen spelen lijkt me niks.
Bekijk het interview met Leslie Benziesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:54 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat wéét je dus niet. Rockstar zelf is de enige die dat jou gaat vertellen. Je kan speculeren, maar het feit dat mensen al ergens vanuit gaan is ronduit ergerlijk.
Dat is zeker al bekend, eind van het jaar op bol.com staat 30 december.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, terecht.. Reden dat ik ook pas begin volgend jaar eens kijk hoe het ervoor staat. Nog niet bekend wanneer GT6 komt toch?
Kan je mij een stukje geven daaruit dan? Ik heb het even vlug doorgelezen hier op werk. Als hij daadwerkelijk toegeeft dat er ook iets anders aan zit te komen was het nu al world-news geweest.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:31 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Bekijk het interview met Leslie Benzies
Er wordt in dit deel over de toekomst van GTA op de next gen gepraatquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:38 schreef kaos- het volgende:
[..]
Kan je mij een stukje geven daaruit dan? Ik heb het even vlug doorgelezen hier op werk. Als hij daadwerkelijk toegeeft dat er ook iets anders aan zit te komen was het nu al world-news geweest.
Loopt snel opquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:43 schreef Rogan het volgende:
GTA V: GTA Online Features Around 700 Missions confirms Rockstar Games
http://www.reddit.com/r/g(...)around_700_missions/
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:44 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Loopt snel op![]()
Gisteren waren het er 500
quote:I think they are about 700 missions at this time. We hope you have a 500 always available, and are renewed continuously. You can also go to the Rockstar Social Club and get off more missions. So you can connect and download any player missions to populate your world online, both from friends and from other users.
Ja, allemaal leuk. Ik zit op werk, kan dus niet even alles beluisteren. Zou graag willen dat je een quote ergens van maakt, anders wordt het lastig bepalen of we over next-gen/pc kunnen praten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:40 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Er wordt in dit deel over de toekomst van GTA op de next gen gepraat
Jouw woorden geven dat aan!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Waar doe je da?![]()
Waarom denk je dat ik er geen kennis van heb?
Nu gaat m'n examenjaar al helemaal naar de klote...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:43 schreef Rogan het volgende:
GTA V: GTA Online Features Around 700 Missions confirms Rockstar Games
http://www.reddit.com/r/g(...)around_700_missions/
Ach YOLOquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:47 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Nu gaat m'n examenjaar al helemaal naar de klote...![]()
Examen zakkenrollen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:47 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Nu gaat m'n examenjaar al helemaal naar de klote...![]()
quote:
Maar het zijn er toch echt maar 27 staat er in die appquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 07:12 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Pardon?Die laatste 27 dagen duren het langst.
Je moet dus niks, je kiest er zelf voor. Niet zo janken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:58 schreef EpicKnife het volgende:
Volgend jaar Bachelor Plofkraken.quote:
Hahahaha!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:03 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Volgend jaar Bachelor Plofkraken.
Houden we even opquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:07 schreef -CRASH- het volgende:
iig reclame van GTA V op Gamescom
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Denk wel dat je hem ingame kan kopen. Iets als dlc ofzo.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:36 schreef kaos- het volgende:
Heb even wat informatie gekregen betreft het verkrijgen van de zeppelin (atomic blimp) bij de pre-orders.
Rockstar heeft een schatting gemaakt hoeveel pre-orders er aan zitten te komen en heeft bij die specifieke games een PSN/XBL code gedaan zodat je de zeppelin kan unlocken in de store.
Nu vraag ik me af, stel dat je nu geen pre-order plaatst, kan je dan helemaal niet die zeppelin krijgen? Of moet die je dan ingame "kopen" ?
Sowieso kopen, zeppelin <3quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:42 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Denk wel dat je hem ingame kan kopen. Iets als dlc ofzo.
Muah, ik was altijd al een consolegamer en ben nu geswitched naar pc sinds een jaar dus het bevalt mij tot nu toe wel. Ook games zijn goedkoper, maar ik kijk toch niet zo uit naar gta.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:03 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat vind ik echt oprecht zonde. Een game die zo goed is laten liggen en wachten totdat hij voor een ander systeem uitkomt.
Ik was vroeger ook een hardcore pc gamer (unreal tournament eurocups etc), maar vind het tegenwoordig véél fijner om lekker in de bank te hangen en op een groot scherm te gamen. Ook met vrienden is het gewoon gezelliger om beneden te zitten ipv een werkhouding te nemen achter een bureau. Maargoed dat is mijn eigen vergelijk, ik kan het me wel voorstellen dat mensen een pc fijner vinden in verband met performance.
Heeft je bron ook verteld of dat ook geldt voor pre-orders in Nederland? In mijn geval Free Record Shop.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:36 schreef kaos- het volgende:
Heb even wat informatie gekregen betreft het verkrijgen van de zeppelin (atomic blimp) bij de pre-orders.
Rockstar heeft een schatting gemaakt hoeveel pre-orders er aan zitten te komen en heeft bij die specifieke games een PSN/XBL code gedaan zodat je de zeppelin kan unlocken in de store.
Nu vraag ik me af, stel dat je nu geen pre-order plaatst, kan je dan helemaal niet die zeppelin krijgen? Of moet die je dan ingame "kopen" ?
Ik wil geen reclame maken, maar hier staat het beschreven ;quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:06 schreef Mirel het volgende:
[..]
Heeft je bron ook verteld of dat ook geldt voor pre-orders in Nederland? In mijn geval Free Record Shop.
De "gewone" heeft dus juist die code aangezien je een pre-order geplaatst hebt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:30 schreef Mirel het volgende:
Oh ik heb ook de gewone gepreoreded ;D
Maar nog ultiemer als doelwit. zo traag en groot.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:11 schreef Desunoto het volgende:
Zo'n zeppelin biedt wel heel veel gameplay mogelijkheden als je vanuit dat ding ook wapens mag afvuren. Dan zou het de ultieme verplaatsbare sniperlocatie worden. Laten we het hopen.
55 euro hier, niks extra'squote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:47 schreef Godtje het volgende:
GTA5 met pre order bonus, 10 euro tegoed bon en guid besteld voor 35 euro
Waar ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:47 schreef Godtje het volgende:
GTA5 met pre order bonus, 10 euro tegoed bon en guid besteld voor 35 euro
Ooh, ik hoor net dat ik een cadeaubon van 10 euro hebquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij bol.com krijg je voor 55 euro een 10 euro cadeaubon bij.
Blimp heb je sowieso bij elke pre-order...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:18 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ben nog steeds erg aan het twijfelen, heb de gewone versie gepreorderd bij Wehkamp tijden terug voor een minimaal bedrag (36)
Dan heb ik wel geen blimp en andere extra'sHeb de limited hardcover guide ook maar besteld, altijd vet dat artwork
Ik haal hem gewoon vanuit het werk bij intertoysquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:00 schreef Mirel het volgende:
Ach ik ga niet naar de Free Record Shop, gewoon besteld op Bol
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:17 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Blimp heb je sowieso bij elke pre-order...
Jep.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:59 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]Is dit waar? Daarvoor was het me te doen
Beste nieuws van een half jaar geledenquote:
bij dixons bestellenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:23 schreef Joran-Joran het volgende:
![]()
Collector's Edition voor ¤ 109,99 besteld via dixons.nl op 2 juli, log gisteren eens in op hun site, is de order gewoonweg geannuleerd zonder dat ik hier van op de hoogte ben gebracht. Is nu natuurlijk overal uitverkocht... En bij Dixons overigens helemaal niet meer op de website te vinden.
Wat zal ik hiermee doenTerugmailen doen ze nog niet, trouwens.
Geld al terug? Zo ja, dan kun je alsnog vies zijn door te eisen om je product te ontvangen want naar betaling staat de koop vast toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:23 schreef Joran-Joran het volgende:
![]()
Collector's Edition voor ¤ 109,99 besteld via dixons.nl op 2 juli, log gisteren eens in op hun site, is de order gewoonweg geannuleerd zonder dat ik hier van op de hoogte ben gebracht. Is nu natuurlijk overal uitverkocht... En bij Dixons overigens helemaal niet meer op de website te vinden.
Wat zal ik hiermee doenTerugmailen doen ze nog niet, trouwens.
Heb bij Dixons besteld i.v.m. Air Miles, verder trouwens nooit problemen met die winkel gehad!quote:
De betaling zou pas plaatsvinden in de winkel, bij het afhalen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:27 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Geld al terug? Zo ja, dan kun je alsnog vies zijn door te eisen om je product te ontvangen want naar betaling staat de koop vast toch?
En een nachtelijke release gok ik ook op.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:41 schreef Woods het volgende:
Ik gok erop dat hij bij MM of Saturn voor cheap over de toonbank gaat.
Alleen denk ik dat ik wel wat eerder in de rij zal staan, eigenlijk gewoon vanaf sluitingstijd, eerder heeft geen zin om er te staan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:50 schreef Rogan het volgende:
[..]
En een nachtelijke release gok ik ook op.
Ik heb GTA V bij Game Mania ge-preordered en ik krijg nog een gratis poster etc. als het goed is. Ik bestel daar al lang games, en bij COD, BF etc. ook extra's gekregen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:55 schreef Desunoto het volgende:
Vandaag liep ik langs de lokale Bart Smit en daar hebben ze groot aangekondigd een nachtopening te houden. Maar ik weet niet of Bart Smit tegenwoordig nog leuke prijzen hanteert... vast niet.
Dat is wel awesome. Alleen heb ik 'm al gepreorderd bij de wehkampquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:04 schreef Gezicht het volgende:
MediaMarkt in Maastricht heeft volgens mij ook nachtrelease. Denk dat dat dan wel in meerdere MM filialen zal zijn.
In de VS ofzo zal geheid een of ander enorm release-feest zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:26 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Zou er ook een livestream zijn van zo'n opening ergens? Is met nieuwe WoW uitbreidingen wel altijd. Erg leuk om te kijken , want ik moet waarschijnlijk tot laat ergens de volgende dag wachten, of zelfs de dag daarop Wehkamp/ Selectvracht kennende
Ik zou normaal ook NOOIT naar zo'n nachtrelease gaan, maar bij GTA V twijfel ik. Niet vaak zo vooruit gekeken naar een game.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:36 schreef Fritter het volgende:
Beetje ouderwets met een meute voor de winkel zitten, neehoor doe mij het gemak van thuisbezorging maarDaarnaast neem ik de special edition, zijn die te krijgen in winkels?
Ik ga voor COD en BF altijd naar nachtreleases, dus voor GTA al helemaal!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:49 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik zou normaal ook NOOIT naar zo'n nachtrelease gaan, maar bij GTA V twijfel ik. Niet vaak zo vooruit gekeken naar een game.
Ik heb bij COD, BF al een paar uur moeten wachten dan wil ik er niet aan denken wat er voor rij bij de release van GTA V voor de winkels gaat staan...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:22 schreef -CRASH- het volgende:
Ben 1 keer naar een nachtrelease geweest van Modern warfare 2. Dat was 3xniks.
Maar bij GTA V zal het wat anders zijn.
Dat wordt iets heeeeel speciaals als alles doorgaat.
meer zeg ik nu nog niet
Cod doe ik niet eens de moeite voor om geld aan uit te geven.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:01 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik ga voor COD en BF altijd naar nachtreleases, dus voor GTA al helemaal!
Met COD was ik snel weer buiten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:28 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik heb bij COD, BF al een paar uur moeten wachten dan wil ik er niet aan denken wat er voor rij bij de release van GTA V voor de winkels gaat staan...
Voor Ghost ga ik ook niet 's nachts naar de winkel, MW3 was de laatste die ik 's nachts ging kopen en mijn halve nacht voor weggooide. BO2 heb ik pas een aantal dagen na de release gekocht, vind er niks meer aan eigenlijk maar blijf ze toch kopen...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:35 schreef Fritter het volgende:
[..]
Cod doe ik niet eens de moeite voor om geld aan uit te geven.
Maar neehoor ik blijf wel in mijn warme huisje liggen en de volgende dag ga ik voor de brievenbus zitten
Ik zal nooit geld uitgeven aan COD, BF blijft mijn shooterquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:44 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Voor Ghost ga ik ook niet 's nachts naar de winkel, MW3 was de laatste die ik 's nachts ging kopen en mijn halve nacht voor weggooide. BO2 heb ik pas een aantal dagen na de release gekocht, vind er niks meer aan eigenlijk maar blijf ze toch kopen...
Ja, BF vind ik ook véél beter. Maar laten we het inderdaad bij GTA houden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:46 schreef Fritter het volgende:
[..]
Ik zal nooit geld uitgeven aan COD, BF blijft mijn shooter
Maar t gaat hier over GTA laten we niet afdwalen
Game mania in Sittard ook 14.gifquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:49 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik zou normaal ook NOOIT naar zo'n nachtrelease gaan, maar bij GTA V twijfel ik. Niet vaak zo vooruit gekeken naar een game.
Gamemania Landgraaf heeft ook een midnight-release. Im therequote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:12 schreef nattermann het volgende:
[..]
Game mania in Sittard ook 14.gif
Wat weet jij wat wij (nog) niet weten?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:22 schreef -CRASH- het volgende:
Dat wordt iets heeeeel speciaals als alles doorgaat.
meer zeg ik nu nog niet
Leven en laten leven toch ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:48 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Nachtreleases zijn zo falend in mijn ogen. Ga gewoon vroeg naar bed, zodat je de dag erna vol kan stoken zonder moe te zijn. Die paar uurtjes op die 1500 dagen ofzo boeit ook niet meer.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:46 schreef Friday12 het volgende:
Net mijn rooster bekeken hele dag les op de 17e![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nu fulltime stage tot 18:00 en dan pas om half 8 thuis dus dat valt dan nog wel weer meequote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:46 schreef Friday12 het volgende:
Net mijn rooster bekeken hele dag les op de 17e![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat is er nou beter dan opstaan en de game al in huis hebben?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:48 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Nachtreleases zijn zo falend in mijn ogen. Ga gewoon vroeg naar bed, zodat je de dag erna vol kan stoken zonder moe te zijn. Die paar uurtjes op die 1500 dagen ofzo boeit ook niet meer.
Deze man weetquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat is er nou beter dan opstaan en de game al in huis hebben?
Opstaan en in Costa Rica zitten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat is er nou beter dan opstaan en de game al in huis hebben?
Met GTAV erbij dan hèquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Opstaan en in Costa Rica zitten.
Zondequote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeker niet. Die ligt in de bus als ik terug kom.
Dag van release. Dus wanneer de postbode er is.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:33 schreef TC03 het volgende:
. Enig alternatief zou dan zijn via internet bestellen maar dan duurt het nog wel een tijdje voor je hem hebt.
ja ok.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dag van release. Dus wanneer de postbode er is.
Dat is alweer een hele andere reden.quote:
Ik ook niet, lekker laten bezorgenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:32 schreef _NZT_ het volgende:
Ik ga um waarschijnlijk geen eens op release halen.
Heeft niks met GTA te maken...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:26 schreef kaos- het volgende:
[..]
Wat weet jij wat wij (nog) niet weten?
Ik iig wel in GTA V.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |