Je doet je ondertitel eer aan, kan ik niks van zeggen.quote:
Hebben ze nu eindelijk ook Maxburgers in NL?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:44 schreef maxburger het volgende:
Ik ga hem niet meer kopen. Ik ben klaar met gamen.
Al een paar jaar in Groningenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:46 schreef wonton het volgende:
[..]
Hebben ze nu eindelijk ook Maxburgers in NL?
Die zitten ook in GTA 5. En daar kan je patat met mayo bestellen. Dan ga je in een soort god modequote:Op maandag 19 augustus 2013 13:46 schreef wonton het volgende:
[..]
Hebben ze nu eindelijk ook Maxburgers in NL?
Godtje mode?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die zitten ook in GTA 5. En daar kan je patat met mayo bestellen. Dan ga je in een soort god mode
Werkkamp. Zou niet gaan douchen daar.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik wilde m dus bij werkkamp bestellen. Na de TAN code te hebben ingevuld foutmelding dus is er wel geld afgeschreven maar de bestelling is niet geplaatst
Moet ik t opnieuw doen
Ok bedankt voor de info. Fijne dagquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:44 schreef maxburger het volgende:
Ik ga hem niet meer kopen. Ik ben klaar met gamen.
Wist ik nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:50 schreef maxburger het volgende:
[..]
Al een paar jaar in Groningen. Die dingen zijn niet te vreten.
HAHAHAHAAHAAHAHAHHAHAAquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:52 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Werkkamp. Zou niet gaan douchen daar.
IS dit trouwens fanmade of komt hij echt naar gamescom?quote:
Ja ... dat vraag ik me ook net afquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
IS dit trouwens fanmade of komt hij echt naar gamescom?
bij 3;28 gebruiken ze wel het copyright teken etc. van rockstar onderaan in de witte tekst, denk dat dat verboden is om het te gebruiken als dit niet van Rockstar zou komen toch?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:16 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ja ... dat vraag ik me ook net af
Maar stop de video eens op 03:28
en kijk eens wat er links onder in beeld staat.
Maar zal wel niet... Omdat het een Fanmade video is
GTA V komt niet meer uit.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:20 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
bij 3;28 gebruiken ze wel het copyright teken etc. van rockstar onderaan in de witte tekst, denk dat dat verboden is om het te gebruiken als dit niet van Rockstar zou komen toch?
Niet overdrijven, zo leuk was hij nou ook weer niet.quote:
Ik denk niet dat ze daar bij rockstar over zeiken. Of elke ander bedrijf met een beetje gevoel voor humor.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:20 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
bij 3;28 gebruiken ze wel het copyright teken etc. van rockstar onderaan in de witte tekst, denk dat dat verboden is om het te gebruiken als dit niet van Rockstar zou komen toch?
Op Gamescon kan je bij Saturn een nieuwe 360 + game kopen voor 88,-...quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:13 schreef Rogan het volgende:
[..]
Daarnaast kan je voor die prijs een gebruikte console kopen en GTAV spelen.
V&A / [TK] Xbox 360 Slim. 250GB + FIFA13
SPAM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |