Je doet je ondertitel eer aan, kan ik niks van zeggen.quote:
Hebben ze nu eindelijk ook Maxburgers in NL?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:44 schreef maxburger het volgende:
Ik ga hem niet meer kopen. Ik ben klaar met gamen.
Al een paar jaar in Groningenquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:46 schreef wonton het volgende:
[..]
Hebben ze nu eindelijk ook Maxburgers in NL?
Die zitten ook in GTA 5. En daar kan je patat met mayo bestellen. Dan ga je in een soort god modequote:Op maandag 19 augustus 2013 13:46 schreef wonton het volgende:
[..]
Hebben ze nu eindelijk ook Maxburgers in NL?
Godtje mode?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die zitten ook in GTA 5. En daar kan je patat met mayo bestellen. Dan ga je in een soort god mode
Werkkamp. Zou niet gaan douchen daar.quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik wilde m dus bij werkkamp bestellen. Na de TAN code te hebben ingevuld foutmelding dus is er wel geld afgeschreven maar de bestelling is niet geplaatst
Moet ik t opnieuw doen
Ok bedankt voor de info. Fijne dagquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:44 schreef maxburger het volgende:
Ik ga hem niet meer kopen. Ik ben klaar met gamen.
Wist ik nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:50 schreef maxburger het volgende:
[..]
Al een paar jaar in Groningen. Die dingen zijn niet te vreten.
HAHAHAHAAHAAHAHAHHAHAAquote:Op maandag 19 augustus 2013 13:52 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Werkkamp. Zou niet gaan douchen daar.
IS dit trouwens fanmade of komt hij echt naar gamescom?quote:
Ja ... dat vraag ik me ook net afquote:Op maandag 19 augustus 2013 14:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
IS dit trouwens fanmade of komt hij echt naar gamescom?
bij 3;28 gebruiken ze wel het copyright teken etc. van rockstar onderaan in de witte tekst, denk dat dat verboden is om het te gebruiken als dit niet van Rockstar zou komen toch?quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:16 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ja ... dat vraag ik me ook net af
Maar stop de video eens op 03:28
en kijk eens wat er links onder in beeld staat.
Maar zal wel niet... Omdat het een Fanmade video is
GTA V komt niet meer uit.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:20 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
bij 3;28 gebruiken ze wel het copyright teken etc. van rockstar onderaan in de witte tekst, denk dat dat verboden is om het te gebruiken als dit niet van Rockstar zou komen toch?
Niet overdrijven, zo leuk was hij nou ook weer niet.quote:
Ik denk niet dat ze daar bij rockstar over zeiken. Of elke ander bedrijf met een beetje gevoel voor humor.quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:20 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
bij 3;28 gebruiken ze wel het copyright teken etc. van rockstar onderaan in de witte tekst, denk dat dat verboden is om het te gebruiken als dit niet van Rockstar zou komen toch?
Op Gamescon kan je bij Saturn een nieuwe 360 + game kopen voor 88,-...quote:Op maandag 19 augustus 2013 12:13 schreef Rogan het volgende:
[..]
Daarnaast kan je voor die prijs een gebruikte console kopen en GTAV spelen.
V&A / [TK] Xbox 360 Slim. 250GB + FIFA13
SPAM
Ik zag pics voorbij zien komen met de verschillende editions...daar in zag je bij 2 editions een deel van de bijgeleverde plattegrond...quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:07 schreef hvan het volgende:
Is er inmiddels al iets meer bekend hoe de map er uit gaat zien? Er gingen een tijdje geleden wel geruchten rond, maar heb sindsdien niks concreets meer boven water zien komen.
Ja, er zijn wegen en minimaal 1 vliegveld en ergens een tennisbaan.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:07 schreef hvan het volgende:
Is er inmiddels al iets meer bekend hoe de map er uit gaat zien? Er gingen een tijdje geleden wel geruchten rond, maar heb sindsdien niks concreets meer boven water zien komen.
Alle video's van rockstar staan op de site of YouTube kanaal, staat het er daar niet tussen, dan is het fake...quote:Op maandag 19 augustus 2013 14:20 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Je vergeet gebouwen en bruggen.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, er zijn wegen en minimaal 1 vliegveld en ergens een tennisbaan.
Graag gedaan!
Er is een trophy voor als je de hypetrain mist.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:31 schreef budvar het volgende:
Ik snap dat eigenlijk niet zo goed, ik hoef doe map en de trophy's echt niet te zien voor ik het spel heb.
17 septemberquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:37 schreef Tropanzia het volgende:
Is het al bekend wanneer er nieuwe screenshots/filmpjes uitkomen?
Nog meer screens en filmpjes? Hoeft van mij niet anders blijft er niks over.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:37 schreef Tropanzia het volgende:
Is het al bekend wanneer er nieuwe screenshots/filmpjes uitkomen?
Das cool. 1 vliegveld.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, er zijn wegen en minimaal 1 vliegveld en ergens een tennisbaan.
Graag gedaan!
Dat dacht ik al.quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Fuck? Echt? Zit er een rots in?
Dat is *breaking*! Dat wist ik nog niet.
Zoals ik al zei... Het is een fanmade videoquote:Op maandag 19 augustus 2013 15:12 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Alle video's van rockstar staan op de site of YouTube kanaal, staat het er daar niet tussen, dan is het fake...
quote:Op maandag 19 augustus 2013 15:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is een trophy voor als je de hypetrain mist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door ChevyCaprice op 19-08-2013 18:02:07 ]Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Sorry godquote:Op maandag 19 augustus 2013 17:47 schreef -CRASH- het volgende:
Als er over trophies/achivements wordt gesproken
Zet het dan ff in een spoiler tag.
Ik schrap je van de lijst...quote:
Leslie Benzies is godquote:
Of met een rpgquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:45 schreef fotostarter het volgende:
Niemand heeft het op jagen op die beesten
Lijkt me juist tof.
* fotostarter pakt 18wheeler en gaat richting de bossen. Klimt op de trailer met sniper om zo een paar beesten af te knallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |