Maar het zijn er toch echt maar 27 staat er in die appquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 07:12 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Pardon?Die laatste 27 dagen duren het langst.
Je moet dus niks, je kiest er zelf voor. Niet zo janken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:58 schreef EpicKnife het volgende:
Haha, ik moet waarschijnlijk nog maanden wachten voor een PC release.![]()
Mijn xbox staat te rotten in mijn kast en heb ook geen zin om dit spel voor de console te halen.
Volgend jaar Bachelor Plofkraken.quote:
Hahahaha!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 18:03 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Volgend jaar Bachelor Plofkraken.
Houden we even opquote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:07 schreef -CRASH- het volgende:
iig reclame van GTA V op Gamescom
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Denk wel dat je hem ingame kan kopen. Iets als dlc ofzo.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:36 schreef kaos- het volgende:
Heb even wat informatie gekregen betreft het verkrijgen van de zeppelin (atomic blimp) bij de pre-orders.
Rockstar heeft een schatting gemaakt hoeveel pre-orders er aan zitten te komen en heeft bij die specifieke games een PSN/XBL code gedaan zodat je de zeppelin kan unlocken in de store.
Nu vraag ik me af, stel dat je nu geen pre-order plaatst, kan je dan helemaal niet die zeppelin krijgen? Of moet die je dan ingame "kopen" ?
Sowieso kopen, zeppelin <3quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:42 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Denk wel dat je hem ingame kan kopen. Iets als dlc ofzo.
Muah, ik was altijd al een consolegamer en ben nu geswitched naar pc sinds een jaar dus het bevalt mij tot nu toe wel. Ook games zijn goedkoper, maar ik kijk toch niet zo uit naar gta.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:03 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat vind ik echt oprecht zonde. Een game die zo goed is laten liggen en wachten totdat hij voor een ander systeem uitkomt.
Ik was vroeger ook een hardcore pc gamer (unreal tournament eurocups etc), maar vind het tegenwoordig véél fijner om lekker in de bank te hangen en op een groot scherm te gamen. Ook met vrienden is het gewoon gezelliger om beneden te zitten ipv een werkhouding te nemen achter een bureau. Maargoed dat is mijn eigen vergelijk, ik kan het me wel voorstellen dat mensen een pc fijner vinden in verband met performance.
Heeft je bron ook verteld of dat ook geldt voor pre-orders in Nederland? In mijn geval Free Record Shop.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:36 schreef kaos- het volgende:
Heb even wat informatie gekregen betreft het verkrijgen van de zeppelin (atomic blimp) bij de pre-orders.
Rockstar heeft een schatting gemaakt hoeveel pre-orders er aan zitten te komen en heeft bij die specifieke games een PSN/XBL code gedaan zodat je de zeppelin kan unlocken in de store.
Nu vraag ik me af, stel dat je nu geen pre-order plaatst, kan je dan helemaal niet die zeppelin krijgen? Of moet die je dan ingame "kopen" ?
Ik wil geen reclame maken, maar hier staat het beschreven ;quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:06 schreef Mirel het volgende:
[..]
Heeft je bron ook verteld of dat ook geldt voor pre-orders in Nederland? In mijn geval Free Record Shop.
De "gewone" heeft dus juist die code aangezien je een pre-order geplaatst hebt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:30 schreef Mirel het volgende:
Oh ik heb ook de gewone gepreoreded ;D
Maar nog ultiemer als doelwit. zo traag en groot.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 10:11 schreef Desunoto het volgende:
Zo'n zeppelin biedt wel heel veel gameplay mogelijkheden als je vanuit dat ding ook wapens mag afvuren. Dan zou het de ultieme verplaatsbare sniperlocatie worden. Laten we het hopen.
55 euro hier, niks extra'squote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:47 schreef Godtje het volgende:
GTA5 met pre order bonus, 10 euro tegoed bon en guid besteld voor 35 euro
Waar ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:47 schreef Godtje het volgende:
GTA5 met pre order bonus, 10 euro tegoed bon en guid besteld voor 35 euro
Ooh, ik hoor net dat ik een cadeaubon van 10 euro hebquote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij bol.com krijg je voor 55 euro een 10 euro cadeaubon bij.
Blimp heb je sowieso bij elke pre-order...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:18 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ben nog steeds erg aan het twijfelen, heb de gewone versie gepreorderd bij Wehkamp tijden terug voor een minimaal bedrag (36)
Dan heb ik wel geen blimp en andere extra'sHeb de limited hardcover guide ook maar besteld, altijd vet dat artwork
Ik haal hem gewoon vanuit het werk bij intertoysquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:00 schreef Mirel het volgende:
Ach ik ga niet naar de Free Record Shop, gewoon besteld op Bol
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:17 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Blimp heb je sowieso bij elke pre-order...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |