Dat was mijn plan ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:36 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ja sowieso de eerste missie zodat je kan saven, dat bedoel ik. Maar na de eerste missie alles even verkennen voordat je verder gaat.
Juist, en al helemaal als dit de grootste GTA map ooit is!quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:48 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat was mijn plan ookVliegtuig of helikopter scoren en eerst even op verkenningstocht.
Je gaat me niet vertellen dat je 24/7 aan school moet werkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:46 schreef Roemeen013 het volgende:
Maar waarom moet dit nou uitkomen als school weer begonnen is?Dit jaar is m'n examenjaar, in oktober heb ik pas één week vakantie en tot die tijd moet ik kei hard werken...
Tja.. Erg jammer inderdaad. (Ook voor mij het afstudeerjaar)quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:46 schreef Roemeen013 het volgende:
Maar waarom moet dit nou uitkomen als school weer begonnen is?Dit jaar is m'n examenjaar, in oktober heb ik pas één week vakantie en tot die tijd moet ik kei hard werken...
Jawel want heb over twee weken al een sectorproject...quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:50 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je 24/7 aan school moet werken
Sterkte en succes ermee. Dat wordt alleen in de vakantie spelen en als je net een paar uurtjes de tijd hebt in de week.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja.. Erg jammer inderdaad. (Ook voor mij het afstudeerjaar)
Ik studeer gelukkig in deeltijd, maar zit dan nog wel met werk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:52 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Jawel want heb over twee weken al een sectorproject...
[..]
Sterkte en succes ermee. Dat wordt alleen in de vakantie spelen en als je net een paar uurtjes de tijd hebt in de week.
Had je maar een vak moeten...oh wacht dat doe jequote:Op maandag 19 augustus 2013 21:52 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Jawel want heb over twee weken al een sectorproject...
[..]
Sterkte en succes ermee. Dat wordt alleen in de vakantie spelen en als je net een paar uurtjes de tijd hebt in de week.
Oh jij hebt geluk...quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:53 schreef budvar het volgende:
[..]
Had je maar een vak moeten...oh wacht dat doe je.
Ik ben zo blij met mijn werk, elke maand 2 weken vrij dus alle tijd om te gamen
Heeft niet zoveel met geluk te maken volgens mij.quote:
Ik had liever jouw werk gehad dan op school zitten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:57 schreef budvar het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met geluk te maken volgens mij.
Dat snap ik ja, er is nog altijd genoeg werk hoor in dit vak dus dan weet je wat je te doen staat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:59 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik had liever jouw werk gehad dan op school zitten.
Dat verdient nog lekker ook denk, maar mijn ding is het niet helemaal hahahaha.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:02 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat snap ik ja, er is nog altijd genoeg werk hoor in dit vak dus dan weet je wat je te doen staat.Binnenvaart is het trouwens
Verdient niet verkeerd nee, iig genoeg om de collecters edition te kopenquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:03 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Dat verdient nog lekker ook denk, maar mijn ding is het niet helemaal hahahaha.
Een die hard gaat te voet van noord naar zuid en van oost naar west....quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:48 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat was mijn plan ookVliegtuig of helikopter scoren en eerst even op verkenningstocht.
In totaal denk ik zo'n 6 uur?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:44 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Een die hard gaat te voet van noord naar zuid en van oost naar west....![]()
1. Houd zich aan de verkeersregels.
2. In de nacht doorlopen is toegestaan.
Hoeveel uur zou je daaraan kwijt zijn
Maar is de kans er niet dat je een bepaald aantal missies moet doen voor je naar een ander eiland kan? Zoals in elke gtaquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:48 schreef budvar het volgende:
[..]
Nope, vanaf het begin heb je toegang tot de gehele map.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:44 schreef Fritter het volgende:
[..]
Maar is de kans er niet dat je een bepaald aantal missies moet doen voor je naar een ander eiland kan? Zoals in elke gta
Oh dan heb ik dat nieuwtje gemistquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nope, vanaf het begin heb je toegang tot de gehele map.
Bron?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nope, vanaf het begin heb je toegang tot de gehele map.
Alleen gta 5 is een stukje groter dan gta 4, dus dat heeft wel zijn waarde dan weerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:07 schreef maxburger het volgende:
Straks begint het ellenlange wachten op GTA6.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |