Beren of haaien slachten met een mesquote:
Like RDRquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:52 schreef budvar het volgende:
[..]
Beren of haaien slachten met een mes
Nice dat ga ik ook zeker doen. Gewoon omdat het kanquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:45 schreef fotostarter het volgende:
Niemand heeft het op jagen op die beesten
Lijkt me juist tof.
* fotostarter pakt 18wheeler en gaat richting de bossen. Klimt op de trailer met sniper om zo een paar beesten af te knallen.
Zou ook wel tof zijn als net zoals in RDR mensen kan vastbinden en op "leuke" plekken kan neerleggen.quote:
Gewoon een mix van Just Cause RDR en GTA Vquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef budvar het volgende:
[..]
Zou ook wel tof zijn als net zoals in RDR mensen kan vastbinden en op "leuke" plekken kan neerleggen.
Ik ga op de easter bunny jagenquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:45 schreef fotostarter het volgende:
Niemand heeft het op jagen op die beesten
Lijkt me juist tof.
* fotostarter pakt 18wheeler en gaat richting de bossen. Klimt op de trailer met sniper om zo een paar beesten af te knallen.
Dat is... Dat is...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:05 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik ga op de easter bunny jagen
En voordat ik em de nek omdraai
vraag ik waar de easter eggs liggen
Dat zijn niet easter eggs, in gta 4 was er bijvoorbeeld een groot kloppend hart in het vrijheidsbeeld dat is een easter eggquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:28 schreef fotostarter het volgende:
[..]![]()
Die dingen begin ik niet eens aan.
Zoek de 100 duivenlik mijn lul
Ga liever volle pin over de stoep heen liggen raggen om al die parapuutjes te zien vliegen
Ohw.. sorry. Ben niet zo goed met eierenquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:31 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat zijn niet easter eggs, in gta 4 was er bijvoorbeeld een groot kloppend hart in het vrijheidsbeeld dat is een easter egg
Haha, maar ik ben wel benieuwd wat voor leuke dingen ze er dit keer in hebben gestopt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:33 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ohw.. sorry. Ben niet zo goed met eieren
Stoer hoorquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waar ik dus zit in heb is met een hydra keihard een wolkenkrabber in vliegen. En nee, niet zoals GTA IV er gewoon tegenaan knallen, nee lieve Fokkertjes, er in.
Als dat tenminste kan
Tuurlijk kan dat nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waar ik dus zit in heb is met een hydra keihard een wolkenkrabber in vliegen. En nee, niet zoals GTA IV er gewoon tegenaan knallen, nee lieve Fokkertjes, er in.
Als dat tenminste kan
Ik ga toch echt eerst 1 missie doen anders zal je geen save game hebben denk ik, was tenminste in gta 4 zo.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:21 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik pak meteen de auto en ga alles op m'n gemak verkennen, daarna een helikopter of vliegtuig. Dan begin ik pas met de missies.
Ja sowieso de eerste missie zodat je kan saven, dat bedoel ik. Maar na de eerste missie alles even verkennen voordat je verder gaat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:35 schreef budvar het volgende:
[..]
Ik ga toch echt eerst 1 missie doen anders zal je geen save game hebben denk ik, was tenminste in gta 4 zo.
dankquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |