Beren of haaien slachten met een mesquote:
Like RDRquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:52 schreef budvar het volgende:
[..]
Beren of haaien slachten met een mes
Nice dat ga ik ook zeker doen. Gewoon omdat het kanquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:45 schreef fotostarter het volgende:
Niemand heeft het op jagen op die beesten
Lijkt me juist tof.
* fotostarter pakt 18wheeler en gaat richting de bossen. Klimt op de trailer met sniper om zo een paar beesten af te knallen.
Zou ook wel tof zijn als net zoals in RDR mensen kan vastbinden en op "leuke" plekken kan neerleggen.quote:
Gewoon een mix van Just Cause RDR en GTA Vquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:02 schreef budvar het volgende:
[..]
Zou ook wel tof zijn als net zoals in RDR mensen kan vastbinden en op "leuke" plekken kan neerleggen.
Ik ga op de easter bunny jagenquote:Op maandag 19 augustus 2013 19:45 schreef fotostarter het volgende:
Niemand heeft het op jagen op die beesten
Lijkt me juist tof.
* fotostarter pakt 18wheeler en gaat richting de bossen. Klimt op de trailer met sniper om zo een paar beesten af te knallen.
Dat is... Dat is...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:05 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ik ga op de easter bunny jagen
En voordat ik em de nek omdraai
vraag ik waar de easter eggs liggen
Dat zijn niet easter eggs, in gta 4 was er bijvoorbeeld een groot kloppend hart in het vrijheidsbeeld dat is een easter eggquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:28 schreef fotostarter het volgende:
[..]![]()
Die dingen begin ik niet eens aan.
Zoek de 100 duivenlik mijn lul
Ga liever volle pin over de stoep heen liggen raggen om al die parapuutjes te zien vliegen
Ohw.. sorry. Ben niet zo goed met eierenquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:31 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat zijn niet easter eggs, in gta 4 was er bijvoorbeeld een groot kloppend hart in het vrijheidsbeeld dat is een easter egg
Haha, maar ik ben wel benieuwd wat voor leuke dingen ze er dit keer in hebben gestopt.quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:33 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ohw.. sorry. Ben niet zo goed met eieren
Stoer hoorquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waar ik dus zit in heb is met een hydra keihard een wolkenkrabber in vliegen. En nee, niet zoals GTA IV er gewoon tegenaan knallen, nee lieve Fokkertjes, er in.
Als dat tenminste kan
Tuurlijk kan dat nietquote:Op maandag 19 augustus 2013 20:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waar ik dus zit in heb is met een hydra keihard een wolkenkrabber in vliegen. En nee, niet zoals GTA IV er gewoon tegenaan knallen, nee lieve Fokkertjes, er in.
Als dat tenminste kan
Ik ga toch echt eerst 1 missie doen anders zal je geen save game hebben denk ik, was tenminste in gta 4 zo.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:21 schreef Roemeen013 het volgende:
Ik pak meteen de auto en ga alles op m'n gemak verkennen, daarna een helikopter of vliegtuig. Dan begin ik pas met de missies.
Ja sowieso de eerste missie zodat je kan saven, dat bedoel ik. Maar na de eerste missie alles even verkennen voordat je verder gaat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:35 schreef budvar het volgende:
[..]
Ik ga toch echt eerst 1 missie doen anders zal je geen save game hebben denk ik, was tenminste in gta 4 zo.
dankquote:
Dat was mijn plan ookquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:36 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ja sowieso de eerste missie zodat je kan saven, dat bedoel ik. Maar na de eerste missie alles even verkennen voordat je verder gaat.
Juist, en al helemaal als dit de grootste GTA map ooit is!quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:48 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat was mijn plan ookVliegtuig of helikopter scoren en eerst even op verkenningstocht.
Je gaat me niet vertellen dat je 24/7 aan school moet werkenquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:46 schreef Roemeen013 het volgende:
Maar waarom moet dit nou uitkomen als school weer begonnen is?Dit jaar is m'n examenjaar, in oktober heb ik pas één week vakantie en tot die tijd moet ik kei hard werken...
Tja.. Erg jammer inderdaad. (Ook voor mij het afstudeerjaar)quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:46 schreef Roemeen013 het volgende:
Maar waarom moet dit nou uitkomen als school weer begonnen is?Dit jaar is m'n examenjaar, in oktober heb ik pas één week vakantie en tot die tijd moet ik kei hard werken...
Jawel want heb over twee weken al een sectorproject...quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:50 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Je gaat me niet vertellen dat je 24/7 aan school moet werken
Sterkte en succes ermee. Dat wordt alleen in de vakantie spelen en als je net een paar uurtjes de tijd hebt in de week.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja.. Erg jammer inderdaad. (Ook voor mij het afstudeerjaar)
Ik studeer gelukkig in deeltijd, maar zit dan nog wel met werk.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:52 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Jawel want heb over twee weken al een sectorproject...
[..]
Sterkte en succes ermee. Dat wordt alleen in de vakantie spelen en als je net een paar uurtjes de tijd hebt in de week.
Had je maar een vak moeten...oh wacht dat doe jequote:Op maandag 19 augustus 2013 21:52 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Jawel want heb over twee weken al een sectorproject...
[..]
Sterkte en succes ermee. Dat wordt alleen in de vakantie spelen en als je net een paar uurtjes de tijd hebt in de week.
Oh jij hebt geluk...quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:53 schreef budvar het volgende:
[..]
Had je maar een vak moeten...oh wacht dat doe je.
Ik ben zo blij met mijn werk, elke maand 2 weken vrij dus alle tijd om te gamen
Heeft niet zoveel met geluk te maken volgens mij.quote:
Ik had liever jouw werk gehad dan op school zitten.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:57 schreef budvar het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met geluk te maken volgens mij.
Dat snap ik ja, er is nog altijd genoeg werk hoor in dit vak dus dan weet je wat je te doen staat.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:59 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik had liever jouw werk gehad dan op school zitten.
Dat verdient nog lekker ook denk, maar mijn ding is het niet helemaal hahahaha.quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:02 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat snap ik ja, er is nog altijd genoeg werk hoor in dit vak dus dan weet je wat je te doen staat.Binnenvaart is het trouwens
Verdient niet verkeerd nee, iig genoeg om de collecters edition te kopenquote:Op maandag 19 augustus 2013 22:03 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Dat verdient nog lekker ook denk, maar mijn ding is het niet helemaal hahahaha.
Een die hard gaat te voet van noord naar zuid en van oost naar west....quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:48 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat was mijn plan ookVliegtuig of helikopter scoren en eerst even op verkenningstocht.
In totaal denk ik zo'n 6 uur?quote:Op maandag 19 augustus 2013 22:44 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Een die hard gaat te voet van noord naar zuid en van oost naar west....![]()
1. Houd zich aan de verkeersregels.
2. In de nacht doorlopen is toegestaan.
Hoeveel uur zou je daaraan kwijt zijn
Maar is de kans er niet dat je een bepaald aantal missies moet doen voor je naar een ander eiland kan? Zoals in elke gtaquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:48 schreef budvar het volgende:
[..]
Nope, vanaf het begin heb je toegang tot de gehele map.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:44 schreef Fritter het volgende:
[..]
Maar is de kans er niet dat je een bepaald aantal missies moet doen voor je naar een ander eiland kan? Zoals in elke gta
Oh dan heb ik dat nieuwtje gemistquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nope, vanaf het begin heb je toegang tot de gehele map.
Bron?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 00:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nope, vanaf het begin heb je toegang tot de gehele map.
Alleen gta 5 is een stukje groter dan gta 4, dus dat heeft wel zijn waarde dan weerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:07 schreef maxburger het volgende:
Straks begint het ellenlange wachten op GTA6.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 02:07 schreef maxburger het volgende:
Straks begint het ellenlange wachten op GTA6.
Pardon?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:13 schreef Fritter het volgende:
Bij deze: Nog 27 dagen, 22 uur en 47 minuten vanaf nu!
Het wachten is Bijna over!
Zou de map niet per deel ontsloten na het doorlopen van missies? Zoals in III, VC en SA, weet niet hoe het in IV was.quote:Op maandag 19 augustus 2013 21:36 schreef Roemeen013 het volgende:
Ja sowieso de eerste missie zodat je kan saven, dat bedoel ik. Maar na de eerste missie alles even verkennen voordat je verder gaat.
Schijnbaar krijg je nu een kleine introductie van de 3 karakters die op verschillende plaatsen van de map wonen. dus de map moet bijna wel geheel toegankelijk zijn vanaf het begin.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Zou de map niet per deel ontsloten na het doorlopen van missies? Zoals in III, VC en SA, weet niet hoe het in IV was.
Ze kunnen ook allemaal in of vlakbij de stad wonen, al woont die hillbilly volgens het introfilmpje inderdaad ergens in een trailerparkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:37 schreef Mr.44 het volgende:
Schijnbaar krijg je nu een kleine introductie van de 3 karakters die op verschillende plaatsen van de map wonen. dus de map moet bijna wel geheel toegankelijk zijn vanaf het begin.
Is van maandag op dinsdag toch? Zal er voor veel mensen niet in zitten danquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:43 schreef kaos- het volgende:
Zijn er nog mensen die naar een midnight launch gaan?
Ja ik ben zo'n freak die de volgende dag vrij neemtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Is van maandag op dinsdag toch? Zal er voor veel mensen niet in zitten dan
Ik studeer, ga gewoon een weekje colleges skippenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:06 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ja ik ben zo'n freak die de volgende dag vrij neemt
Bij mij zit dat er niet inquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:39 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik studeer, ga gewoon een weekje colleges skippen
Hoe bedoel je geen zin?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:58 schreef EpicKnife het volgende:
Haha, ik moet waarschijnlijk nog maanden wachten voor een PC release.![]()
Mijn xbox staat te rotten in mijn kast en heb ook geen zin om dit spel voor de console te halen.
Dat vind ik echt oprecht zonde. Een game die zo goed is laten liggen en wachten totdat hij voor een ander systeem uitkomt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:58 schreef EpicKnife het volgende:
Mijn xbox staat te rotten in mijn kast en heb ook geen zin om dit spel voor de console te halen.
Dat doe je jezelf aan, als mijn ps3 nu stuk zou gaan zou ik echt direct een andere halen speciaal voor gta 5quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 10:58 schreef EpicKnife het volgende:
Het liefst koop ik geen spel meer voor de PS3 maar durf met de mogelijke leveringsproblemen de gok niet te nemen op de PS4. Gewoon Fifa 14 & GTA maar voor de PS3 kopen. Dan merk ik wel wanneer de PS4 goed voorradig is en de juiste titels allemaal beschikbaar zijn.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:05 schreef budvar het volgende:
[..]
Dat doe je jezelf aan, als mijn ps3 nu stuk zou gaan zou ik echt direct een andere halen speciaal voor gta 5
Fifa 14 kopenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Het liefst koop ik geen spel meer voor de PS3 maar durf met de mogelijke leveringsproblemen de gok niet te nemen op de PS4. Gewoon Fifa 14 & GTA maar voor de PS3 kopen. Dan merk ik wel wanneer de PS4 goed voorradig is en de juiste titels allemaal beschikbaar zijn.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je kan idd net zo goed 13 12 11 10 wegwerken met tip-ex en er 14 op zetten.
mensen die zonder kennis een mening vormenquote:
Ja inderdaad. Waar doe je da?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
mensen die zonder kennis een mening vormen
Yup, eerste keer ooit. Maar ja, gta v he, dan mag het.Zal ook niet meteen gaan gamen, aangezien dochterlief om 7 uur weer wakker is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 09:43 schreef kaos- het volgende:
Zijn er nog mensen die naar een midnight launch gaan?
Nou ja ik koop zeker nog wat spellen voor de ps3: gta 5, gt6, bf4, the bureau. Misschien nog wel meer, ik heb echt totaal nog geen behoefte aan de ps4. Kijk over 1,5-2 jaar wel eens of er dan een leuke bundel is voor de ps4.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Het liefst koop ik geen spel meer voor de PS3 maar durf met de mogelijke leveringsproblemen de gok niet te nemen op de PS4. Gewoon Fifa 14 & GTA maar voor de PS3 kopen. Dan merk ik wel wanneer de PS4 goed voorradig is en de juiste titels allemaal beschikbaar zijn.
Heb je GTA4 gespeeld op de xbox360?quote:
Dat wéét je dus niet. Rockstar zelf is de enige die dat jou gaat vertellen. Je kan speculeren, maar het feit dat mensen al ergens vanuit gaan is ronduit ergerlijk.quote:
Ja, het zijn me figuren hier... Speel zelf Ultimate Team en ik hoef jouw niet uit te leggen dat je dan gewoon het nieuwste deel wilt hebbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
mensen die zonder kennis een mening vormen
Gran Turismo wilde ik maar eens direct op de PS4 meepakken... Als ze die tenminste op een fatsoenlijke termijn releasen voor de PS4. Denk ergens begin volgend jaar de 4 maar aan te schaffen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:37 schreef budvar het volgende:
[..]
Nou ja ik koop zeker nog wat spellen voor de ps3: gta 5, gt6, bf4, the bureau. Misschien nog wel meer, ik heb echt totaal nog geen behoefte aan de ps4. Kijk over 1,5-2 jaar wel eens of er dan een leuke bundel is voor de ps4.
Ik zou er ook niet te hard vanuit gaan dat gta 5 naar next gen komt, gta online zal wel naar next gen komen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:54 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat wéét je dus niet. Rockstar zelf is de enige die dat jou gaat vertellen. Je kan speculeren, maar het feit dat mensen al ergens vanuit gaan is ronduit ergerlijk.
Gt6 komt voorlopig niet naar ps4 volgens mij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, het zijn me figuren hier... Speel zelf Ultimate Team en ik hoef jouw niet uit te leggen dat je dan gewoon het nieuwste deel wilt hebben.
[..]
Gran Turismo wilde ik maar eens direct op de PS4 meepakken... Als ze die tenminste op een fatsoenlijke termijn releasen voor de PS4. Denk ergens begin volgend jaar de 4 maar aan te schaffen.
Aan je reactie te lezen, doe je alsof je niet snapt dat mensen de nieuwe Fifa kopen. Dat zie je vaak bij mensen die of geen liefhebber zijn of een gebrek aan kennis rondom fifa hebben. Je wil toch de nieuwe transfers / teams / FUT / etc hebben. Het is toch ook onzin om te roepen dat je GTA5 niet moet kopen omdat je net zo goed GTA4 kunt spelen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Waar doe je da?![]()
Waarom denk je dat ik er geen kennis van heb?
Klote is dat allemaal zegquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:09 schreef budvar het volgende:
[..]
Gt6 komt voorlopig niet naar ps4 volgens mij.
Als je GTA5 en 4 gaat vergelijken dan is je inhoudelijke discussie op voorhand al verloren. Dat spel is zoals je zelf ook wel weet op elk punt anders dan zijn voorganger. In tegenstelling tot FIFA (en zoveel sport games van meerdere uitgevers).quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Aan je reactie te lezen, doe je alsof je niet snapt dat mensen de nieuwe Fifa kopen. Dat zie je vaak bij mensen die of geen liefhebber zijn of een gebrek aan kennis rondom fifa hebben. Je wil toch de nieuwe transfers / teams / FUT / etc hebben. Het is toch ook onzin om te roepen dat je GTA5 niet moet kopen omdat je net zo goed GTA4 kunt spelen?
Niet als je een ps3 hebt.quote:
Ik snap wat je bedoelt en kan me vinden in wat je zegt, maar ben het er niet mee eens. Wat je over GTA zegt helemaal waar, maar wat betreft FIFA is het wat kort door de bocht. Nu ben ik nogal een voetballiefhebber, dit zal ermee te maken hebben. Qua game-play is het niet altijd schokkend wat ze aanpassen maar FUT is weer het nodige in aangepast, dat is ook het enige wat ik speel binnen FIFA.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je GTA5 en 4 gaat vergelijken dan is je inhoudelijke discussie op voorhand al verloren. Dat spel is zoals je zelf ook wel weet op elk punt anders dan zijn voorganger. In tegenstelling tot FIFA (en zoveel sport games van meerdere uitgevers).
Meest gehoorde klacht in elke review is elk jaar weer dat de vernieuwingen achter blijven. Niet alleen bij FIFA ook bij Pes, Tiger woods, etc etc etc
En ik heb een mening omdat ik ben gestopt die zooi te kopen omdat ik net zo goed de game van het jaar ervoor kan spelen.
Die heb ik hoor... Maar ik wil graag zo snel mogelijk naar de 4 switchen, als het zinvol is dusquote:
En dat is dus mijn punt, voor mij is het echt nog niet zinvol om een ps4 aan te schaffen. Ik heb eigenlijk nog niet 1 spel gezien waar ik een ps4 voor wil kopen, ja bf4(64 manquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Die heb ik hoor... Maar ik wil graag zo snel mogelijk naar de 4 switchen, als het zinvol is dus
Ja, terecht.. Reden dat ik ook pas begin volgend jaar eens kijk hoe het ervoor staat. Nog niet bekend wanneer GT6 komt toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:26 schreef budvar het volgende:
[..]
En dat is dus mijn punt, voor mij is het echt nog niet zinvol om een ps4 aan te schaffen. Ik heb eigenlijk nog niet 1 spel gezien waar ik een ps4 voor wil kopen, ja bf4(64 man) maar ja om nou alleen daar een ps4 voor te kopen en dan geen gta 5 en gt6 daarop te kunnen spelen lijkt me niks.
Bekijk het interview met Leslie Benziesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:54 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat wéét je dus niet. Rockstar zelf is de enige die dat jou gaat vertellen. Je kan speculeren, maar het feit dat mensen al ergens vanuit gaan is ronduit ergerlijk.
Dat is zeker al bekend, eind van het jaar op bol.com staat 30 december.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, terecht.. Reden dat ik ook pas begin volgend jaar eens kijk hoe het ervoor staat. Nog niet bekend wanneer GT6 komt toch?
Kan je mij een stukje geven daaruit dan? Ik heb het even vlug doorgelezen hier op werk. Als hij daadwerkelijk toegeeft dat er ook iets anders aan zit te komen was het nu al world-news geweest.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:31 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Bekijk het interview met Leslie Benzies
Er wordt in dit deel over de toekomst van GTA op de next gen gepraatquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:38 schreef kaos- het volgende:
[..]
Kan je mij een stukje geven daaruit dan? Ik heb het even vlug doorgelezen hier op werk. Als hij daadwerkelijk toegeeft dat er ook iets anders aan zit te komen was het nu al world-news geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |