Heb je GTA4 gespeeld op de xbox360?quote:
Dat wéét je dus niet. Rockstar zelf is de enige die dat jou gaat vertellen. Je kan speculeren, maar het feit dat mensen al ergens vanuit gaan is ronduit ergerlijk.quote:
Ja, het zijn me figuren hier... Speel zelf Ultimate Team en ik hoef jouw niet uit te leggen dat je dan gewoon het nieuwste deel wilt hebbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
mensen die zonder kennis een mening vormen
Gran Turismo wilde ik maar eens direct op de PS4 meepakken... Als ze die tenminste op een fatsoenlijke termijn releasen voor de PS4. Denk ergens begin volgend jaar de 4 maar aan te schaffen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:37 schreef budvar het volgende:
[..]
Nou ja ik koop zeker nog wat spellen voor de ps3: gta 5, gt6, bf4, the bureau. Misschien nog wel meer, ik heb echt totaal nog geen behoefte aan de ps4. Kijk over 1,5-2 jaar wel eens of er dan een leuke bundel is voor de ps4.
Ik zou er ook niet te hard vanuit gaan dat gta 5 naar next gen komt, gta online zal wel naar next gen komen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:54 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat wéét je dus niet. Rockstar zelf is de enige die dat jou gaat vertellen. Je kan speculeren, maar het feit dat mensen al ergens vanuit gaan is ronduit ergerlijk.
Gt6 komt voorlopig niet naar ps4 volgens mij.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:08 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, het zijn me figuren hier... Speel zelf Ultimate Team en ik hoef jouw niet uit te leggen dat je dan gewoon het nieuwste deel wilt hebben.
[..]
Gran Turismo wilde ik maar eens direct op de PS4 meepakken... Als ze die tenminste op een fatsoenlijke termijn releasen voor de PS4. Denk ergens begin volgend jaar de 4 maar aan te schaffen.
Aan je reactie te lezen, doe je alsof je niet snapt dat mensen de nieuwe Fifa kopen. Dat zie je vaak bij mensen die of geen liefhebber zijn of een gebrek aan kennis rondom fifa hebben. Je wil toch de nieuwe transfers / teams / FUT / etc hebben. Het is toch ook onzin om te roepen dat je GTA5 niet moet kopen omdat je net zo goed GTA4 kunt spelen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Waar doe je da?![]()
Waarom denk je dat ik er geen kennis van heb?
Klote is dat allemaal zegquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:09 schreef budvar het volgende:
[..]
Gt6 komt voorlopig niet naar ps4 volgens mij.
Als je GTA5 en 4 gaat vergelijken dan is je inhoudelijke discussie op voorhand al verloren. Dat spel is zoals je zelf ook wel weet op elk punt anders dan zijn voorganger. In tegenstelling tot FIFA (en zoveel sport games van meerdere uitgevers).quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:10 schreef jackson het volgende:
[..]
Aan je reactie te lezen, doe je alsof je niet snapt dat mensen de nieuwe Fifa kopen. Dat zie je vaak bij mensen die of geen liefhebber zijn of een gebrek aan kennis rondom fifa hebben. Je wil toch de nieuwe transfers / teams / FUT / etc hebben. Het is toch ook onzin om te roepen dat je GTA5 niet moet kopen omdat je net zo goed GTA4 kunt spelen?
Niet als je een ps3 hebt.quote:
Ik snap wat je bedoelt en kan me vinden in wat je zegt, maar ben het er niet mee eens. Wat je over GTA zegt helemaal waar, maar wat betreft FIFA is het wat kort door de bocht. Nu ben ik nogal een voetballiefhebber, dit zal ermee te maken hebben. Qua game-play is het niet altijd schokkend wat ze aanpassen maar FUT is weer het nodige in aangepast, dat is ook het enige wat ik speel binnen FIFA.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als je GTA5 en 4 gaat vergelijken dan is je inhoudelijke discussie op voorhand al verloren. Dat spel is zoals je zelf ook wel weet op elk punt anders dan zijn voorganger. In tegenstelling tot FIFA (en zoveel sport games van meerdere uitgevers).
Meest gehoorde klacht in elke review is elk jaar weer dat de vernieuwingen achter blijven. Niet alleen bij FIFA ook bij Pes, Tiger woods, etc etc etc
En ik heb een mening omdat ik ben gestopt die zooi te kopen omdat ik net zo goed de game van het jaar ervoor kan spelen.
Die heb ik hoor... Maar ik wil graag zo snel mogelijk naar de 4 switchen, als het zinvol is dusquote:
En dat is dus mijn punt, voor mij is het echt nog niet zinvol om een ps4 aan te schaffen. Ik heb eigenlijk nog niet 1 spel gezien waar ik een ps4 voor wil kopen, ja bf4(64 manquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Die heb ik hoor... Maar ik wil graag zo snel mogelijk naar de 4 switchen, als het zinvol is dus
Ja, terecht.. Reden dat ik ook pas begin volgend jaar eens kijk hoe het ervoor staat. Nog niet bekend wanneer GT6 komt toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:26 schreef budvar het volgende:
[..]
En dat is dus mijn punt, voor mij is het echt nog niet zinvol om een ps4 aan te schaffen. Ik heb eigenlijk nog niet 1 spel gezien waar ik een ps4 voor wil kopen, ja bf4(64 man) maar ja om nou alleen daar een ps4 voor te kopen en dan geen gta 5 en gt6 daarop te kunnen spelen lijkt me niks.
Bekijk het interview met Leslie Benziesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:54 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat wéét je dus niet. Rockstar zelf is de enige die dat jou gaat vertellen. Je kan speculeren, maar het feit dat mensen al ergens vanuit gaan is ronduit ergerlijk.
Dat is zeker al bekend, eind van het jaar op bol.com staat 30 december.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, terecht.. Reden dat ik ook pas begin volgend jaar eens kijk hoe het ervoor staat. Nog niet bekend wanneer GT6 komt toch?
Kan je mij een stukje geven daaruit dan? Ik heb het even vlug doorgelezen hier op werk. Als hij daadwerkelijk toegeeft dat er ook iets anders aan zit te komen was het nu al world-news geweest.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:31 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Bekijk het interview met Leslie Benzies
Er wordt in dit deel over de toekomst van GTA op de next gen gepraatquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:38 schreef kaos- het volgende:
[..]
Kan je mij een stukje geven daaruit dan? Ik heb het even vlug doorgelezen hier op werk. Als hij daadwerkelijk toegeeft dat er ook iets anders aan zit te komen was het nu al world-news geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |