Ik heb GTA V bij Game Mania ge-preordered en ik krijg nog een gratis poster etc. als het goed is. Ik bestel daar al lang games, en bij COD, BF etc. ook extra's gekregen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:55 schreef Desunoto het volgende:
Vandaag liep ik langs de lokale Bart Smit en daar hebben ze groot aangekondigd een nachtopening te houden. Maar ik weet niet of Bart Smit tegenwoordig nog leuke prijzen hanteert... vast niet.
Dat is wel awesome. Alleen heb ik 'm al gepreorderd bij de wehkampquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:04 schreef Gezicht het volgende:
MediaMarkt in Maastricht heeft volgens mij ook nachtrelease. Denk dat dat dan wel in meerdere MM filialen zal zijn.
In de VS ofzo zal geheid een of ander enorm release-feest zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:26 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Zou er ook een livestream zijn van zo'n opening ergens? Is met nieuwe WoW uitbreidingen wel altijd. Erg leuk om te kijken , want ik moet waarschijnlijk tot laat ergens de volgende dag wachten, of zelfs de dag daarop Wehkamp/ Selectvracht kennende
Ik zou normaal ook NOOIT naar zo'n nachtrelease gaan, maar bij GTA V twijfel ik. Niet vaak zo vooruit gekeken naar een game.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:36 schreef Fritter het volgende:
Beetje ouderwets met een meute voor de winkel zitten, neehoor doe mij het gemak van thuisbezorging maarDaarnaast neem ik de special edition, zijn die te krijgen in winkels?
Ik ga voor COD en BF altijd naar nachtreleases, dus voor GTA al helemaal!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:49 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik zou normaal ook NOOIT naar zo'n nachtrelease gaan, maar bij GTA V twijfel ik. Niet vaak zo vooruit gekeken naar een game.
Ik heb bij COD, BF al een paar uur moeten wachten dan wil ik er niet aan denken wat er voor rij bij de release van GTA V voor de winkels gaat staan...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:22 schreef -CRASH- het volgende:
Ben 1 keer naar een nachtrelease geweest van Modern warfare 2. Dat was 3xniks.
Maar bij GTA V zal het wat anders zijn.
Dat wordt iets heeeeel speciaals als alles doorgaat.
meer zeg ik nu nog niet
Cod doe ik niet eens de moeite voor om geld aan uit te geven.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:01 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik ga voor COD en BF altijd naar nachtreleases, dus voor GTA al helemaal!
Met COD was ik snel weer buiten.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:28 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Ik heb bij COD, BF al een paar uur moeten wachten dan wil ik er niet aan denken wat er voor rij bij de release van GTA V voor de winkels gaat staan...
Voor Ghost ga ik ook niet 's nachts naar de winkel, MW3 was de laatste die ik 's nachts ging kopen en mijn halve nacht voor weggooide. BO2 heb ik pas een aantal dagen na de release gekocht, vind er niks meer aan eigenlijk maar blijf ze toch kopen...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:35 schreef Fritter het volgende:
[..]
Cod doe ik niet eens de moeite voor om geld aan uit te geven.
Maar neehoor ik blijf wel in mijn warme huisje liggen en de volgende dag ga ik voor de brievenbus zitten
Ik zal nooit geld uitgeven aan COD, BF blijft mijn shooterquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:44 schreef Roemeen013 het volgende:
[..]
Voor Ghost ga ik ook niet 's nachts naar de winkel, MW3 was de laatste die ik 's nachts ging kopen en mijn halve nacht voor weggooide. BO2 heb ik pas een aantal dagen na de release gekocht, vind er niks meer aan eigenlijk maar blijf ze toch kopen...
Ja, BF vind ik ook véél beter. Maar laten we het inderdaad bij GTA houden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:46 schreef Fritter het volgende:
[..]
Ik zal nooit geld uitgeven aan COD, BF blijft mijn shooter
Maar t gaat hier over GTA laten we niet afdwalen
Game mania in Sittard ook 14.gifquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:49 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Ik zou normaal ook NOOIT naar zo'n nachtrelease gaan, maar bij GTA V twijfel ik. Niet vaak zo vooruit gekeken naar een game.
Gamemania Landgraaf heeft ook een midnight-release. Im therequote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:12 schreef nattermann het volgende:
[..]
Game mania in Sittard ook 14.gif
Wat weet jij wat wij (nog) niet weten?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:22 schreef -CRASH- het volgende:
Dat wordt iets heeeeel speciaals als alles doorgaat.
meer zeg ik nu nog niet
Leven en laten leven toch ?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:48 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Nachtreleases zijn zo falend in mijn ogen. Ga gewoon vroeg naar bed, zodat je de dag erna vol kan stoken zonder moe te zijn. Die paar uurtjes op die 1500 dagen ofzo boeit ook niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |