Wat een raar filmpjetwitter:Lowlover twitterde op zondag 18-08-2013 om 11:44:12Mysterieus: Lowlands kondigt een nieuw festival aan, Down The Rabbit Hole. Check het vage filmpje: http://t.co/C5MbEoGsB6 reageer retweet
Same here maar wat moet je er in zetten?quote:Op zondag 18 augustus 2013 12:00 schreef Tourniquet het volgende:
Zag het net ook, ben uit nieuwsgierigheid haast geneigd een brief naar dat adres te sturen.
"Hoi, ik zou graag meer willen weten over Down the Rabbit Hole. Groetjes!"quote:Op zondag 18 augustus 2013 17:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Same here maar wat moet je er in zetten?
"apart" als in "raar"?quote:Op maandag 19 augustus 2013 13:04 schreef friekin_ het volgende:
Ik vind het vet. En het wordt overigens een apart festival zei Eric op 3fm.
Waar kon je die kranten eigenlijk krijgen? Of was ik gewoon te laat m'n nest uit elke keerquote:
Maar er staat niet bij hoe ze aan deze informatie komen.quote:Down The Rabbit Hole zal de reactie van Lowlands-organisator Mojo Concerts zijn op de komst en het succes van nieuwe kleinschalige muziekfestivals, zoals Into the Great Wide Open op Vlieland en het Best Kept Secret Festival op het strand en in het bos van de Beekse Bergen, georganiseerd door het concurrerende Friendly Fire.
quote:OUWSE PLANTAGE - Een nieuw festival van de Lowlands-organisatie, maar dan in Wouwse Plantage? West-Brabantse popliefhebbers mochten even dromen, maar een groot, meerdaags festival op fietsafstand zit er voorlopig niet in.Mojo Concerts, de grootste concertorganisator van het land, doet extreem geheimzinnig over een nieuw evenement dat Lowlandsdirecteur Eric van Eerdenburg dit weekend tijdens zijn eigen festival aankondigde.
Down the Rabbit Hole heet het, en volgend jaar is de eerste editie. In welke maand? Op welk terrein? Niets wordt verklapt, behalve een adres: Postbus 98, 4700 AB, Wouwse Plantage. Daarheen mag iedereen 'ideeën en pakketjes' sturen.
Het zou erop kunnen wijzen dat in Wouwse Plantage iets groots te gebeuren staat, maar een woordvoerster van Mojo wil dat bevestigen noch ontkennen. "Wij zeggen niets. Maar het festival komt er echt, da's geen grap."
Stukken minder spannend klinkt het bij de gemeente Roosendaal: daar heeft niemand een vergunningsaanvraag gezien. "En ons is eveneens niets bekend", zegt Vincent Kunne van Landgoed Wouwse Plantage, de locatie van evenementen als Fantastyval.
Maar dat adres dan? Dat blijkt niet te bestaan. Sterker nog: het dorp Wouwse Plantage heeft niet eens een locatie met postbussen.
Nummer en postcode corresponderen wél met een postbus in Roosendaal. Op naam van Mojo Concerts, gevestigd te Delft.
Wouwse Plantage, zo'n grappige naam past wel bij ons, heeft de Lowlands-organisatie misschien gedacht. Daarnaar blijft het gissen. En naar de festivalplek ook.
Bij de krantenfiets.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 01:11 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Waar kon je die kranten eigenlijk krijgen? Of was ik gewoon te laat m'n nest uit elke keer.
Tevens tvp.
Ik zag overal mensen met kranten lopen maar zelf met een groep van 12 konden ze niet scorenquote:
Of bij het info punt naast de ingang van het festival-terrein. Kun je er zo veel halen als je wilt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:10 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik zag overal mensen met kranten lopen maar zelf met een groep van 12 konden ze niet scorenVolgend jaar maar even NRC next nemen, die maandag editie had ik ook graag gehad..
Dat heet participatie. Het is om interesse te peilen, gok ik zo. Ik vind het prima.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:20 schreef mr-green het volgende:
Ik vind dit dus weer een beetje jammer van MOJO (want volgens mij komt het daar vandaan).
Ze voelen een beetje concurrentie van BKS festival en willen dan gelijk een tegenaanval doen om zo de concurrentie te verslaan.
Waarom ben ik hier tegen:
-het idee dat wij maar met ideeën moeten komen vind ik een beetje zielig. Ze weten waarschijnlijk zelf niet eens wat de opzet moet zijn. Kan voordelen hebben hoor als alle bands komen die worden aangevraagd maar daar heb ik een hard hoofd in.
Concurrentie, marktwerking.. Festivals zijn een moeilijke markt, dan moet BKS harder gaan lopen. Als mojo niets organiseert kan er altijd nog een ander komen. En vergis je niet, Friendly Fire (van BKS) is ook een grote kliek. Die zal het echt wel lukken om iets uit de hoed te goochelen. En verder weet je niet WANNEER DTRH is. Zal niet in hetzelfde weekend zijn, dus ook niet achter dezelfde acts kunnen aan gaan.quote:-nog meer concurrentie op kleinschalige festivals kan nadelen opleveren. BKS was juist zo goed bezig en zullen nu 2 keer zo hard moeten werken aan een goed festival door MOJO. MOJO zal fors investeren in het nieuwe festival waardoor de kwaliteit van bands verdeeld zal worden tussen bijvoorbeeld BKS en het nieuwe festival van MOJO.
BS. Het budget van Lowlands gaat naar Lowlands. Je kan het niet verantwoorden bij een accountant dat er geld van het ene potje naar het andere stroomt. Dus totaal ongefundeerde uitspraak die nergens op berust. Er is voor elke editie van LL een bepaald budget, opgebouwd uit verschillende facetten. Er is een bepaald budget benodigd. Daar mag niets vanaf gesnoept worden. Het nieuwe festival staat LOS van Lowlands.quote:-misschien gaat dit festival ook nog eens ten nadele van Lowlands. Want voor Lowlands is wellicht minder geld over ivm nieuwe festival.
Omdat mojo groot is. Gericht op winst. Deed je ook zo toen Pitch uit de grond werd gestampt? Nee? Waarom niet? Er is ruimte voor een festival, misschien is er wel vraag naar.quote:Ik zie dus alleen maar nadelen. En ja ik weet dat het ook heel vet kan worden. Maar waarom niet gewoon alle aandacht aan Lowlands. Dat is al belangrijk genoeg
Leuk gevonden, maar zie daar niet zo snel een geschikte festivallocatie in de omgeving met Google Maps. Al hangt het er natuurlijk ook vanaf hoe groot ze het willen hebben. Lastig in te schatten hoe groot het terrein zou moeten zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:28 schreef ErikWijnhoofd het volgende:
Vlak bij Wouwse Plantage ligt het dorp Stampersgat (vrij vertaald naar 'Down The Rabbit Hole'. Stampersgat ligt in de gemeente Halderberge. Wellicht weten ze daar iets.
Was eerder al genoemd, die zeggen van niks te weten. Ook nog geen vergunning voor aangevraagd.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:55 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Er is een landgoed waar meerdere evenementen worden gehouden:
http://www.fantastyval.com/info-contact/
Kom danquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Leuke discussie, vanavond eens op reageren.
Mwah, is nog vrij kut volgens mij. Om in Nederland een geschikte locatie te vinden en er een vergunning voor te krijgen. Dynamo is destijds voornamelijk gestopt omdat er nergens iets te vinden was.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:22 schreef rubbereend het volgende:
Ik denk dat een organisatie als Lowlands de festivallokaties voor het uitkiezen heeft in Nederland. Dus dat de gemeente meewerkt en zijn mond houdt lijkt me niet ondenkbaar. Zeker als de vergunning nog in voorbereiding is, anders begint de buurt meteen te steigeren.
Ja, poe.quote:
Ik neem aan dat deze post een aanloop is terwijl je nu druk bezig bent het complete businessplan, wat je achterover hebt gedrukt, te copy-pasten?quote:
als er op elke willekeurige plek een dancefestival gegeven kan worden dan denk ik dat het probleem nu minder is. Dynamo was ook enorm hè.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:33 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Mwah, is nog vrij kut volgens mij. Om in Nederland een geschikte locatie te vinden en er een vergunning voor te krijgen. Dynamo is destijds voornamelijk gestopt omdat er nergens iets te vinden was.
Dat is waar. Maar er is ook zo vaak gezeik over de locatie en infrastructuur bij al die middelgrote en kleine dancefestivals. Dat kan Mojo zich ook niet veroorloven natuurlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als er op elke willekeurige plek een dancefestival gegeven kan worden dan denk ik dat het probleem nu minder is. Dynamo was ook enorm hè.
Locatie lijkt uitermate geschikt te zijn op Google Maps. En overeenkomsten met BKS locatie.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:30 schreef rubbereend het volgende:
Nou, geen idee wat er vaan waar is en de bron is natuurlijk rukmaar ik denk ik drop het toch maar dan kan ik altijd achteraf nog zeggen zie je wel. Maar volgens mijn oom, die er uit zich zelf mee kwam is Mojo bezig met het regelen van een terrein en vergunningen in het gebied tussen de Groene Heuvels en Bergharen vlakbij Nijmegen. Het zou gaan om een festival ter grote van 15 a 20 duizend bezoekers. en toen moest ik dus hier meteen aan denken.
Fortarock misschien?quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:30 schreef rubbereend het volgende:
Mojo bezig met het regelen van een terrein en vergunningen in het gebied tussen de Groene Heuvels en Bergharen vlakbij Nijmegen.
FortaRock is volgens mij al bevestigd voor Goffertparkquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Fortarock misschien?
Die kunnen niet ieder jaar denk ik zo groots doen als ze dit jaar gedaan hebben denk ik persoonlijk. Dus misschien dat die ook halveren.
Dacht eigenlijk dat Wouwse Plantage als zeker was, maar nu ik het even terug lees is het helemaal niet zo. Dat terrein ziet er wel leuk uit met dat kasteeltje. Zou mooi zijn met beetje het idee als "Slane Castle" in het achterhoofd.
Maar denk dat er genoeg mooie locaties zijn in Nederland waar je iets organiseren. Vergunning is echter het probleem meestal.
Volgens mij willen ze Fortarock niet naar een meerdaags festival toch? Goffertpark is al aan de grote kant voor ze.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Fortarock misschien?
Die kunnen niet ieder jaar denk ik zo groots doen als ze dit jaar gedaan hebben denk ik persoonlijk. Dus misschien dat die ook halveren.
Dacht eigenlijk dat Wouwse Plantage als zeker was, maar nu ik het even terug lees is het helemaal niet zo. Dat terrein ziet er wel leuk uit met dat kasteeltje. Zou mooi zijn met beetje het idee als "Slane Castle" in het achterhoofd.
Maar denk dat er genoeg mooie locaties zijn in Nederland waar je iets organiseren. Vergunning is echter het probleem meestal.
mwah, 50.000 bezoekers is prima formaat voor het Goffertpark hoorquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze Fortarock niet naar een meerdaags festival toch? Goffertpark is al aan de grote kant voor ze.
Ok, nou moeten ze wel ieder jaar met headliners komen formaatje Rammstein. Dat gaat niet meevallen denk ik (buiten Metallica, AC/DC etc.) zal dat er weinig lukken denk ik. Of ik onderschat acts als Iron Maiden, Black Sabbath, Guns 'N Roses etc. zoals Graspop en dergelijke doen. Maar goed voor die discussie is dit niet de juiste topic denk ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah, 50.000 bezoekers is prima formaat voor het Goffertpark hoor
maar volgend jaar op zeker weer Goffertpark: http://www.gelderlander.n(...)op-goffert-1.3848062
De brabanthallenquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ok, nou moeten ze wel ieder jaar met headliners komen formaatje Rammstein. Dat gaat niet meevallen denk ik (buiten Metallica, AC/DC etc.) zal dat er weinig lukken denk ik. Of ik onderschat acts als Iron Maiden, Black Sabbath, Guns 'N Roses etc. zoals Graspop en dergelijke doen. Maar goed voor die discussie is dit niet de juiste topic denk ik.
Maar goed denk dat we het even wachten tot meer nieuws van Mojo vandaan komt ipv gissen.
Of een indoor festival zou stiekem ook wel fijn zijn, ergens in november/december en dan ouderwets in de Jaarbeurs ofzo.
Er zal wel al een indicatie zijn van wat haalbaar is als headliner dat ze al voor het Goffertpark gaan. Het voordeel is dat ze daar wel flexibel zijn qua grootte. Ze kunnen altijd nog terugschalen naar 25 a 30 duizen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:49 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ok, nou moeten ze wel ieder jaar met headliners komen formaatje Rammstein. Dat gaat niet meevallen denk ik (buiten Metallica, AC/DC etc.) zal dat er weinig lukken denk ik. Of ik onderschat acts als Iron Maiden, Black Sabbath, Guns 'N Roses etc. zoals Graspop en dergelijke doen. Maar goed voor die discussie is dit niet de juiste topic denk ik.
Maar goed denk dat we het even wachten tot meer nieuws van Mojo vandaan komt ipv gissen.
Ik weet niet hoe het zit maar jaren terug was ID&T in het bezit van alle nachtvergunningen.quote:Of een indoor festival zou stiekem ook wel fijn zijn, ergens in november/december en dan ouderwets in de Jaarbeurs ofzo.
http://www.festivalinfo.n(...)abbit_Hole_gevonden/quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:30 schreef rubbereend het volgende:
Nou, geen idee wat er vaan waar is en de bron is natuurlijk rukmaar ik denk ik drop het toch maar dan kan ik altijd achteraf nog zeggen zie je wel. Maar volgens mijn oom, die er uit zich zelf mee kwam is Mojo bezig met het regelen van een terrein en vergunningen in het gebied tussen de Groene Heuvels en Bergharen vlakbij Nijmegen. Het zou gaan om een festival ter grote van 15 a 20 duizend bezoekers. en toen moest ik dus hier meteen aan denken.
quote:Op donderdag 14 november 2013 09:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
http://www.festivalinfo.n(...)abbit_Hole_gevonden/
Nice!quote:Op donderdag 14 november 2013 09:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
http://www.festivalinfo.n(...)abbit_Hole_gevonden/
Mwa, we hadden Bungulup (oid) al. Ik blijf het geniaal vinden, omdat je dan echt een dorps gevoel hebt. Als het goed gedaan wordt. Zoals op BLOC09quote:Op donderdag 14 november 2013 11:06 schreef Bosbeetle het volgende:
hehe in engeland stoppen ze met een festival in een bungalow park en in nederland beginnen ze er éénvooruitstrevend
Bungulup voor de eckte die-hard pillen slicker en snuiver.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mwa, we hadden Bungulup (oid) al. Ik blijf het geniaal vinden, omdat je dan echt een dorps gevoel hebt. Als het goed gedaan wordt. Zoals op BLOC09
ATP lukte dat ook altijd goed idd, ik vind het wel een fijn festival conceptquote:Op donderdag 14 november 2013 11:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mwa, we hadden Bungulup (oid) al. Ik blijf het geniaal vinden, omdat je dan echt een dorps gevoel hebt. Als het goed gedaan wordt. Zoals op BLOC09
15000 mensenquote:Op donderdag 14 november 2013 11:08 schreef rubbereend het volgende:
Het zal ook vooral camping zijn want je zal geen 15.000 mensen in die huisjes kwijt kunnen
Nooit geweest.quote:Op donderdag 14 november 2013 11:08 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bungulup voor de eckte die-hard pillen slicker en snuiver.
Jup 2 keer geen idee hoeveel man er waren maar geen 15000 iig. Toen ik op een niet uitverkocht lowlands was ergens begin 2000 heb ik gemerkt dat je de hoeveelheid mensen op een festival beter wat aan de lage kant dan tegen de capaciteit aan kunt hebben... Ik hou wel van iets 'legere' festivals...quote:Op donderdag 14 november 2013 11:11 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Bloc had er 5000, op Minehead. Butlins was briljant. Jij was daar voor ATP toch geweest?
Ik ook. Ook de gigantische Bob de Bouwer gespot toen?quote:Op donderdag 14 november 2013 11:14 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jup 2 keer geen idee hoeveel man er waren maar geen 15000 iig. Toen ik op een niet uitverkocht lowlands was ergens begin 2000 heb ik gemerkt dat je de hoeveelheid mensen op een festival beter wat aan de lage kant dan tegen de capaciteit aan kunt hebben... Ik hou wel van iets 'legere' festivals...
quote:Op donderdag 14 november 2013 11:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik ook. Ook de gigantische Bob de Bouwer gespot toen?
Het peukie in bobs mond is een leuk detailquote:
quote:
135 euro, ook weer mooi in lijn met BKS. Ik ben wel heel erg benieuwd eigenlijk.quote:We zijn hier
Getuimeld door de schacht
Bij de bron
In het gezonken bos
Alles los!
Waar je bent wie je bent wanneer niemand je kan zien.
A CAMPINGFLIGHT DOWN THE RABBIT HOLE
where we are who we are when no one can see us
Geïnspireerd door grote broer Lowlands, die andere roemruchte Campingflight in de Flevopolder, maken we een driedaagse duik in park De Groene Heuvels, verscholen in het heuvelachtige land van Maas & Waal rond een onderwaterparadijs met een eeuwenoude natuurlijke bron. Idyllisch indeed!
‘Down The Rabbit Hole’ staat voor avontuur, verwarring, surrealisme en psychedelica, al sinds de opkomst van de popcultuur in de vrijgevochten jaren ’60 de inspiratie van (psycho)rockers, knoppendraaiers, kunstenaars, ontwerpers en filmmakers… Goed gezelschap, dus get ready to tumble… It’s A Campingflight Down The Rabbit Hole!
We gaan collectief ten onder, dus maak je borst maar nat. Een frontrunner line-up op de muziekpodia en evenzoveel te beleven in en om die tenten heen. Je bent zelf aan zet, dus draai je plaatje, kook je potje, bouw je vlotje, hip je hopje. We gaan eruit en we gaan los. Verantwoord feesten doen we sowieso, we keep it green & clean. We hebben de tijd, nooit haast. Ga uitgebreid aan tafel, trek je terug in het bos, droom languit in de wei, zwem een rondje, bouw aan de tower, tokkel bij het kampvuur, ontdek verstopte disco’s…. Ga uit je plaat bij kakelverse bands of zie eindelijk die classic artiest in levende lijve. Bouw je eigen feest en maak het mee, doe wat je doet met plezier en open vizier.
Wat we van 27 t/m 29 juni 2014 precies gaan doen, is nog een verrassing… Maar pak je snorkel, duik mee de schacht in en laat alles gaan. Pas na drie dagen kom je weer boven, want slechts één dagje duiken is er op Down The Rabbit Hole niet bij. Kom met je tent of camper naar De Groene Heuvels in Beuningen (GLD) of reserveer later dit jaar een andere slaapplek, zoals een bungalow of bijvoorbeeld een pipowagen of legertent… Kortom, kies zelf je favoriete holletje.
De voorverkoop start zaterdag 16 november om 12:00u via ticketmaster.nl en een festivalticket (3 dagen, incl camping) kost ¤135,- (incl servicekosten).
Down The Rabbit Hole, waar je bent wie je bent wanneer niemand je kan zien.
Prijzig. En zonder namen bestel ik sowieso niet. Maar het ziet er goed uitquote:Op donderdag 14 november 2013 13:13 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
135 euro, ook weer mooi in lijn met BKS. Ik ben wel heel erg benieuwd eigenlijk.
Bij dit stuk trok mijn gezicht wel een beetje richting dequote:We gaan collectief ten onder, dus maak je borst maar nat. Een frontrunner line-up op de muziekpodia en evenzoveel te beleven in en om die tenten heen. Je bent zelf aan zet, dus draai je plaatje, kook je potje, bouw je vlotje, hip je hopje. We gaan eruit en we gaan los. Verantwoord feesten doen we sowieso, we keep it green & clean. We hebben de tijd, nooit haast. Ga uitgebreid aan tafel, trek je terug in het bos, droom languit in de wei, zwem een rondje, bouw aan de tower, tokkel bij het kampvuur, ontdek verstopte disco’s…. Ga uit je plaat bij kakelverse bands of zie eindelijk die classic artiest in levende lijve. Bouw je eigen feest en maak het mee, doe wat je doet met plezier en open vizier.
Bullshit natuurlijk, het yoga festival (inspire) was ook gecancelled, ook van Lowlands organisatie.Tegenvallende kaartverkoop.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:23 schreef chansadres het volgende:
Ik vind het een leuk idee maar omdat er geen namen bekend zijn gemaakt weet ik echt niet wat er komt spelen. Als ik de tekst goed interpreteer vooral electronica en psychedelisch. Ook gevestigde orde. Ik gok op New Order en Pixies. Waarschijnlijk zal ik wel achter het net vissen omdat ik wil wachten op eerste namen want het label Lowlands zit er op. Dan zal het wel uitverkocht zijn voordat de verkoop is begonnen
Mwa denk echt niet dat dit uitverkoopt zonder 1 naam bekend gemaakt te hebben.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:23 schreef chansadres het volgende:
Ik vind het een leuk idee maar omdat er geen namen bekend zijn gemaakt weet ik echt niet wat er komt spelen. Als ik de tekst goed interpreteer vooral electronica en psychedelisch. Ook gevestigde orde. Ik gok op New Order en Pixies. Waarschijnlijk zal ik wel achter het net vissen omdat ik wil wachten op eerste namen want het label Lowlands zit er op. Dan zal het wel uitverkocht zijn voordat de verkoop is begonnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat Inspire was dan ook compleet ruk qua opzet. 90 euro voor Spinvis en Jamie Lidell.quote:Op donderdag 14 november 2013 13:27 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Bullshit natuurlijk, het yoga festival (inspire) was ook gecancelled, ook van Lowlands organisatie.Tegenvallende kaartverkoop.
Where the wild things are verkocht ook uit met weinig tot geen namen bekend. Maar dat waren dan waarschijnlijk geen 10.000 kaarten.quote:Op donderdag 14 november 2013 15:45 schreef theodoor9 het volgende:
Ik verwacht niet dat dit echt storm gaat lopen zonder dat men weet wat dit festival precies gaat programmeren
Grotere dingen niet maar voor de rest is er weinig te zeuren in regio Nijmegen:quote:Op donderdag 14 november 2013 13:37 schreef rubbereend het volgende:
Festivals liggen hier in de regio ook niet direct voor het oprapen.
Fixedquote:Op donderdag 14 november 2013 16:08 schreef brooklyndodger het volgende:
[..]
Grotere dingen niet maar voor de rest is er weinig te zeuren in regio Nijmegen:
Affaire Valkhof Festival, Drift, music meeting, fortarock o.a
Ja op Tomorrowland staan nooit bands. Totaal anders.quote:Op donderdag 14 november 2013 16:18 schreef DarkAccountant het volgende:
Nou ja, de naam is alvast afgeleid van Alice in Wonderland, dus wordt het een concurrent van Tomorrowland, of zit er een hele andere insteek achter?
Ik denk iets heel andersquote:Op donderdag 14 november 2013 16:18 schreef DarkAccountant het volgende:
Nou ja, de naam is alvast afgeleid van Alice in Wonderland, dus wordt het een concurrent van Tomorrowland, of zit er een hele andere insteek achter?
Nou dat lijkt me niet eerlijk gezegdquote:Op donderdag 14 november 2013 16:18 schreef DarkAccountant het volgende:
Hadden ze dat ook niet met Pitch gedaan? Dat reclame maken via lowlands kanalen.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:56 schreef kciR het volgende:
Dit komt op mij erg over als profiteren van het succes van Lowlands. Helemaal om er dan ook via Lowlands kanalen reclame voor te maken en het A Campingflight Down The Rabbit Hole te noemen..
Ik ben overigens groot liefhebber van Lowlands, ga dit jaar (mits kaartje) voor de tiende keer en ook dit soort kleinschaligere festivals spreken mij zeker aan, maar ik krijg toch echt een gevoel dat ze mee willen doen op de stroom van dit soort festivals als BKS, in een Lowlands-hype jasje.
Ik ga denk ik toch weer voor BKS, als beloning voor een zeer geslaagd eerste editie. (En ik hoop uiteraard op Arcade Fire en Belle & Sebastian). Misschien dat een hele goede line-up mijn reactie zo omgooit, maar de manier van informatie verspreiding en promoten vind ik alvast niet echt geslaagd.
De manier is misschien niet geslaagd voor jou, maar ze hebben erquote:Op donderdag 14 november 2013 19:56 schreef kciR het volgende:
Dit komt op mij erg over als profiteren van het succes van Lowlands. Helemaal om er dan ook via Lowlands kanalen reclame voor te maken en het A Campingflight Down The Rabbit Hole te noemen..
Ik ben overigens groot liefhebber van Lowlands, ga dit jaar (mits kaartje) voor de tiende keer en ook dit soort kleinschaligere festivals spreken mij zeker aan, maar ik krijg toch echt een gevoel dat ze mee willen doen op de stroom van dit soort festivals als BKS, in een Lowlands-hype jasje.
Ik ga denk ik toch weer voor BKS, als beloning voor een zeer geslaagd eerste editie. (En ik hoop uiteraard op Arcade Fire en Belle & Sebastian). Misschien dat een hele goede line-up mijn reactie zo omgooit, maar de manier van informatie verspreiding en promoten vind ik alvast niet echt geslaagd.
Effectief dus.quote:Op donderdag 14 november 2013 19:58 schreef friekin_ het volgende:
[..]
De manier is misschien niet geslaagd voor jou, maar ze hebben er
- én een enorm bereik mee
- én direct aan de gewilde doelgroep.
Ach ligt ook wel aan de line-up.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:52 schreef mr-green het volgende:
Precies zoals ik had voorspeld. Gewoon een keiharde tegenhanger van BKS.
Goed hoor maar ik sla over
LCDquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Als ze nou ook gewoon LCD in de cola stoppen lijkt misschien nog een beetje op de 60s
Een tv erin?quote:Op vrijdag 15 november 2013 12:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Als ze nou ook gewoon LCD in de cola stoppen lijkt misschien nog een beetje op de 60s
Molokoquote:Op vrijdag 15 november 2013 12:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Laat dan maar gewoon LCD Soundsystem komen. (maar ze zijn uit elkaar
![]()
)
Kudtquote:
Ja dit ja.. zo zonde dat die niet meer bestaan...quote:
Groove Armadaquote:
quote:Op vrijdag 15 november 2013 14:33 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Lowlands 2010 was een van de laatste concerten toch? Dat was top!
Volgens mij gaat dat om een DJ setquote:Op vrijdag 15 november 2013 15:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Groove Armada tourt weer hoor, staan op Snowbombing dit jaar.
Of is dat een DJ set ipv Live? Geen idee hoe ik dat moet zien.
Rock'N Park was altijd afhankelijk van het aanbod van artiesten of ze het organiseerden.quote:Op zaterdag 16 november 2013 14:35 schreef Da hopman het volgende:
Voorheen had Mojo dat weekend altijd Rock'n park in Nijmegen. Nu kunnen ze de headlines uitsmeren over 3 dagen.
Omgeving Groene Heuvels is trouwens een redelijk hipstervrije zone. Nog een pré
Niet gekocht, net wel gekeken. Je kan er GRATIS een annuleringsverzekering bij afsluiten. Goede zet, me dunkt.quote:Op zaterdag 16 november 2013 15:02 schreef AMDB het volgende:
Iemand kaartjes gekocht? Ging vandaag in de vvk toch?
Vind je? Ik begin wel een beetje moeite te krijgen met dit soort namen.quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:02 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wel eennaam voor een festival
straks krijgen we nog het I am the walrus festival en het through the looking glass festivalquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:27 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Vind je? Ik begin wel een beetje moeite te krijgen met dit soort namen.
Dol op Alice in Wonderlandquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:27 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Vind je? Ik begin wel een beetje moeite te krijgen met dit soort namen.
Alice of die film?quote:Op zaterdag 16 november 2013 19:46 schreef AMDB het volgende:
Naam is tof. Alice in Wonderland is geweldig
Ik zou haar wel doenquote:Op zaterdag 16 november 2013 19:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gewoon het hele verhaal, de Tim Burton film was heel erg gaaf
Ik neem ze alledrie welquote:
Maandag namen dus (waarschijnlijk)quote:Haal diep adem en maak je klaar voor het begin van de duik...
Schrijf je via www.downtherabbithole.nl in op de nieuwsbrief, ontvang maandagochtend 9 december één van de vijf aanwijzingen in je mail en ga daarmee op zoek naar de eerste namen!
tja dat zat er wel dik in hè. Ze gaan geen 15 podia voor 700 man per stuk neerzetten. Bovendien gaan ze ook niet de kleinste acts om te beginnen bekend maken. Daar verkoop je geen kaarten mee.quote:Op maandag 9 december 2013 13:03 schreef Darkestrah het volgende:
Kijk, met deze namen weet ik in ieder geval dat ik niet hoef te gaan. Klinkt flauw, maar het zal dan wel groots opgezet worden en dat is juist datgene wat ik niet zoek in zo'n festival. Wel mooie namen verder hoor.
Absoluut. Ik vond dat bij Best Kept Secret al het geval, had wat mij betreft uiteindelijk wat intiemer gemogen maar dat lijkt me haast onmogelijk om voor elkaar te krijgen met zulke grote namen.quote:Op maandag 9 december 2013 13:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja dat zat er wel dik in hè. Ze gaan geen 15 podia voor 700 man per stuk neerzetten. Bovendien gaan ze ook niet de kleinste acts om te beginnen bekend maken. Daar verkoop je geen kaarten mee.
Op dit moment heb ik dit bij elk festival. Namen zijn wel ok maar echt overhalen tot kaartkoop is er niet bij. Ik mis toch wel iets "hippers". Veel namen komen terug met oud materiaal. Elbow komt begin volgend jaar met iets nieuws maar koop daarvoor niet blind een kaartje...quote:Op maandag 9 december 2013 13:38 schreef indiaantje89 het volgende:
The Black Keys en Foals zijn niet verkeerd, MGMT hebben 1 leuk album maar niet meer dan dat. Op zich nog geen namen waarvoor ik een kaartje ga halen. Even aankijken waar ze verder mee komen.
Inderdaad, zo was ik erg blij dat ik Foals vorig jaar had gezien op Lowlands... was een prima optreden, maar hoef ze niet gelijk weer te zien 1 jaar later op een festival. Teminste, het nodigt me niet uit om een kaartje te kopen. Zelfde geld beetje voor The Black Keys. Al hoewel ik er wel heen zou gaan als ik op het festival aanwezig zou zijn, maar om er nu speciaal een kaart voor de kopen.. nee. Jammer ook dat ze geen dagkaarten hebben.quote:Op maandag 9 december 2013 13:46 schreef chansadres het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik dit bij elk festival. Namen zijn wel ok maar echt overhalen tot kaartkoop is er niet bij. Ik mis toch wel iets "hippers". Veel namen komen terug met oud materiaal. Elbow komt begin volgend jaar met iets nieuws maar koop daarvoor niet blind een kaartje...
Ik neem aan dat MGTM en Foals geen headliners zijn. Dat ten aanzien van hun status, positie op de poster en de manier waarop lowlands ook niet alle headliners in de eerste worp gooit.quote:Op maandag 9 december 2013 16:13 schreef theodoor9 het volgende:
Ben benieuwd hoe dit loopt zonder dagkaarten. Black Keys is een mooie headliner. Zijn MGMT en Foals dit ook, of komen er nog grotere acts bij? Tja de keuze wordt zo wel erg groot op het gebied van festivals in Nederland. En met mijn budget zit het er niet in 3 festivals te doen.
Lowlands hoeft zich dan ook niet meer te bewijzen, genoeg schapen die kaartjes kopen zonder dat er een naam bekend is.quote:Op maandag 9 december 2013 16:23 schreef portie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat MGTM en Foals geen headliners zijn. Dat ten aanzien van hun status, positie op de poster en de manier waarop lowlands ook niet alle headliners in de eerste worp gooit.
Een kleiner festival zou al zn kruid niet in 1 x moeten verschieten...quote:Op maandag 9 december 2013 16:26 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Lowlands hoeft zich dan ook niet meer te bewijzen, genoeg schapen die kaartjes kopen zonder dat er een naam bekend is.
Niet ál je kruid nee, maar je moet wel laten weten dat je er bent en zeker nu de voorverkoop van het festival waar ze tegenop moeten zien te boksen is gestart, denk ik wel dat ze er meteen hun grootste namen uit hebben gegooid.quote:Op maandag 9 december 2013 16:34 schreef portie het volgende:
[..]
Een kleiner festival zou al zn kruid niet in 1 x moeten verschieten...
Voor 130 euro verwacht ik wel meer dan dit..quote:Op maandag 9 december 2013 16:36 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Niet ál je kruid nee, maar je moet wel laten weten dat je er bent en zeker nu de voorverkoop van het festival waar ze tegenop moeten zien te boksen is gestart, denk ik wel dat ze er meteen hun grootste namen uit hebben gegooid.
twitter:roos3fm twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 02:04:37Hilarisch. Black Keys tweeten dat ze op Doune Rabbit Hole staan. Compleet ander festival. Spelfout. Check reactie: http://t.co/eywE7EPIgc reageer retweet
Blijft jammer dan London Grammer vorge jaar het LL optreden cancelde.quote:Op woensdag 22 januari 2014 15:51 schreef theodoor9 het volgende:
Even wat rond gekeken bij festivals in hetzelfde weekend:
Moderat en London Grammar zijn volgens mij acts die we hier kunnen verwachten omdat ze dat weekend op Open Air st. Gallen staan.
Damon Albarn is wel een mooie naam op het affiche. Al zie ik hem liever op BKS, waar mijn voorkeur momenteel meer naar uitgaat..quote:Het programma voor Down The Rabbit Hole begint steeds meer vorm te krijgen. Vandaag kunnen we zeven nieuwe namen toevoegen en we springen alle kanten op: van psychedelische rock naar intergalactische grooves en via psychpop door naar rammelende rock 'n roll....
Vandaag worden toegevoegd:
DAMON ALBARN
THE BRIAN JONESTOWN MASSACRE
THE NAKED AND FAMOUS
HALF MOON RUN
KUROMA
ELECTRIC EYE
KID KARATE
Ja voor mij geldt hetzelfde. Ook vanwege de mogelijkheid om dagkaarten te kopen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 18:46 schreef kciR het volgende:
[..]
Damon Albarn is wel een mooie naam op het affiche. Al zie ik hem liever op BKS, waar mijn voorkeur momenteel meer naar uitgaat..
Denk niet dat FF nog komt eind juni, aangezien ze eerder die maand al op Best Kept Secret en in uitverkocht Paradiso staan. En na Lowlands 2013 en Where The Wild Things Are 2014 lijkt het me ook wel even genoeg...quote:Op woensdag 22 januari 2014 16:04 schreef MCH het volgende:
Als Kasabian en Franz Ferdinand komen koop ik gelijk een kaartje.
Nee dat de bevestiging van BKS gaat dat inderdaad niet meer gebeuren.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:21 schreef mrsmith0331 het volgende:
[..]
Denk niet dat FF nog komt eind juni, aangezien ze eerder die maand al op Best Kept Secret en in uitverkocht Paradiso staan. En na Lowlands 2013 en Where The Wild Things Are 2014 lijkt het me ook wel even genoeg...
Duh, nu is dat wel duidelijk. Toen was dat nog niet bekend.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:21 schreef mrsmith0331 het volgende:
[..]
Denk niet dat FF nog komt eind juni, aangezien ze eerder die maand al op Best Kept Secret en in uitverkocht Paradiso staan. En na Lowlands 2013 en Where The Wild Things Are 2014 lijkt het me ook wel even genoeg...
Kunnen ze beide niet combineren tot 1? dan hebben we een tof festivalquote:Op woensdag 12 februari 2014 12:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pff, ik weet het niet, dit heeft betere fillers dan BKS maar die hebben weer de kneiters die ik hier compleet mis.
Ken je Electric Eye?quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:05 schreef Bosbeetle het volgende:
brian jonestown massacre is wel erg tof!
Nopequote:
Staat ook al op Incubate.quote:Op donderdag 1 mei 2014 10:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nope
maar vanaf nu wel eens van gehoord
ah topquote:
Hij bedoeld waarschijnlijk. Dat er maar op 1 podium muziek is tegelijkertijd. Dat vind ik echt jammer. Denk dat het een verkapte besparing is vanwege slechte kaartverkoop.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:39 schreef Da hopman het volgende:
Huh, volgens mij zijn er 3 podia
[ afbeelding ]
En nog een paar buitenplaatsen voor oa pottenbakken, vlottenbouwen en kampvuur.
Dat bedoelde inderdaad, beetje vreemde keuze en de redenatie erbij (zo kan de echte muziekliefhebber alles zien) vind ik ook wel lachwekkend.quote:Op maandag 12 mei 2014 22:42 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Hij bedoeld waarschijnlijk. Dat er maar op 1 podium muziek is tegelijkertijd. Dat vind ik echt jammer. Denk dat het een verkapte besparing is vanwege slechte kaartverkoop.
Zijn toch vaak leuke festivals, de fijnere lowlandsen die ik meegemaakt heb waren de niet uitverkochte.quote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:36 schreef theodoor9 het volgende:
Mee eens. Vandaag viel trouwens in een interview te lezen dat ze 10.000 bezoekers verwachten terwijl er op het terrein 30.000 passen. Het festival zal dus een stuk rustiger aanvoelen dan Lowlands/Pinkpop.
Zou een goed signaal zijn, misschien beseffen ze dan dat de randzaken helemaal niet zo belangrijk zijn als ze nu doen beweren. Zorg als festival er eerst voor dat je line-up in orde is en ga daarna pas moeilijke verhalen ophangen over concepten en belevenis.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 10:27 schreef TheVulture het volgende:
Eerlijk gezegd zou ik het niet erg vinden als dit een flop wordt... ik vind het nog steeds een beetje triest om met dit festival te komen als antwoord op BKS, het had MoJo gesierd als ze zo'n festival al jaren geleden uit de grond hadden gestampt....
Ah, maargoed dat is 1km verderop. Zal niet een significant andere weersverwachting zijn.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:56 schreef Piger het volgende:
Alleen is het in ewijk. Zondag nog steeds kut, maar beter dan de zaterdag al.
http://buienradar.nl/weer/ewijk/nl/2755957#14daagse
Want ?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo even wezen kijken, dit kan wel eens bijzonder episch worden
Vertel, vertelquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo even wezen kijken, dit kan wel eens bijzonder episch worden
quote:
Nieuwsgieriger dan bij een willekeurig ander festival zijn we wel. De eerste editie van Down The Rabbit Hole, 'het kleine zusje van Lowlands', begint aanstaande vrijdag. Het programma is bekend, de opzet van het festival ook, maar een echte indruk van een debuutfestival krijg je pas wanneer je het ziet. Daarom hier alvast een eerste terreinverkenning onder begeleiding van Bente Bollmann, marketing manager bij Mojo.
Normaal is het een rustig vakantiepark met vele konijnen en vleermuizen. Zijn er nu nog enkel productie- en bouwploegmensen te vinden, komend weekend worden er zon tienduizend mensen verwacht. Het festival richt zich niet alleen op muziekliefhebbers, maar ook op creatievelingen die de handen uit de mouwen steken, zoveel wordt wel duidelijk na een kijkje op het terrein.
Via een grote poort betreed je het terrein, alsof je als een Alice in Wonderland terechtkomt. De boom bovenop de poort slurpt maar liefst duizend liter water per dag. Water genoeg in de omgeving, maar zie het maar eens omhoog te krijgen. Kleurrijke, duurzame materialen en zelfs het hekwerk is aan de binnenkant met grassen bekleed. Je waant je in een soort Friedrichshain, maar dan in een natuurlijke omgeving.
Er is zat te doen op het terrein van Down The Rabbit Hole: vlotten bouwen, kunstwerken maken, een smederij... je kunt het zo gek niet bedenken.
Er zijn drie grote tenten met de podia Teddy Widder, Fuzzy Lop en de Hotot (het hoofdpodium), allen vernoemd naar konijnenrassen. Met eventuele slechte weersomstandigheden is rekening gehouden. Mocht het gaan regenen, dan bieden de tenten waarin de podia staan voldoende ruimte om in te schuilen. In de Teddy Widder en de Fuzzy Lop gaat het feestgedruis door tot in de nachtelijke uurtjes, met dank aan gemeente Beuningen voor de nachtvergunning.
Op het grote veld bij hoofdpodium de Hotot kunnen voetballiefhebbers zondag de wedstrijd volgen. Tijdens The Naked & Famous weliswaar, maar dan op zo'n manier dat het publiek geen hinder ondervindt van onze volgende overwinning.
Het terrein van De Steiger is mooi gelegen aan het water, waar je ook mag zwemmen. Of het een zwemparadijs wordt, is mede afhankelijk van de weergoden. Je kunt er ook voor kiezen met een vlonder het water op te gaan, maar deze moet je wel eerst zelf even bouwen.
Voor volledig geïmproviseerd vermaak ga je naar de Vuurplaats. The Other Side is een compagnie bestaande uit onder andere cabaretiers, dichters en wordt gehost door Stephanie Louwrier, Johan Fretz en Willem Bosch. De naam zegt het al: het hele tafereel speelt zich af rond een groot vuurkorf. Fijn voor de koukleumen en droog zitten kun je hier ook. De vraag is dan wel of het vuur nog brandt.
En dan zijn er nog de twee aaneengelegen velden. Op het Vuige Veld staan naast Neerlandse djs diverse eettentjes. Het eten is voornamelijk biologisch. Je kunt er barbecueën en voor een wat exclusievere maaltijd staat er zelfs een heuse Ottolenghi-keuken. Er zijn ook winkels op het terrein: onder andere een bloemenstal, een modezaak en een barbier voor wie als een stylish Neanderthaler door wil gaan.
Het creatieve brein kan zich flink uitleven op het Idyllisch veldje. Twintig tot vijfentwintig kunstenaars staan hier vanuit containers hun vakmanschap uit te oefenen. Je kunt hier ook je eigen merchandise maken, amuletten slaan, leren hoelahoepen, er is een yogaruimte en je kunt er slacklinen. Slacklinen heeft iets weg van koorddansen, maar volgens de experts is dat toch net weer even iets anders.
Een utopische dwaaltocht kun je tussen elf uur 's avonds en twee uur s nachts maken in het dichtbegroeide bos van BOSMOS: een kunstproject met licht- en lasershows en rookmachines.
Heb sowieso het idee dat de media het al neergesabeld hebben, danwel teveel een vergelijking met BKS gaan trekken en weet niet of dat terecht is.quote:
Ik denk dat het wel terecht is (de vergelijking). Het festival lijkt qua opzet op dat van BKS en het wordt niet voor niks een week later georganiseerd. Ondanks dat mojo beweert dat er al jaren over gesproken wordt, kan het geen toeval zijn dat dit festival nu zijn eerste editie kent. Ik denk dat een grote groep een keuze gaat maken tussen deze twee festivals.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heb sowieso het idee dat de media het al neergesabeld hebben, danwel teveel een vergelijking met BKS gaan trekken en weet niet of dat terecht is.
Maar dit was dus op podium 1quote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:47 schreef portie het volgende:
Nee, podium 2 en 3 spelen tegelijk als het stil is op podium 1.
Nee heb je inderdaad gelijk in hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 09:55 schreef portie het volgende:
[..]
Maar het is niet anders dan pinkpop. Blokkenschema bedoel ik dan
Zeker op zondag erg leeg. Die voetbalwedstrijd trok 90% van het publiek naar 1 veld, waardoor de rest van het terrein ineens compleet uitgestorven erbij lag. Af en toe ook genant lege tenten gezien (Parquet Courts tegen het einde, Syd Arthur de volledige show). Had ook sterk het idee dat bijna iedereen die ik sprak via via gratis was binnengekomen en vaak maar gewoon een dagje langskwam (terwijl er helemaal geen dagkaarten beschikbaar waren). Financieel wel een beetje een flop denk ik voor de organisatie; zeker niet zo'n vliegende start als BKS volgend jaar.quote:
Er waren nog genoeg velden die nu niet in gebruik werden genomen.quote:Op maandag 30 juni 2014 14:14 schreef drWho het volgende:
Was eigenlijk wel tevreden. Nergens aan te merken dat het een #1 was. Relaxt, ruim, lekker voer, paar goede optredens. En alle regen gemist omdat ik of al bij een band was of in eigen tent aan het wakker worden was. Vraag me alleen af waar ze die andere 8000 hadden willen laten kamperen??
Precies, het komt op mij als redelijk mislukt over...quote:Op maandag 30 juni 2014 23:29 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Over welke pers heb je het? Ik ben nog geen lyrische stukken over DTRH tegen gekomen.
Heb hier nog wat linkjes verzameld met recensies, festivalverslagen, etc.quote:Over deze eerste editie van Down The Rabbit Hole zal hoe dan ook nog lang worden nagesproken, zeker ook in het licht van de concurrentie met Best Kept Secret. Vooraf werd hoog ingezet op beleving en aankleding naast een goed muziekprogramma. In die opzet is Down The Rabbit Hole absoluut geslaagd. Er kon gezwommen worden in het meertje, vlotten gebouwd, een nummer aangevraagd bij de bluesband in de mojito stand en met name op het Vuige Veldje en het Idyllische Veldje werden er elke avond ontzettend fijne feestjes gebouwd. Graag zien wij volgend jaar meer van dit. Het terrein is ruim opgezet en de camping was binnen handbereik. Er was sprake van een bijzonder ontspannen sfeer en er is gedurende het hele festival geen onvertogen woord waargenomen bij publiek en/of personeel.
Wat het muziekprogramma betreft, moeten er toch kanttekeningen geplaatst worden. De vrijdag was te karig, en over de gehele linie noteerden wij weldegelijk hoogtepuntjes (tUnE-yArDs, Damon Albarn, Foals, Los de Abajo, Courtney Barnett) maar was er de afgelopen drie dagen toch ook weinig reden tot euforie. Dat kan ook te maken hebben met de soms halflege tenten en de toch wat onwaarschijnlijke headliners (The Black Keys zijn natuurlijk een uitzondering). Weinig mensen zul je horen klagen over de ervaring van afgelopen weekeinde, maar voor de toch forse entreeprijs van 135 euro zal men toch meer uitschieters moeten verwezenlijken in de programmering. Wij zien met hoge verwachtingen de programmering voor 2015 tegemoet.
Ben je er überhaupt geweest?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 08:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het allemaal net iets te gecalculeerd en te bedacht vinden.
BKS kwam en komt veel authentieker op me over
Moet je eerst 135 betalen om er een mening over te vormen? Ik begrijp hem wel, die 'hip je hopje'-communicatie kwam in eerste instantie erg geforceerd op mij over. Nu het festival voorbij is en ik de reacties lees en foto's zie stel ik die mening wel iets bij, ook al was BKS qua muziek superieur.quote:
Nee, ik knapte al af op de communicatie en de manier waarop het in de markt werd gezet... Alsof ze iets totaal nieuws creeerden maar feitelijk gewoon ITWO en BKS kopieerdenquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2014 16:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik was d'r ook en maakte een berg foto's.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |